20 Οκτ 2016

"Ο Μέσι και οι άλλοι"


Καλημέρα. Το ματσάκι χθες το πήρε ο Μέσι περπατώντας. 4-0 η Μπάρτσα του Μέσι τη Σίτι του Πεπ. Χατ τρικ ο κοντός και ο Γκουαρντιόλα έφυγε ταπεινωμένος από κει όπου μεγαλούργησε. Τι να λέμε τώρα; Ο άνθρωπος είναι αλλού ποδοσφαιρικά. Τρεις φορές βρέθηκε κοντά στο γκολ και τις τρεις τις έκανε γκολ και τους πήρε και ένα πέναλτι, αφού πέρασε όσους βρήκε μπροστά του.

Αλλά το αποτέλεσα στο ποδόσφαιρο είναι άτιμο πράγμα. Αν δεις καθαρά το αποτέλεσμα, λες η Σίτι δεν υπήρχε χθες. Το κοντέρ σταμάτησε στα 4 και με χαμένο πέναλτι για την Μπάρτσα – ποια Σίτι, μωρέ Γκουαρντιόλα; Λες δεν υπάρχει στο ευρωπαϊκό ποδοσφαιρικό χάρτη φανέλα βαριά, με όνομα Μάντσεστερ Σίτι και αλλάζεις σελίδα.

Αλλά εγώ είδα μια Σίτι να βάζει δύσκολα στην Μπάρτσα μέχρι το 58 που έκανε την πατάτα ο Μπράβο. Η ειρωνεία είναι πως έφαγε το Χαρτ ο Γκουαρντιόλα, γιατί δεν ταίριαζε στη φιλοσοφία του. Θέλω, σου λέει, και ο τερματοφύλακας να μπορεί με την μπάλα στα πόδια, να μου φτιάχνει ποδόσφαιρο. Όχι να του την γυρνάνε πίσω και να μου την πετάει στην κερκίδα. Και βγαίνει ο Μπράβο με τα πόδια και τη δίνει στον Σουάρες και καλοχώνευτη η τεσσάρα.

Μέχρι εκείνο το σημείο εγώ είδα μια ανταγωνιστική Σίτι, που έφαγε ένα γκολ από κόντρες και γλίστρημα και είχε φάσεις να ισοφαρίσει. Και καλές φάσεις, δουλεμένες. Και μια Μπάρτσα να προβληματίζει, αφού ο Ινιέστα πήγε 33, ο Μπούσκετς μεγάλωσε και βάρυνε και ο φιλότιμος Ράκιτιτς ποτέ δεν αναπλήρωσε τον Τσάβι. Όσο πίεζε η Σίτι, έβλεπες πως τα χαφ της Μπαρτσελόνα δεν μπορούσαν να πάρουν την μπάλα από την άμυνά τους, γι’ αυτό και κυκλοφορούσε την μπάλα η γηπεδούχος μέσα στην περιοχή της.

Δηλαδή δεν μπορείς να μην πεις πως τους έβαλε δύσκολα ο Πεπ, απλά μετά την κόκκινη η Σίτι κατέρρευσε. Εκεί μέτρησε ίσως η μικρή φανέλα ακόμα και η κλάση του Μέσι, που τιμώρησε κάθε λάθος των παικτών του παλιού του προπονητή. Γιατί δεν τους γύρισε πίσω ο Γκουαρντιόλα; Θα μου πεις, να γλυτώσει το διασυρμό. Γιατί μάλλον ούτε θέλει, ούτε μπορεί.

Πάντως βλέπω να τη φτιάχνει την Σίτι σε βάθος χρόνου – ομάδα που θα πρωταγωνιστήσει και στην Ευρώπη και θα φέρει τη σφραγίδα του. Η Μπαρτσελόνα βλέπω όμως και ηλικιακά φτάνει στο τέλος του κύκλου της. Ο Ινιέστα λογικά κάνει την τελευταία του χρονιά, Μπούσκετς, Ματσεράνο, Πικέ μεγάλωσαν και ο μόνιμος περίπατος του Μέσι χωρίς την μπάλα δεν πρέπει να περνά απαρατήρητος, όσο και αν τον καλύπτει με το εξωπραγματικό του ταλέντο.

Τυχεροί όσοι τον παρακολούθησαν όλα αυτά τα χρόνια – από πιτσιρίκι με μακριά μαλλιά, μέχρι τώρα που τα έκανε ξανθά. Γιατί τον άλλον τον «τρελό», το Μαραντόνα, πού να τον έβλεπες; Σε κάνα Μουντιάλ και κάτι σκόρπια ματς, κυρίως με Νάπολι.

Δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ Μέσι και Ρονάλντο. Ο πρώτος είναι ποδοσφαιριστής με αστείρευτο φυσικό ταλέντο και ο δεύτερος αθλητής που δούλεψε πολύ για να φτάσει να είναι δεύτερος.

Στοιχηματικά κάτι φαβορί της πλάκας πέρασαν, που τα βάζουν όμως σε σοβαρό παιχνίδι. Σήμερα έχει και Ουέφα, σαν να δίνεις σε διαβητικό ζάχαρη είναι αυτά. Εμείς Nklaps (που έχεις και απουσίες, τις μετράω) που δεν είμαστε διαβητικοί, την αποφεύγουμε την ζάχαρη – «όπως ο διάολος το λιβάνι». Αλλά δεν μπορούμε και στον καθένα να του πούμε τι θα τρώει. Συνταγές βγάζουμε, για διαβητικούς και όχι μόνο…

ΥΓ. Να βάζαμε και κάνα ερώτημα, ρε θαμώνα, για το Ουέφα σήμερα, αν πρέπει ο κόσμος να ποντάρει με καμάρι;

11 σχόλια:

  1. Ελα, καλημερα!
    Μετραει απουσίες ο Μπαζ! Ε, ρε τι παθαμε...

    Μα και βέβαια συνταγές βγάζουμε για διαβητικούς και όχι μόνο! Καλά το λες εσυ! Εκεί έχεις ένα δίκιο...
    :)))

    Πάμε:

    Μου αρεσει αυτο που γραφεις για τον Μέσι και τον Ρονάλντο. Ακριβώς το ίδιο λέω και εγώ. Είναι δυο εντελώς διαφορετικοί παίκτες. Ο ένας είναι καλλιτέχνης. Ο άλλος είναι αθλητής.

    Από την άλλη, Βαγγέλη, πως μπορώ να έχω άποψη για το Γιουρόπα, (το Ουέφα!) όταν δεν το κοίταξα καν; Ούτε που το κοίταξα! Ντροπή μου. Αδιάβαστος. Αυτό θα πει ότι δεν υπάρχουν ευκαιρίες; Οχι. Μπορεί να υπάρχουν φυσικά. Όποιος έχει την όρεξη, ψάχνει. Αν πάει όμως σε bet του συρμού, (έχει πολλά τετοια στις Ευρωπαικές διοργανώσεις), δεν θα πάει μακριά.
    Εγώ επιλέγω να μην ασχοληθώ. Δικαίωμα του παίκτη είναι και αυτό.

    Αν σου πω τώρα ότι ξεκίνησα να κοιτάζω τις αποδόσεις στην Αγγλία μπας και βρω κάτι "περίεργο", κανένα "λάθος" κλπ, θα πεις ότι είμαι και γω για καμία... συνταγή;

    ΥΓ Αν υπάρχει κάτι ενδιαφέρον σαν την προχθεσινη ...Ρουμανία, (ξέρεις εσυ), μην διστάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απουσίες ναι, μπαίνουν - μην φανταστείς με απουσιολόγιο κανονικά και τρομάξεις. Έτσι για να ξέρω ποιος τα φορτώνει στον κόκκορα. τι να διαβάσεις μωρέ για το Ουεφα - σαν να διαβάζεις σε μια γλώσσα που δεν γνωρίζεις είναι - τι θα καταλάβεις; Θα μου πεις οι άλλοι οι "διαβητικοί" - τι καταλαβαίνουν;

      Κοίτα αύριο μάλλον θα βγάλουμε και τίποτα για Παρασκευή γιατί πάλι η Αγγλία δεν είναι για πολλά. Δεν χάσαμε αφού δεν μπλέξαμε στα κουπόνια των πολλών, ας δούμε τι μπορεί να κρύβει η Παρασκευή...

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα, tisfo. Που μας βρήκες δω πάνω ρε θηρίο; Έχω βάλει τον Nklaps στην υποδοχή καλεσμένων, αλλά το έχει πάρει ζέστα με την μαθητεία πάνω στα αουτσάιντερ και κάνει και ιδιαίτερα...δεν πατάει και ψυχή και μάλλον την παράτησε την υποδοχή.

    Η φίλη μας η Τιμισοάρα λοιπόν Nklpas ξαναπαίζει σήμερα την ίδια ώρα εκτός έδρας, όμως πληρώνει λιγότερο από την Δευτέρα. 4,50 το διπλό σε Mybet, Sportingbet και 5,50 στην Bet365 που είναι και από τα υψηλότερα παγκοσμίως. DNB 3,30 και με το ζόρι το βρίσκεις 3,50. Δεν υπάρχει για μας δηλαδή ο αιφνιδιασμός της Δευτέρας.

    Μπέρτον(2,75) - Μπέρμιγχαμ(2,80) από τις αποδόσεις τα κόβω αυτά και έχω ήσυχο το κεφάλι μου. ίσως μια μικρή αδικία να την τρώει η Μπέρμιγχαμ εδώ, αλλά δεν θα πηγαίνουμε και με όλους τους αδικημένους. Εμείς κυνηγάμε τις μεγάλες αδικίες...

    Είπαμε Παρασκευή και Δευτέρα μπορεί να γίνει και παιχνίδι στο live. Είναι λίγα τα παιχνίδια και δεν χάνεσαι...

    Άλλα έχει Αγγλιδούλες αύριο και κει θα επικεντρωθούμε ως συνήθως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα. Ναι, πράγματι είμαι (ατύπως ωστόσο) και επί της υποδοχής εδώ, reception, όπως λένε και στα χωριά. Δεν λειτούργησε αυτό χθες. Ωρες γραφείου θα ήταν καλύτερα. (Φθηνη δικαιολογια).
    Ευτυχώς που έχουμε τον Βαγγέλη όμως! Καλημερα και από μένα στον φίλο.

    Αυτό το Ρουμάνικο πράγματι είναι πιο υποψιασμένο σημερα και παίζουμε και εκτός... Ωστόσο η σημερινη αντίπαλος η Κονκόρντια φαίνεται χειρότερη από την προχθεσινη, την Βιτορούλ.
    Εχω την αίσθηση ότι εδώ είτε θα πάει κανείς με θάρρος στο ξερό διπλό, ή τίποτα. Το DNB χάνει ίσως πολύ από την αξία του ξερού διπλού.
    Για να είμαι τίμιος, δίκαιες αποδόσεις δεν μπορώ να βγάλω, αλλά το 5.50 του διπλού μου φαίνεται καλό.
    Εγώ λέω να δώσω στην Τιμισοάρα ρεπό σήμερα... Ξερω γω...

    Το αλλο το Αγγλικό είναι περίπου τριπλή, οι Εταιρίες δεν παίρνουν θέση, θα υπάρξουν όμως πολλοί που θα πάρουν. Μεχρι το βραδυ θα μαζέψει τζίρο, δεν μπορεί... Ενας καλός τρόπος για να μπορέσουμε να κάνουμε κάτι στο στοίχημα είναι να βγάλουμε από το παιχνίδι μας ματς-"σαβούρες" (στοιχηματικα παντα) σαν αυτό.

    Είμαι περίεργος για τα αυριανα Αγγλικά τι θα γραψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάτι έχω μάθει Βαγγο... Σε παρακολουθώ από την αρχή...Λέω να μπω στη παρέα σας...;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να μπεις άνθρωπε μου γιατί να μην μπεις; θα τον διώξω εκείνον τον Nklaps - άκου ώρες γραφείου; Τελείωσα τα αγγλικά παιχνίδια για αύριο...

    Ο φίλος λέει Νκλαπς κάτι έχει μάθει - τέτοιους θέλουμε στα μέρη μας - μακριά από Γκουρού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χα χα ναι. Εχεις δίκιο. Ωρες γραφειου και reception είναι λίγο βαρετό.
    Το νυχτερινό ωράριο στη reception ειναι πιο ενδιαφέρον.
    Ενας γνωστός (και φίλος της Λίβερπουλ παρεμπιπτοντως) μου λέει μια μέρα: "δουλεύω νυχτερινό ωράριο στη reception ξενοδοχείου" Και καταλήγει:
    "Εχουν δει τα μάτια μου εμένα..."
    :)))))

    ΥΓ 0-0 η Ρουμανία στο 66' Για να δούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και με δέκα η Κονκόρντια...

    Ένα Πολωνικό για μετά - Η Βισλα Κρακοβιας που ειναι στον πατο φιλοξενει κάποια Νιετσετζια που είναι μόλις ένα βαθμό από την κορυφή. αποδόσεις τώρα 1,7 και κάτι ο άσσος και 5,25 το διπλό. έχει τρία κολλητά διπλά η φιλοξενούμενη και με κωλώνει.

    Να το δούμε στο ζωντανό γιατί έχει και Χ - 0-1 η Τιμισοάρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 0-2 Τιμισοάρα! Ομαδάρα!
    Είσαι γνησιο ταλέντο Βαγγέλη. Που στον κόρακα τα ξετρυπώνεις;
    Δεν την έπαιξα, γιατι "κιότεψα" να πάω με το ξερό διπλό.
    Οποιος την "αγόρασε", μπραβο του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή