6 Νοε 2016

" Το ποντάρισμα"



Καλημέρα! Για σήμερα έχω γίνει σαν τις γριές που ξέμειναν στο ράφι – το ένα μου βρωμάει, το άλλο μου μυρίζει. Τι να παίξεις σήμερα; Τι να πιάσεις; Και τι να ρημάξεις; Καθημερινό κουμάρι; Όχι ευχαριστώ, δεν θα πάρω.

Καταπιάστηκα ένα φεγγάρι, που λες Nklaps, και με συχνότερα πονταρίσματα. Τι είδα; Πιο εύκολα να βγεις χαμένος, παρά κερδισμένος. Αλλά να πούμε πώς αν «δουλεύεις» και κάθε μέρα, περιμένεις και πιότερα λεφτά στην τσέπη σου. Άλλα πόσο κέρδος νομίζατε πως μπορεί να βγει από δαύτο; Θα μου πεις, με την αύξηση του τζίρου, θα παντελονιάσεις και πιο πολλά. Θα χάσεις και πιο πολλά όμως κι εκεί αρχίζουν τα λάθη…

Ποντάρισμα ο τίτλος. Τι ποντάρεις δηλαδή, ρε αδελφέ; Συμφωνούμε πως το στοίχημα δεν είναι αρπαχτή, αλλά μια δύσκολη επένδυση. Έχουμε ρίξει κάποιες σκόρπιες σκέψεις εδώ μέσα πώς μπορεί να στηριχτεί αυτή η επένδυση, ώστε μακροπρόθεσμα να αποφέρει κέρδος. Σήμερα θα δούμε το κεφάλαιο – τι κεφάλαιο χρειάζεται και πώς το διαχειριζόμαστε.

Εάν ποντάρεις με ψιλά, ψιλικατζής θα μείνεις. Μην παρεξηγηθώ. Δεν λέω να παίξετε και τις κάλτσες σας και μετά να με βρίζετε, αλλά με φραγκοδίφραγκα δεν γίνεται κανείς σοβαρός επενδυτής.

Το αμερικανικό όνειρο του φουκαρά που ξεκινάει με πενταροδεκάρες και μεγαλοπιάνεται είναι η εξαίρεση στον κανόνα. Δεν φτιάχτηκαν αυτά τα μαγαζιά για να συντηρούν τους μπατίρηδες. Δεν γίνεσαι επενδύτης χωρίς χαρτοφυλάκιο – με πορδές δεν βάφονται αυγά.

Γι’ αυτό και είμαι κατά του χαμηλού πονταρίσματος (low stake). Έτσι δεν πρόκειται να πάθεις για να μάθεις. Συντηρείς μια νοοτροπία ψιλικατζή. Που αρνείται να κάνει το μεγάλο άλμα. Έπαιξα 5 ευρώ, λέει ο άλλος. Τα πέντε ευρώ να τα διπλασιάσει δεν θα πάει - θα πάει για πολλά... Άστο, μεγάλε, κάηκες.

Άμα δεν σε πονάν τα λεφτά που χάνεις, τίποτα δεν κάνεις. Το μικρά ποσά ρίχνονται με ευκολία στη «ρουλέτα». Στα μεγάλα σφίγγουν οι κώλοι. Έτσι μαθαίνεις να μην παίζεις επειδή κάποιος σου κουνάει τα ζάρια. Γι’ αυτό και εδώ προτείνουμε και το no bet. Είναι αυτό που σιγά σιγά μεγαλώνει την κάβα του παίκτη – του «αιώνιου» παίκτη.

Άμα δεν σε πονάει η ήττα και στην τσέπη, δύσκολα θ’ αλλάξεις περπατησιά. Με πασατέμπους, μωρέ, θα κερδίσεις μεγαθήρια; Έτσι λέω και κάτι φίλους μου, Nklaps, και με κοιτούν στραβά. Σε πουλάνε και σε αγοράζουν, ρε αυτοί – αναρωτήθηκες ποιος είσαι εσύ που θα τους πάρεις τα λεφτά;

Το χαμηλό ποντάρισμα δεν δείχνει σιγουριά για την κίνηση αυτή. Με νούμερα θα το πω: «έχεις, ρε παίκτη, 100 ευρώ να επενδύσεις το μήνα – σε ποια παιχνίδια θα βάλεις ολόκληρο το κατοστάρικο; Μην μου λες για τάλιρα, δεκάρικα. Το χοντρό πακέτο, πες μου, πού θα το ρίξεις; Τα μισά και παραπάνω θα τα βγάλεις από την τρομάρα σου.
Άσε που πιστεύω πως τα πονταρίσματα πρέπει να είναι σταθερά. Άντε να έχουν μια μικρή απόκλιση, αλλά όχι να ακούω από 1 μέχρι 10. 8,9,10 ή να μην σε αγχώσω, 4,5,6. Εκεί θα κυμαίνεται το ποντάρισμα και ειδικά όταν μιλάμε για αουτσάιντερ, που αυτό το είδος επένδυσης θέλει σταθερό πλάνο, θέλει υπομονή, επίμονη και χρόνο.

Fun bet - άλλο τούτο! Αστείο ποντάρισμα. Κάτσε καλά, ρε. Με αστειάκια, ρε αδελφέ μου, θες να κάνεις τι; Είναι δυνατόν να διακωμωδείς τη «δουλειά» σου; Εδώ λέμε πως το κάθε ποντάρισμα πρέπει να γίνεται σαν να εξαρτάται ολόκληρη η ζωή σου από αυτό - και συ κάνεις πλακίτσες;

Είπαμε, χασούρα που δεν σε ματώνει και στην τσέπη, δεν είναι διδακτική χασούρα…
Αύριο κουπόνι μικρό, αλλά μίζερο – Τρίτη και Τετάρτη αγγλικά κύπελλα της πλάκας. Βλέπω Εθνικές να ξεμυτίζουν την άλλη εβδομάδα, αλλά οι αγγλιδούλες θα δηλώσουν το παρών…

Διαβάστε επίσης:

"Ο τζόγος" http://agglidoyles.blogspot.gr/p/blog-page_6.html



























5 σχόλια:

  1. Την καλημερα μου
    Το αγαπημενο μου θεμα! Βαζεις πολλα στη συζητηση. Δεν μπορω με τη μια να απαντησ σε ολα.

    Ναι, όταν το πονταρισμα μας είναι μεγαλο το σεβόμαστε πολύ περισσότερο. Παίζουμε μόνο όταν πραγματικα πιστευουμε ότι εχει αξια το στοιχημα μας. Δεν παίζουμε ό,τι τυχει και ό,τι να ναι. Με το παραμικρο no bet. Ετσι παιζουν οι επαγγελματιες. Παιζουν τα ΛΑΘΗ των μπουκ, όχι τα λαθακια.

    Ναι. Οσο πιο πολλά παίζεις, τόσο μεγαλυτερη η πιθανότητα να βγεις χαμένος. Εσυ το ειχες πει: η ανθρωπινη φυση ρέπει προς το λάθος. Οταν κατι γίνεται πολλές φορές, το λάθος είναι αναποφευκτο. "Anything that can go wrong, will", που λενε και στο χωριο μου. Εχω γραψει ενα καπως πιο scientific κομματι, που λεγεται "Ευαισθησια και Ειδικοτητα στο στοιχημα". Θα το ανεβασουμε με την αδεια σου στο τελος της σεζόν. Ειναι πολυ παραστατικό. Λεει αυτο ακριβως. Παιζουμε λαθη, όχι λαθακια.

    Το πονταρισμα λενε, ειναι ένα σταθερο ποσοστο της καβας. Καποιοι λενε 2%, καποιοι αλλοι λενε 3% κλπ. Γιατι τοσο χαμηλο; Γιατι στο στοιχημα εχουμε αρνητικές διακυμανσεις. Υπαρχουν περιοδοι (κακα φεγγαρια) που χανουμε. (Φαντασου Βαγγελη εμεις που παμε με τα αουτσαιντερ!). Αυτες τις κακες περιοδους δεν πρεπει να καταστρεφεται η καβα μας. Φαντασου να παιζαμε 10% της καβας! Αμα σου καθισει η στραβη μενεις ταπι...

    Υπαρχει το στεθαρο πονταρισμα (όλα τα bet το ιδιο ειτε ειναι 2.00 ειτε ειναι 10.00 η αποδοση). Υπαρχει και το μεταβαλλομενο (τυπου Kelly), αναλογα με το ρισκο, αλλα και το value. Και υπαρχει και το... μπακαλιστικο 1/10 3/10 5/10 8/10 κλπ. Ο,τι να ναι.

    Εγω εφαρμοζω αλλη στρατηγικη: εχω 2 πονταρισματα: 7/10 και 4/10, όπου φυσικα το 10/10 εχω ορισει τι ποσοστο της καβας θα ειναι. Το 7/10 για στοιχηματα >50% και το 4/10 για <50%. Το σκεπτικο ειναι οτι δεν μπορει ενας ασος του 2,40 να παρει το ίδιο με εναν ασο του 6,00. Απο την αλλη όμως δεν θα χαντακωσω ενα σημειο του 8,00 δινοντας του 1/10, που αν περασει αντι να μου καθαρισει όλο το μηνα, να μου δωσει ψιχουλα. Ετσι βαζω πονταρισματα 2 ταχυτητων (είναι σαν να παιζω 2 ειδων flat stake) αλλα με αξιοπρεπη πονταρισματα (σε σχεση με τα σημεια του 2,00), στις μεγαλες αποδοσεις.

    Μεγαλη σηζητηση αυτη που βαζεις. Τα εβαλα λιγο τηλεγραφικα. Η μερα του παιδιου σήμερα... Θα επανελθω ομως!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα.
    Αν αφησουμε στην ακρη το κεφάλαιο-κάβα,
    εσυ λες στον παίκτη που έχει ενα ανα μηνα διαθεσιμο κεφάλαιο για στοίχημα, (όχι καβα δηλαδή), να κάνει "all in" αν βρει ένα bet που να αξίζει;
    Αυτό λες ή καταλαβα λάθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλο έχεις αφήσει εδώ. που να σε προλάβω; Δεν λέω όλα στο κόκκινο. Μια ζαριά και μετά ύπνο. Απλά εδώ είπαμε αναδεικνύουμε τα προβλήματα του "αιώνιου" παίκτη.

      Εγώ δίνω μεγάλη βάση σε αυτό - δεν είπαμε να παίζεις περιουσίες, αλλά με τα ψιλά δεν σέβεσαι ούτε το παιχνίδι, ούτε την τσέπη σου. Συντηρητικό ποντάρισμα στην αρχή μωρέ, να μην χάνει, να φτιάχνει ψυχολογία και κάβα.

      Πάλι θα το πω και ας γίνω κουραστικός ¨όταν παίζεις με ψιλά, ψιλικατζής θα μείνεις...

      Πάντως εγώ τον φρέντο μου τον πίνω τώρα...

      Διαγραφή
  3. Απορω πως το πίνετε αυτο το πραμα! Ελεος.

    Καταλαβα τη λογικη σου. Το πονταρισμα ολου του μηνα παει σε 2-3 στοιχήματα που θεωρείς οτι αξιζουν πολυ. Γι αυτο ξυνιζεις με το παραμικρό και σε χαλαει η παραμικρη λεπτομερεια σε ενα bet. Γι αυτο εισαι no bet με το παραμικρο. Σαν να εξαρταται ολη η ζωη σου από ενα πονταρισμα οπως είπες. Εχει λογικη. Επαγγελματικο παιξιμο. Πολυ ενδιαφέρον συστημα. Ποσα bet έπαιξες τον Οκτωβριο; 2; 3; Καπου τοσα ε; Ειμαι περιεργος να μαθω τα κριτηρια σου. Εχω και εγω πολυ αυστηρα κριτηρια αλλα δεν επαιξα 2-3 bet για να πω την αληθεια. :)

    Το αλλο με τους ψιλικατζηδες κατάλαβα τη λογικη σου. Αλλα αυτην την εποχη ο καθε ενας παιζει ο,τι μπορει. Θα βρεις πολλους που παιζουν ψιλα. Τοσα μπορουν. Κατάλαβα ομως πως το εννοεις: οτι αν μπορεις να διαθεσεις 10 Μοναδες το μηνα, βαλε τις ολες σε 2-3 καλα και οχι να τις σπασεις σε 50 μερη για αμφιβολα bet. Κατανοητο.

    ΥΓ δεν πιστευω να λογίζεται για διακοπη League 1 και League 2... Επαιξαν Κυπελλο ετσι. Δεν ειχαν διακοπη. Μην μου αρχισεις παλι τα no bet!
    :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάτι θα βρούμε για το Σάββατο μην μου αγχώνεσαι. Πάντως ρε παιδάκι μου πολύ στοίχημα παίζει - τους υποχρεώνει κανένας να παίζουν κάθε μέρα και τόσα πολλά; Ακατούρητοι, θα πάθουν και τίποτα εκτός του φαλιμέντου. Που τα βρίσκουν μωρέ;

    Και έχουν και μεγάλη γκάμα - άλλο για πρωινό, άλλο για απογευματινό και άλλο νυχτερινό. Να ένα ωραίο άρθρο " πως φαντάζει ο επαγγελματίας παίκτης στα μάτια του "αιώνιου παίκτη" χέσε μας ρε με τον άσχετο; τι λες, αυτό δεν θα λένε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή