15 Απρ 2016

"εποχή κινήτρου"

Διανύουμε την εποχή του κινήτρου στο στοίχημα – για άλλους μια ευκαιρία για πρόσκαιρη κονόμα , για άλλους το σφύριγμα της λήξης για μια ακόμη χρονιά. Κίνητρο μια λέξη με μεγάλη σημασία – «ανάγκα και οι θεοί πείθονται» έλεγαν οι Αρχαίοι! Βαθμολογικό κίνητρο μετράει από δω και πέρα –
οι μπούκ όμως περνούν τα μέτρα τους και όλοι παίζουν με ανοιχτά χαρτιά. Για συμφέρουσες αποδόσεις ούτε λόγος να γίνεται, αφού όλα ξεπουλιούνται μπροστά στο κίνητρο. Κουτσοί, στραβοί ποντάρονται με μοναδικό γνώμονα το κίνητρο.

Βέβαια αλλιώς μεταφράζεται στο χορτάρι και στις αποδόσεις το κίνητρο ενός Πλατανιά ή ενός Πανιωνίου και αλλιώς μιας Όλνταμ και μιας Κόλτσεστερ! Η Κόλτσεστερ που κάνει μια τεράστια προσπάθεια για την σωτηρία – εκεί που ήταν καταδικασμένη με 3 νίκες στα τελευταία 4 ελπίζει στο θαύμα. 8 βαθμοί σε 5 αγώνες δύσκολα θα καλυφτούν, αλλά ελπίζουν και το παλεύουν και αν τους ήθελε και λίγο η μπάλα θα ήταν πιο ψηλά. Και πάει αύριο κει κάτω μια αδιάφορη και κακή Πιτερμπόρο που μετράει 4 νίκες στα τελευταία 15 ματς και σου λέει ο μπούκ – ο αγώνας για την σωτηρία της Κόλτσεστερ πληρώνει 2,40, όταν ο Πλατανιάς που ήταν κάποτε σε επικίνδυνη θέση πλήρωνε 1,50 και αν…

Εκεί δηλαδή που υπάρχει κίνητρο και αντικίνητρο ( ο άλλος δηλαδή να ανοίξει τα πόδια)  ο μπούκης την ανθίζετε την δουλειά πρώτος και σου λέει πάρε το κουτσάλογο σε αποδόσεις γκανιάν και πορεύσου εν ειρήνη αδελφέ μου και καλό καλοκαίρι και τον Αύγουστο σε περιμένω.

Στην Αγγλία ακόμα και τελευταία αγωνιστική τέτοια καραγκιοζλίκια σπάνια θα δεις γιατί σέβονται το ποδόσφαιρο, τον θεατή και την ιστορία τους. Θυμάμαι είχα δει ένα παιχνίδι 
http://www.infobeto.com/stoixima-prognostika/epoxi-kinitroy

3 σχόλια:

  1. Δεν ειχα σκοπο να γραψω. Δεν εισαι και πολυ της κουβεντας ή μαλλον εισαι με τις μερες σου, όπως ολοι λιγο πολυ. Αλλα δεν γινεται ρε να το αφησω ετσι.
    Ειναι και το χθεσινο κείμενο-θεωρία και τροπος σκεψης για να ξεστραβωνομαστε οι υπολοιποι. Ειναι και η ανεση με την οποια λες στο τελος "συζητηση κανουμε μονο για αυτα τα δυο παιχνιδια, τα αλλα δεν αξιζουν". Και βεβαια ειναι και το αποτελεσμα. Ηρθε σημερα. Αν δεν ερχοταν σημερα, θα ερχοταν αυριο. Και last but not least η σεμνότητα σου.
    Δεν σου αρεσουν τα ωραια λογια και το κοβω εδω. Υποκλινομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την καλημέρα μου - ξέρεις τι κράξιμο τρώω από γνωστούς που τα θέλουν πιο ξεκάθαρα - θα πας να παίξεις αυτό και αυτό! θέλω να σε διαβάζω μου λέει ένας και να κερδίζω - όχι θεωρείς και παπαριές. αυτό εμένα δεν μου βγαίνει - άμα βαριέσαι να διαβάσεις πέντε αράδες - τι το θέλεις το στοίχημα - κανείς τεμπέλης δεν πρόκοψε!

    καφέ πίνω, πρωινός - έχω φυτέψει και κάτι λουλούδια και τα καμαρώνω - ωραίο πράγμα η δημιουργία.

    Να γράφεις - με τιμάει η παρουσία σου - αν και είναι αλήθεια με έχουν κουράσει οι άνθρωποι - μπορεί να τους κούρασα και εγώ με τις παραξενιές μου.

    Έχει και Ευρωπαϊκό πρέπει να δώσουμε το παρόν να σώσουμε κανέναν - άλλο αν δεν παίζουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα σου το πω εσενα μονο. Ο μονος λογος είναι οτι το αουτσαιντερ συνήθως σε πληγώνει σε πληγωνει σε πληγωνει. Οταν ομως περασει και μαλιστα περασει ΚΑΛΑ, η χαρα που παιρνεις δεν περιγράφεται.
    Θα σου πω ενα μονο: ακομα και οταν εισαι η Μπαρτσελονα, δεν υπαρχει αποδοση 18.50 στην αντιπαλο σου. Ειδικα οταν ως Μπαρτσελονα μου εχεις δωσει δικαιωματα τωρα τελευταια. Τα μηνυματα μου είναι στο Infobeto πολλες ωρες πριν τον αγωνα.
    Να ξερεις Βαγγελη οτι δεν χρειάζεται να δινεις σημεια. Συνεχιζε να δινεις τροπο σκεψης. Αυτο βοηθα τον παικτη αρκει να το αντιληφθει.
    Το σημερινο ειναι και δικο σου φιλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή