30 Απρ 2017

"Αποχαιρετώντας τις Αγγλιδούλες"


Άντε και τελειώνουν οι Αγγλιδούλες. Μια και καμία, που λέγαμε στο στρατό. Στοιχηματικά δεν υπάρχει κάτι να μας συγκινήσει - τι να λέμε τώρα; Ποιος θέλει το παιχνίδι, να συνταχτούμε μαζί του. Και οι Αγγλιδούλες δεν κάθονται φρόνιμα, όταν ο άλλος θέλει να τις θωπεύσει με το ζόρι...

Ματιές ρίχνουμε να δούμε ποιος θα ανεβεί, ποιος θα βουτήξει και ποιος θα ρίξει τα ζάρια του στα μπαράζ. Θα χαζέψουμε και λίγο τα μπαράζ για να βγει ο Μάης και να μένουν δυο μήνες και κάτι για να μας τις μοστράρουν πάλι στους γκισέδες.

Η Γιορκ έπεσε και από την κατηγορία των τελειωμένων, βλέπω. Η λήθη θα την περιβάλει τώρα - δεν τη θυμάμαι τόσο χαμηλά κι έχω ένα θέμα. Θα μου πεις, εδώ η Λέιτον για πρώτη φορά κατεβαίνει στον Άδη και όπως είδαμε με την Τρανμίρ, κανείς δεν βγαίνει εύκολα από κει κάτω.

Στα μπαράζ η Τρανμίρ θα προσπαθήσει να βγει από το βαθύ πηγάδι, αφού έπεσε φέτος σε μια Λίνκολν ασταμάτητη. Θα τα δούμε αυτά, έχουν ενδιαφέρον...

Η μια αγωνιστική που μένει για την Αγγλία 2, θα δείξει ποια από τις Νιούπορτ και Χάρτλπουλ θα ακολουθήσει τη Λέιτον στην κάθοδο για τη γη των κολασμένων. Νιούπορτ – Νοτς Κάουντι και Χάρτλπουλ – Ντόνκαστερ θα κρίνουν το χαμένο. Η Χάρτλπουλ πολύ δύσκολα θα αποφύγει το μοιραίο, άλλα κανείς δεν ξέρει...

Σήμερα τελειώνει το μεσημέρι και η Αγγλία 1 – Σουίντον και Κόβεντρι μας χαιρέτησαν εδώ και οι φανέλες στην Αγγλία κάποτε ξεφτίζουν. Θα ακολουθησει και η Πορτ Βέιλ; Μοιάζει πιο πιθανό σενάριο, άλλα κανείς δεν ξέρει. Σέφιλντ Γιουν μετά από χρόνια επιστροφή στα σαλόνια, Μπόλτον ή Φλίτγουντ θα την ακολουθούσουν – θα ξέρω το απόγευμα. Η κηδεία της Πιτερμπόρο πλήρωνε 8.00 - τώρα στο 7.00.

Και μια θέση για τα μπαράζ εκκρεμεί ανάμεσα σε Μίλγουολ, Σάουθεντ και Ροτσντέιλ. Πιας’ τ’ αυγό και κούρευτο – γενικά μου βγάζει μια απελπισία να κυνηγάς ευκαιρίες τις τελευταίες αγωνιστικές. Σαν να μην μπορείς να δεχτείς πως η πλάστιγγα έγειρε υπέρ ή κατά. Είναι δυνατόν να αλλάξει η πορεία ολόκληρης της χρονιάς σε μια ζαριά;

Γι’ αυτό και δυσκολεύομαι να γράψω – τι να γράψω; Αφού έχω σταματήσει να παίζω. Ακόμα και στο ζωντανό βλέπεις πεθαμένα πράγματα. Τον Αύγουστο, κύριοι, στοίχημα πάλι, τώρα είναι η εποχή της περισυλλογής και της κουβέντας.

Και ο πολεμιστής θέλει την ξεκούρασή του, δεν γίνεται να μάχεσαι συνέχεια χωρίς σταματημό. Δεν είναι μόνο οικονομικός πόλεμος το κουμάρι είναι και πόλεμος εσωτερικός. Να δαμάσεις την απληστία σου και την ανυπομονησία σου, να νικήσεις τον τζογαδόρο που κρύβεις μέσα σου.

Να μάθεις να ακολουθείς τα δικά σου βήματα και όχι να σε παρασέρνουν οι άλλοι σε φτιασιδωμένους γκισέδες. Να μην είσαι ακόλουθος, αλλά μοναχικός καβαλάρης. Να αποφεύγεις τους γκισέδες όπου συνωστίζονται πολλοί – τις πηγές της ζωής πάντα τις βρίσκουν οι λίγοι.

Αν είσαι από τους χαμένους να νηστέψεις πολύ – για μήνες, μέχρι εσύ να βρεις την αιτία που χάνεις. Το εύκολο στο στοίχημα είναι να χάνεις – το δύσκολο είναι να βρεις γιατί χάνεις...

Είπαμε, αυτός που δεν παραδέχεται τη χασούρα του, αυτός που δεν μαθαίνει από τη χασούρα του, θα είναι πάντα διψασμένος και η δίψα είναι κακός σύμβουλος. Και τα πιότερα στοιχήματα δεν σε ξεδιψάν, αλλά μεγαλώνουν τη δίψα σου.

Άμα δεν έχει παιχνίδια να αναλύσουμε, ρε παιδάκι μου, το ρίχνουμε στις παπαριές. Αλλά έτσι είναι. Κανείς δεν μας υποχρεώνει να γράφουμε, όπως κανείς δεν μας υποχρεώνει να παίζουμε.

Εδώ στο Αουτσάιντερ, τώρα που δεν τραβώ μόνος μου κουπί, θα έχουμε ένα ενδιαφέρον καλοκαίρι. Κουβέντες λοξές, στοιχηματικές, που άλλους θα βοηθήσουν και άλλους θα εκνευρίσουν.

Υ.Γ. Είμαι στην ευχάριστη θέση να αναγγείλω αυτό που περίμενε ο στοιχηματικός κόσμος εδώ και καιρό: η ρουλέτα του Nklaps σταμάτησε στο μηδέν και είναι έτοιμη να βγει. Ζήτησε ένα σιγουράκι για να την στείλει και του είπα τον Αύγουστο, που είναι παχιές οι μύγες...

31 σχόλια:

  1. Καλησπερα. Τέλος σεζόν. Εγω την τελειωνω κάθε χρόνο τυπικα λιγο μετα τα μεσα του Μαΐου, αλλα εννοείται ότι μεχρι τότε λίγα στοιχηματα «της προκοπής» θα μπορέσω να βρω. Τέλος σεζόν λοιπόν ουσιαστικά.

    "Αν είσαι χαμένος πρέπει να νηστεψεις πολύ και να μαθεις την αιτία της χασούρας σου" λέει ο Μπαζ. Αυτό ισχύει νομίζω όμως και για τον κερδισμένο. Ενας κερδισμένος που ειναι σοβαρός στην νίκη του, ειναι και ψύχραιμος στην ηττα του. Ο κερδισμένος πρέπει να ψαξει και αυτος τι λαθη έκανε και δεν πήγε καλύτερα από όσο τελικά πήγε. Παντως να βλεπω χαμένο και να λεει ότι τα έκανε όλα σωστά μου βγαζει κατι άσχημο… Αυθεντία στο στοίχημα υπήρχε καποτε, αλλά δεν υπάρχει πια. Να συνειδητοποιηθεί αυτό.

    Καπως ετσι τα βλεπω εγω. 4η σεζόν φετος για μενα και τεσσερις σεζόν θετικός. Κατι ειναι και αυτό. Εύκολο δεν είναι, αλλα δεν είναι και κανα επίτευγμα. Και με μέσο ορο odds 4.50. Ωστόσο η σεζόν δεν πήγε και τόσο καλά όσο φαινόταν ότι πάει. Χάλασε καπως στο τελος με ενα αρνητικό σερί και χασαμε το καλό momentum. +37% αυξηση της καβας (αυτό είναι το ROI που καποιοι μπερδευουν με το yield) δεν το λες και τίποτα. Μπορούσαμε όμως και καλύτερα.

    Μια από τα ιδια και το sans voir. Με μία σχετική άνεση μεν «στα πρασινα» (με μεσο όρο odds καπου 8,50), αλλά στο τέλος να μου αφηνει μία «ξινή» γεύση.

    Θα εχω χρόνο να δω τι πήγε στραβά και για τη σεζόν μου γενικα, αλλά και ειδικα για το Πρωτόκολλο. Εντελως συνοπτικά αυτό που ήταν λάθος στη σεζόν που πέρασε για μενα ήταν ο «φόβος» μου (και το λέει αυτό καποιος που παίζει μεσο όρο αποδοσης 4.50 – όχι μικρό) και ότι ενέδωσα καποιες φορές (όχι όσο συχνά οσο στο παρελθον βεβαια) σε στοιχήματα με αμφίβολη αξία. Και μια παρατηρηση: δυστυχως δεν μπορείς να αποφυγεις (ειδικά με τετοιες αποδοσεις) τα μεγάλα αρνητικά σερί. Δυστυχως είναι μέρος του παιχνιδιου. Στην αναπαυλα που ερχεται η γνώμη των φίλων και συμπαικτών του blog, (γι αυτό εξ αλλου τα γραφω αυτά), για να γίνω καλυτερος είναι παραπάνω από πολύτιμη.

    ΥΓ Η Ρουλέτα θα αποσταλεί στον admin μέχρι την Παρασκευή για να μπει (αν συμφωνεί) την Κυριακή μετα την τυπικά τελευταια αγωνιστική της Αγγλιδούλας. Μεγαλη τιμή Μπαζ να μου επιτρεψεις να ανοίξω την σεζόν 2016/17 με την «Καλη Νεράιδα του Στοιχήματος» και να την κλείσω με την «Ρουλέτα του Ονείρου». Για να δούμε πως θα βγει η Ρουλέτα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπερα
    Περιμενω τη ''Ρουλετα του ονειρου'' πως και πως, τι να κανω θα περιμενω μεχρι την Κυριακη , ασ ειναι νομιζω οτι θα αξιζει τον κοπο......
    Για απολογισμους εχουμε καιρο , ας περιμενουν κι αυτοι τη σειρα τους βρε αδερφε.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπερες..Τα κουπονια οντως αρχισαν ειδη να μικραινουν το προσεχες σαββατοκυριακο θα το διαπιστωσουμε καλυτερα.Η σαιζον των μεγαλων πρωταθληματων σχεδον εχει τελειωσει.Για το καλοκαιρακι θα μας κρατησει συντροφια η σουτσβαλ και η τζουγκαρντεν σε ποιο χαλαρους ρυθμους.Μεχρι και τα τελη ιουνιου παιζω στοιχημα τον ιουλιο σταματω για ενα μηνα,αλλα θα συμπορευτω με τους υπολοιπους οτι το κυριο παιχνιδι εχει τελειωσει.Παμε στα τεχνικα μερη του παιχνιδιου.Την αποψη μου την εχω εκφρασει ειναι γνωστη.Συνταγη πετυχημενη δεν αλλαζει.Μου κανει ιδιαιτερη εντυπωση το γεγονος ενας παικτης να ασχολειται 4 χρονια με το στοιχημα εξαρχης και τα 4 αυτα χρονια να βγαινει με θετικο προσημο.nklaps θεωρω οτι εισαι ιδιαιτερη περιπτωση.Το επιτευγμα σου ειναι κατι παραπανω απο εντυπωσιακο.Eιδικα δε οταν διαβαζω τι πηγε στραβα σε σαιζον με κερδος που σημαινει εχει ξεπεραστει ο σκοπελος της γκανιοτας ειλικρινα παραξενευομαι.Τωρα θα μου πεις κατσε ρε μεγαλε και τι να κανω να μεινω στασιμος? να μην προσπαθησω να βελτιωθω ? να γινω καλυτερος? οχι δεν ειπα αυτο η μελετη και η προσπαθεια συνεχιζεται και μπορουμε να γινομαστε καλυτεροι.Ομως απο τη στιγμη που κατι εχει πετυχει δεν το αλλαζεις δεν το ανακατευεις και το κυριοτερο δεν αφαιρεις, απλα προσθετεις σε αυτο.Το εχω γραψει και για τις ισοπαλιες του ερικ.Δεν βγαζουμε δηλαδη απλα βαζουμε.
    Και μια παρατηρηση σε θεωρητικη βαση.
    Ο παικτης του στοιχηματος εχει να νικησει 2 θηρια. Το ενα θηριο ειναι το μαθηματικο κομματι,να ξεπεραστει το μειονεκτημα η προμηθεια της εταιρειας ειτε με την δυναμη της προβλεψης ειτε με την αναζητηση της αξιας.Το δευτερο θηριο εξισου σημαντικο και ισως ακομη δυσκολοτερο ειναι αυτο που ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ εγραψε ο μπαζ πιο πανω, να νικηθει ο τζογαδορος που εχει μεσα του.Αν γινει και αυτο τοτε επι του πρακτεος εχει τελειωσει.
    ΚΑΙ...
    Δεν λεει σε απολυτως κανεναν και για κανενα λογο οτι βγαζει λεφτα απο το στοιχημα, για εναν απλο λογο . Δεν θα τον πιστεψει κανεις.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To σημερινο σου κειμενο ειναι καραντι loxagos mark και με τη βουλα.
      Χαιρομαι που εχω τετοιους φιλους :)))
      Οι παρατηρησεις σου για την ''προοδο'' του φιλου μου του nklaps ευστοχες , και να φανταστεις οτι εγω τον σταμπαρισα απο νωρις και οταν ξεκινισε το sans voir ειπα ''εχε γουστο'' , και ΔΕΝ εκανα λαθος . Ολη τη χρονια ελεγα ''πως στην ευχη τουτο το κοπελι σκαμπαζει απο στοιχημα'' και ξανα και ξανα παλι μεχρι που μια μερα μου ξεφουρνισε το αουτσαιντερ και τον Μπαζ.Τοτε τα καταλαβα ολα....
      Ειπα κι εγω......Μ οποιον δασκαλο θα κατσεις τετοια γραμματα θα μαθεις......
      Να πω οτι και για μενα ο Μπαζ ειναι δασκαλος μου εν μερη.
      Ναι σε ολα οσα λεει αλλα εγω βαζω και τη δικη μου πινελια.
      Χαιρομαι που ειμαι μαζι σας !!!!!!
      Για τους απολογισμους δε λεω κατι ακομη , εχουμε καιρο.
      Και βεβαια Δημητρη οταν το 97-98 % των παιχτων χανουν , σε ποιον να πεις και ποιος να σε πιστεψει οτι βγαζεις καποια λεφτα απ το στοιχημα....

      Α , ο ελεγχος στους λογαριασμους μου ολοκληρωθηκε , ολα οκ απο σημερα το απογευμα.
      Περιμενω τη ''ρουλετα του ονειρου'' !!!!!!

      Διαγραφή
  4. Καλημερα.

    Η "ρουλέτα" απεστάλη στον admin για να την ανεβάσει την Κυριακή που μας ερχεται, μετα την τελευταία αγωνιστική.

    Εισαγωγικά θα πω ότι φαντασία θα μας πάει σε ένα παράξενο καζίνο και σε ατμόσφαιρα (τουλάχιστον το προσπάθησα) …neo-noir. Θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε σε λίγες σειρές σε κάποια καίρια ερωτήματα:

    Τί γυρεύει ένας «άμπαλος» σε ένα Καζίνο;
    Ποιό ρόλο παίζει ο τυπικότατος Ξεναγός;
    Τί παιχνίδι παίζεται στο Κεντρικό Τραπέζι της Ρουλέτας;
    Τί ρόλο παίζουν οι «Άλλοι»;
    Εμείς πού βρισκόμαστε σε όλη αυτή τη σκηνή;
    Μήπως τελικά μας αρέσει η Ρουλέτα;

    Όλα αυτά μπερδεύονται στην ιστοριούλα και είναι δύσκολο να τα ξεμπερδέψεις. Ούτε εγώ μπόρεσα! Ωστόσο είναι μία καλή ευκαιρία να αποχαιρετίσουμε με αυτόν τον τρόπο την σεζόν που φεύγει.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα.

    Νίκο, θα συμφωνήσω με το Λοχαγό σε όλα όσα είπε. Δεν είναι καθόλου μικρό κατόρθωμα να παίζεις στοίχημα 4 χρόνια και να είσαι κάθε χρόνο θετικός. Αυτό σημαίνει ότι μπήκες στο παιχνίδι εξαιρετικά καταρτισμένος και εξαρχής σοβαρός. Η συντριπτική πλειοψηφία, εμού συμπεριλαμβανομένου, καίει τη γούνα της τα πρώτα χρόνια τουλάχιστον και παραμένει αμφίβολο αν βάζει μυαλό.

    Θα συμφωνήσω και ως προς την μη αλλαγή στρατηγικής. Εδώ που τα λέμε, τί να αλλάξεις και γιατί, με τα αποτελέσματα που έχεις ? Παίζεις σχεδόν τέλεια. Σου έγραψα κάποια πράγματα και στο νήμα που διατηρείς στο φόρουμ. Σίγουρα γνωρίζετε όλοι σας τη συζήτηση για τους σκατζόχοιρους και τις αλεπούδες του στοιχήματος. Προφανώς ο Νίκος ανήκει στους σκατζόχοιρους. Η ουσία της στρατηγικής τους συμπυκνώνεται σε ένα εξαιρετικό ρητό του Μπρους Λι. Είχε πει, δεν φοβάμαι τον αντίπαλο που έχει εξασκηθεί μιά μόνο φορά σε 10.000 χτυπήματα, αντιθέτως φοβάμαι τον αντίπαλο που έχει εξασκηθεί σε ένα μόνο χτύπημα 10.000 φορές.

    Συμφωνώ και για τα δύο θηρία. Αν και στην ουσία νομίζω πως το μόνο θηρίο είναι ο εαυτός μας. Αυτός δεν τιθασεύεται εύκολα, ούτε στις νίκες ούτε στις ήττες. Ο μπουκ νικιέται εύκολα και είναι προβλέψιμος. Αλλωστε το παιχνίδι είναι ραμμένο στα μέτρα του. Ξέρουμε τί θα κάνει, αν βρεθεί στα σκοινιά.

    Οσο για το πως πρέπει να συμπεριφέρονται οι νικητές, ο Γιώργος Παρασκευάς το είχε διατυπώσει στο παρελθόν γλαφυρότατα. Οι δε ηττημένοι που επιμένουν πως τα κάνουν όλα σωστά και γίνονται αντιπαθητικοί..., αντιλαμβάνομαι τί εννοείς Νίκο. Η μόνη σεβαστή εξήγηση για αυτήν την ξεροκεφαλιά, είναι πως συνεχίζουν να κερδίζουν όπως χάνουν, και για αυτό συνεχίζουν να χάνουν όπως κερδίζουν. Την αλήθεια τη γνωρίζουν μόνο οι ίδιοι. Είναι και θέμα χαρακτήρος βέβαια. Αλλος είναι φανφαρόνος και αλαζόνας, άλλος είναι το ακριβώς αντίθετο, κι ας παίζουν και οι δύο με τον ίδιο τρόπο.

    Αναρωτιέσαι, τέλος, αν μπορείς να βελτιώσεις το παιχνίδι σου. Ειλικρινά, δεν γνωρίζω. Οι πιο έμπειροι μάλλον θα έλεγαν πως τα φετινά σου νούμερα δεν μπορούν να επαναλαμβάνονται ες αεί. Και μάλλον ισχύει. Του χρόνου πρέπει να είσαι έτοιμος για παν ενδεχόμενο. Λογικά θα αυξήσεις σταδιακά το ποντάρισμα, αυτό είναι το επόμενο βήμα σου. Οσο για τα αρνητικά σερί, στις αποδόσεις που παίζεις νομίζω πως είναι αναπόφευκτα. Το να πιστεύεις πως ενέδιδες σε στοιχήματα αμφίβολης αξίας συχνότερα από όσο έπρεπε, είναι κάτι αρκετά υποθετικό και ίσως παραπλανητικό. Συχνά τα πιο αμφίβολα στοιχήματα αποδεικνύονται περισσότερο προσοδοφόρα από τα πιο στοιχειοθετημένα.

    Ωστόσο, έχω μια τεράστια απορία. Βλέπεις τις ομάδες που ποντάρεις ή μελετάς στεγνά νούμερα. Από το νήμα σου, υποψιάζομαι το δεύτερο, κάτι που πραγματικά με τρελαίνει. Και την αξία πόσο επιστημονικά την υπολογίζεις ? Γιατί εγώ, το παραδέχομαι, την υπολογίζω πολύ χοντρικά πάντα σε συνάρτηση με την ποδοσφαιρική εικόνα των ομάδων στο γήπεδο. Αφήστε που πολλοί ισχυρίζονται πως στις διπλές ευκαιρίες που παίζω δεν υπάρχει μεγάλη αξία. Κάτι που δεν συμμερίζομαι και έχω τους λόγους μου ασφαλώς.

    Συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο, αλλά με εμπνέει αυτό το ήσυχο παραθαλάσσιο καφενείο, στην άκρη του βράχου.




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλησπερα.
      Δε θα πω τιποτα ακομη για το παιχνιδι του nklaps. Θα τοποθετηθω μια και καλη στην ωρα του.
      Θα πω ομως την ταπεινη μου γνωμη για το δικο σου παιχνιδι Δημητρη που ειναι οι διπλες ευκαιριες με odds περιπου το 2,00.Για να μην πω πολλα και χαθει η ουσια εχω την εντυπωση οτι σ αυτη την αποδοση (το 2,00) η παιξεις αντερ-οβερ η σημεια η διπλες ευκαιριες πιστευω οτι στριφογυρνας γυρω απο την ουρα σου.Ποτε λιγο πανω ποτε λιγο κατω καπου εκει στη μετριοτητα γυροφερνεις.
      Πιστευω οτι για να νικησεις το θηριο πρεπει να παιζεις αποδοσεις που ειναι κατα πολυ εκτος αγορας. Οσο περισσοτερο ειναι εκτος αγορας τοσο καλυτερα.Ποια ειναι η διαφορα αναμεσα σ ενα σημειο που πληρωνει 12,00 και σε ενα που πληρωνει 15,00 ? Κανενας δεν μπορει να απαντησει ουτε ο μπουκ....
      Το οτι παιζεις τη διπλη ευκαιρια του 2,00 για μενα σημαινει οτι ναι μεν θες να πας στην κοντρα του φαβορι αλλα θες να καλυψεις και τα νωτα σου γιατι φοβασαι . Αυτο ειπε και ο Νικος παραπανω αν δεις , κατονομασε το φοβο του , αυτο ηταν το λαθος που εκανε και επισης οτι ενεδωσε σε bet αμφιβολης αξιας τελεια και παυλα.
      Αν θες να δεις το αποτελεσμα της διπλης ευκαιριας παρε τις διπλες ευκαιριες του silver και δες τι καταφερε με τις διπλες ευκαιριες και μετα κοιτα τι θα κερδιζε αν επαιζε καθαρα την κοντρα του φαβορι.........ετσι θα σου φυγει ο φοβος .
      Παντως ετσι για την ιστορια σου λεω οτι με την αποδοση 2,00 ασχολειται το 60% των παικτων.....μακρια απ αυτην !!!

      Διαγραφή
  6. Καλημερα.
    Ωραια θέματα πιάσατε. Να τοποθετηθω και εγω.

    Δημητρη, στην ερωτηση σου: κοιταζω τα νούμερα και όχι τις ομάδες. Κυριως γιατί δεν έχω το χρόνο να βλεπω τις ομάδες. Να ξεκαθαρίσω, δεν παραβλεπω την αξια του να ξέρει κανείς τις ομάδες και να παρακολουθεί τα παιχνίδια τους. Πολλά μπορεί να μάθει και πολλές ιδέες μπορεί να σκεφτεί. Αλλα πιστεύω ότι όταν αρχίσεις να το κανεις αυτό γίνεσαι άλλου ειδους παίκτης. Αρχίζεις να υπερεκτιμάς τη σημασία να "βλεπεις ποδόσφαιρο" και ως παίκτης γίνεσαι πιο "προβλεπτικός". Δεν ξέρω αν γίνομαι σαφής. Εγω που βλεπω νούμερα δεν θα διστάσω να παίξω μία πιο αδύναμη ομάδα όταν η απόδοση της είναι μεγάλη για τις πιθανότητες της. Ο άνθωρπος που ξημεροβραδιάζεται να βλεπει τα παιχνίδια από την άλλη θα σου πει εδώ απλά ότι η αδύναμη ομάδα θα χάσει. Αυτός ο άνθρωπος βαζει σε δευτερη μοιρα της αποδόσεις και εκεί είναι ενα απο τα μεγαλυτερα λαθη στο στοιχημα. Παραδειγμα: Νιουκαστλ - Μπλακμπερν, 12.00 το διπλό. Η μερα με τη νυχτα οι ομάδες. Το παλικαρι που η δουλειά του ήταν να βλεπει τις ομαδες ειχε πει ότι η Νιουκαστλ θα βαλει πόλλα. Εγω απλά είδα το 12.00.

    Για το αλλο που ρωτάς πως βγαζω δίκαιες αποδοσεις, αυτό είναι υποκειμενικό, αλλα δεν βασίζεται ακριβως εκεί το παιχνίδι μου. Το σημαντικό είναι το τι θα τις κανω ΜΕΤΑ. Εκεί είναι όλο το παιχνίδι μου. Παραδειγμα: παίζει ομάδα Α με ομαδα Β και εγω σου λέω ότι η ομάδα Β εχει 25% να κανει διπλό. Εσυ ας πούμε λές 20%. Δεν εχει σημασία τι λεμε, ούτε ξερουμε ποιος από τους δύο εχει δίκιο. Πάμε όμως στις αποδοσεις. Αν ο Μπουκ μας δίνει το διπλό 3.50 δεν θα ασχοληθεί κανείς μας. Το παιχνίδι, όλο το παιχνίδι μου βασίζεται στο ΠΟΤΕ ασχολούμαι. Εγω ζηταω ενα περιθωριο, πλεονεκτημα, (safety margin το λεω) 20%. Τι θα πει αυτό; Οτι αν βλεπω το διπλό 25%, θα το αγοράσω μονο αν το βρω 4.80. Δεν θα ασχοληθω στο 4.20 ούτε στο 4.50, που πάλι value θα ήταν. Εκεί βασίζεται ΟΛΟ το παιχνίδι μου. Και ευτυχως, όπως μου γραφεις στο infobeto, κόντρα στα μεγαλα φαβορί ο Μπουκ (ή η Μάζα των παικτών) θα μου δωσει απλόχερα αποδόσεις ακόμα και 30% ή 40% safety margin. ΜΟΝΟ στο αουτσαιντερ θα βρεις τετοιο πλεονέκτημα. Αντιλαμβανεσαι τη μεγαλη σημασία που εχει να βλεπεις ενα διπλό 25% και ο Μπουκ να σου δίνει τιμή 30% ή 40% πάνω. Και λάθος να εχεις κανει βρε αδερφέ στο 25%, πόσο έξω να εχεις πέσει πια; Αυτό είναι το παιχνίδι μου φίλε. Ολο το παιχνίδι.

    Πάμε τωρα στο 2.00 της διπλής ευκαιρίας που σου λέει ο Μιχάλης. Συμφωνω επί της αρχής με το Μιχαλη. Δες γιατι: εσυ κοντραρεις λοιπόν ένα φαβορί που ισχυρίζεσαι ότι εχει λιγότερο από 50% να κερδίσει, με διπλή ευκαιρια. ΟΚ. Δεν εχει 50%, αλλα πόσο εχει; Στην καλυτερη να πουμε 40%; Πιο κατω δεν ειναι φαβορί. Το ταβανι σου λοιπόν ειναι το 20% πλεονεκτημα. Και αν εχεις κανει λαθος; Τι περιθωριο λαθους εχεις;

    Από το sans voir το αντιπαραδειγμα: ενα από τα καλυτερα bets της χρονιας: Χερτα - Ντορτμουντ το Μαρτιο που περασε. 30% εδινα τον ασο εγω. 5.50 τον πρόλαβα. Εδινε και πιο πάνω! Κοιτα πόσο πολύ πιο πάνω μου εδινε ο Μπουκ. Εσυ το ειπες: ο φόβος του ονόματος Ντορτμουντ. Κοιτα πόσο περιθώριο έχω να κανω λαθος τις πιθανότητες! Δες το περιθώριο λαθους που εχω.

    Ολα αυτα βεβαια ειναι ωραια στη θεωρία. Στην πράξη μπορεί να εχω δίκιο μπορει και να μην εχω.

    ΥΓ1 παλι σεντόνι βγηκε...
    ΥΓ2 Μιχάλη, χάρηκα που όλα ειναι καλά με την Εταιρία. Παίζε ρε αδερφε και κανενα φαβοράκι και καμια δυαδο-τριαδα και κανενα ...παρολί για ξεκαρφωμα. :)))))
    ΥΓ3 Αυτό που επίσης μου αρεσει (και δεν αρεσει σε κανεναν αλλο) είναι το "Ασυμμετρο στοιχημα" το "ανορθόδοξο" αυτό που λέει ο Μπαζ "δεν παίζουμε τις μ@λ@κιες του Μπουκ". Βρήκα λοιπόν ενα under που πληρώνει 8.00 σε μια Λιγκα της Αυστραλίας που μπαίνουνε τα γκολ σαν τα... αράουτ! Το τελευταιο εντός ματς της γηπεδούχου έλξηε όμως 2-0 και το τελευταιο της φιλοξενουμενης 0-1. Περυσι στην ιδια Λιγκα ειχα πιασει under στο... 13.00! Γιατι ρε 8.00; Πολύ θέλει;
    :)




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλημερα......
      Νιουκαστλ- Μπαρνσλει ειναι το ζευγαρι και το 2πλο πληρωνει 15,00 , ετσι ειναι οι ''εκφυλες'' αγγλιδουλες ειναι μπερδεψιαρες :))))
      Κι εγω την παταω ετσι μερικες φορες :)))))
      Κατι Μπρεντφορντ - Μπραντφορντ αν δεν εισαι στα καλυτερα σου δε θελει και πολυ..... :))))
      Στο ΥΓ2 σου απαντω οτι παιζω και καμμια δυαδα με αποδοση 30 και πανω και φαβορι του 2,50-2,60 αλλα εκει υπαρχει συγκεκριμενος στατιστικος λογος και δεν το κουραζω παραπανω.
      Στο ΥΓ3 σου απαντω οτι κι εγω τα παιζω αυτα τα gg και τα οver/under που πληρωνουν παπαδες , αλλα ΔΕΝ εχω το κουραγιο να τα ψαχνω..........τα παιρνω ετοιμα απο σενα :))))) οταν τα ''φωναξεις'' βεβαια.

      Γενικα στο στοιχημα λιγες ''χοντρες'' ζαριες αλλα καλα ζυγισμενες παιδες.....
      Με τις πολλες ''ψιλες'' το αποτελεσμα ειναι γνωστο σε ολους.
      Το ''χοντρες'' και ''ψιλες'' ο καθενας μας στα μετρα του.

      Διαγραφή
    2. 3-0 με γκολ στο 83' για την ιστορία. Μέχρι το 83' πέρναγε το under του 8.00... Ετσι πάνε αυτά. Τελικά πέρασε το over του... 1.05-1.10
      Next time.

      Διαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιχάλη και Νίκο, καλημέρα.

      Διάβασα βιαστικά τα όσα γράψατε και άρπαξε φωτιά το μυαλό μου. Μόλις βρω χρόνο, θα προσπαθήσω να σας απαντήσω. Αμφιβάλλω για το αν θα καταφέρω να υπερασπιστώ τη θέση μου. Εχετε ισχυρά επιχειρήματα.

      Υ.γ. πήγα να διορθώσω συντακτικά το αρχικό σχόλιο και σβήστηκε.

      Διαγραφή
    2. Καλημερα. Τα τεχνικης φυσεως θεματα ειναι του Μπαζ. Τρεχα γυρευε τωρα! Καπου την εχει κοπανησει. Αμφιβαλλω αν εχει δει τη "ρουλετα" που του εστειλα...

      Κοιτα. Δεν απορριπτουμε συλληβδην τα σημεια του 2.00, ειδικα διπλες ευκαιριες. Απλα δεν ειναι συχνο φαινομενο να βρεις στατιστικως σημαντικη αξια σε σημεια του 2.00. Γι αυτο λεει ο Μιχαλης οτι κυνηγαμε την ουρά μας.

      Επειδη και εγω πειραματιζομαι και με αυτα, μου εχει μεινει στο μυαλο μονο ενα περυσινο Χ2 της Γιβασκιλα με τη Γιαρο που εδινε 1.90 και ενα 1Χ της Μπρεστ (της Λευκορωσικης, οχι της γνωστης) που εδινε 2.40 που και τα δυο ηταν καραμπινατα λαθη. Το προβλημα ειναι οτι ειναι τοσο λιγα που τα θυμαμαι με τα ...μικρα τους ονοματα. Και το αλλο προβλημα ειναι οτι θα σου πει ο Μιχαλης οτι τα καθαρα τους σημεια ειχαν ακομα καλυτερη αξια και παιζοντας διπλη ευκαιρια την απεμπολησες.

      Κανε την καταγραφη σου και θα βγει συμπερασμα, Απλα ορισε το που θα τα παιζεις. Εχε μια εκτιμηση της πιθανοτητας σου πχ 50% και ζητα να παιζεις πχ 2.40 και πανω.

      Διαγραφή
    3. Ε ναι . Μπραβο ρε Νικο. Δεν ειπαμε οτι δεν μπορει να εχει αξια ενα Χ2 που πληρωνει 2,00 , αλοιμονο.
      Η ενσταση μου ειναι οτι δεν μπορεις παντα να ανακαλυπτεις τετοια σημεια για να παιζεις καθημερινα , αυτο εννοω.
      Και βεβαιως βεβαιως αυτο το 2,00 ειναι μικρο για να εχεις μεγαλο πλεονεκτημα υπερ σου.

      Διαγραφή
    4. Ισα ισα το αντιθετο. Θεωρω οτι στα μικρα ποσοστα υπαρχουν περισσοτερες ευκαιριες και κατα συνεπεια η δυνατοτητα για μεγαλυτερους τζιρους. τζιρους.Ειπαμε το μεγαλειο του στοιχηματος.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΟΝΑΣ.

      Διαγραφή
    5. Περισσοτερες ναι. Εφοσον ειναι περισσοτερα τα ματς σε αριθμο.
      Μεγαλυτερες ευκαιριες ομως οχι , γιατι αυτο το 2,00 ειναι μικρο για να κρυβει μεγαλο πλεονεκτημα υπερ σου.
      (πλεονεκτημα υπερ σου ειναι το ενδεχομενο λαθος του μπουκ)
      Ασ πουμε ενα παραδειγμα :1η) Εναν ασο η μια διπλη ευκαιρια που ειναι για 1,70 εστω οτι ο μπουκ μας τον δινει 2,00 απο λαθος. Αν πονταρουμε 1 ευρω και κερδισουμε τα χρηματα που θα μπουν στην τσεπη μας απο το λαθος του μπουκ (2,00-1,70=0,30) ειναι 0,30χ1=0,30 ευρω.
      2η) Εναν ασο του 8,00 μπορει ο μπουκ να στον δωσει 11,00 (ΔΕΝ ειμαι υπερβολικος πιστεψε με , ξερω τι σου λεω ).Αν πονταρουμε 1 ευρω και κερδισουμε τα χρηματα που θα μπουν στην τσεπη μας απο το λαθος του μπουκ (11,00-8,00=3,00) ειναι 3,00χ1=3 ευρω.
      ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΣ οτι στη 2η περιπτωση το πλεονεκτημα ΥΠΕΡ ΣΟΥ ειναι εως και 10 φορες μεγαλυτερο ?
      Αυτο ονομαζω εγω πλεονεκτημα υπερ μου.Τι μπορω να ''κλεψω'' υπερ μου ωστε να βγω εγω απο πανω....
      Πιστευω οτι και αυτος που παιζει odds του 2,00 που ειναι στην τιμη τους και αυτος που παιζει odds του 5,00 που ειναι στην τιμη τους παλευουν με τα ιδια πραγματα.Νομιζω οτι καταλαβαινετε ολοι τι λεω.Αυτος ομως που παιζει οdds του 17,00 που κανονικα θα επρεπε να ειναι 12,00 ? Σαφως διαφερει απο τους αλλους δυο αλλα κινδυνευει να τον πουνε ''ο τρελος του χωριου '' και να του κρεμμασουνε κουδουνια.

      Και βεβαια ΔΕΝ υπαρχει κανονας , σιγουρα υπαρχουν πολλοι διαφορετικοι τροποι αρκει να εχουν το επιθυμητο αποτελεσμα.Το κερδος.

      Διαγραφή
    6. Σωστό το σκεπτικό Μιχάλη, αλλά όχι 10πλασιο πλεονέκτημα ρε συ.
      Το 2 από 1.70 έχει πλεονέκτημα 17% και το 11.00 με δίκαιη απόδοση 8.00 έχει 37%. Περίπου διπλάσιο.
      Εσυ υπολογισες τη σχέση των profit που μας δίνει η διαφορά από την δίκαιη τιμή. Αυτό αλλαζει γιατι θα σου πει ο άλλος θα βάλω 10πλασιο stake. Το άλλο που σου λέω εγώ 17% με 37% αυτό είναι πλεονέκτημα και μας δίνει yield και αυτό δεν αλλάζει με διαφορετικά stake.

      Αλλά μ αρεσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!
      :)))))

      Διαγραφή
    7. Σωστό το σκεπτικό Μιχάλη, αλλά όχι 10πλασιο πλεονέκτημα ρε συ.
      Το 2 από 1.70 έχει πλεονέκτημα 17% και το 11.00 με δίκαιη απόδοση 8.00 έχει 37%. Περίπου διπλάσιο.
      Εσυ υπολογισες τη σχέση των profit που μας δίνει η διαφορά από την δίκαιη τιμή. Αυτό αλλαζει γιατι θα σου πει ο άλλος θα βάλω 10πλασιο stake. Το άλλο που σου λέω εγώ 17% με 37% αυτό είναι πλεονέκτημα και μας δίνει yield και αυτό δεν αλλάζει με διαφορετικά stake.

      Αλλά μ αρεσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!
      :)))))

      Διαγραφή
    8. Σ αυτο αναφερομαι Νικο , στη σχεση των profit που μας δινει στις δυο περιπτωσεις η διαφορα απο τη δικαιη τιμη αλλα ΠΑΝΤΑ με το ιδιο stake.To profit με νοιαζει , τα φασολια που μπαινουν στην τσεπη μου.
      Για το yield και το roi μπορω να σου πω οτι ανετα μπορω να τα μπερδεψω και τωρα :))))
      Αμα μετρας φασολια δεν εχεις τετοιο κινδυνο και ασε τις τρικλοποδιες με το 10πλασιο stake γιατι αμα χασεις 2-3 φορες απανωτες θα ψαχνεις για καβα.... :))))))

      Διαγραφή
  8. Eγω θα λεγα οτι πιο δυσκολο ειναι να υπερασπισεις την τσεπη σου , για τη θεση σου μπορεις να βρεις λογια να τα ταιριαξεις :)))
    Ο Nklaps ειναι για φετος +37% στο roi.Αν εσυ με τον τροπο το δικο σου μπορεις να εισαι +10% μπραβο σου , αν εισαι +20% εισαι πιο ''παιχτουρα'' απ τον nklaps γιατι στην αποδοση 2,00 η γκανιοτα σε ξεσκιζει κυριολεκτικα......
    Επιχειρηματα υπαρχουν για να υπερασπισεις τη θεση σου κι εμεις τη δικη μας.Ποιος ομως λεει την αληθεια ?
    Τα νουμερα παιδια. Αυτα λενε την αληθεια.

    Περιμενουμε τη ρουλετα του ονειρου !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ας μιλήσουμε λοιπόν για τις διπλές ευκαιρίες και όχι μόνο. Αναγκαστικά θα περιαυτολογήσω λίγο για να γίνουν κατανοητά κάποια πράγματα, αν και δεν θέλω σε καμία περίπτωση η συζήτηση να επικεντρωθεί σε μένα. Για τον Νίκο μιλούσαμε.

    Από πού να ξεκινήσω ? Οι τέσσερις πρώτες σεζόν μου ήταν αρνητικές. Στις 9 Ιουνίου του 2012 βίωσα την επιφοίτηση του αγίου αουτσάιντερ. Οι επόμενες δύο σεζόν έληξαν ισόπαλες. Οι τελευταίες δύο ήταν θετικές. Φέτος δεν ασχολήθηκα για προσωπικούς λόγους.

    Με έχετε ψυχολογήσει σωστά. Είμαι προβλεπτικός παίκτης. Αλλά οι προβλέψεις μου συνοψίζονται στην εξής απλή φράση: Αυτό το φαβορί δεν κερδίζει! Κατά συνέπεια, ποντάρω στα άλλα δύο ενδεχόμενα. Με εκνευρίζει αφάνταστα η αδύναμη ομάδα να παίρνει την ισοπαλία κι εγώ να μην πληρώνομαι. Μου λέτε, η απόδοση της νίκης του αδύναμου όμως εμπεριέχει μεγαλύτερη αξία. Το έχω διαπιστώσει κι εγώ στο προσωπικό μου παιχνίδι, το εξηγήσατε κι εσείς εξαιρετικά. Σας λέω, επαληθεύεται όμως σπανιότερα από την μη ήττα του. Λέτε, για αυτόν το λόγο όμως πληρώνεσαι καλύτερη απόδοση. Λέω, έχοντας όμως ποντάρει λιγότερα λεφτά γιατί οι νίκες των πολλών προηγούμενων αουτσάιντερς δεν επιβεβαιώθηκαν και με έχουν αποθαρρύνει. Ρωτάτε, πώς διαχειρίζεσαι την κάβα σου. Σας απαντάω, χοχοχο, τώρα μπλέξαμε !!!

    Μικρή παρέκβαση. Εγραψα παραπάνω πως την όποια αξία της διπλής ευκαιρίας την ορίζω πολύ χοντρικά, σχεδόν κομπογιαννίτικα. Θέλω να πιστεύω πως αυτό το μειονέκτημα το αντισταθμίζω με το θράσος της πρόβλεψης. Δηλαδή, αν η Νιούκαστλ πετάει και η Μπλάκμπερν σέρνεται, θα χάσω την τεράστια αξία που εντόπισε ο Νίκος, αλλά ίσως πιάσω τρεις σερί διπλές ευκαιρίες σε ματς που βλέπω τρεκλίζοντα φαβορί. Και σε αυτό το σημείο πρέπει να παραδεχτώ πως μάλλον καταχρηστικά χρησιμοποιώ κάποιες φορές τη φράση "αναζήτηση της αξίας". Κάποιες φορές έχω την εντύπωση πως παίζω απλώς δίκαιες αποδόσεις. Κάποιες άλλες φορές είμαι βέβαιος πως παίζω αποδόσεις με αξία. Δεν αμφέβαλλα ποτέ για την ύπαρξη στοιχηματικών αξιών, υπάρχουν και συχνά είναι τόσο εξόφθαλμες σε σημείο να βάζεις (κακώς) τα γέλια. Απλώς είναι τόσο υποκειμενικός ο ορισμός τους που μοιάζει να κρίνεται πολλές φορές μόνο εκ του αποτελέσματος. Και η αλήθεια είναι πως έτσι κι αλλιώς όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος στο στοίχημα. Από τα νούμερα, όπως λέει και ο Μιχάλης. Επιχειρήματα θα βρεθούν εύκολα. Η λογική είναι συχνά παράδοξη. Ο καλύτερος δείκτης για μένα είναι η προβλεπτική ικανότητα. Καταλήγοντας, είναι πολύ σκοτεινό το ζήτημα της αξίας στα δικά μου μάτια. Και δεν πιστεύω πως οι τελικές τιμές της Πίνακλ, δηλαδή οι αγορές, δίνουν την απάντηση. Αν δεν κάνω κάποιο χοντρό λάθος, η θεωρία υπέρ της Πίνακλ βασίζεται στους μέσους όρους εκατοντάδων χιλιάδων αποτελεσμάτων και αποδόσεων. Ποιός μας απαγορεύει να ελισσόμαστε ανάμεσά τους απυρόβλητοι ? Σε αυτό το ματς έπαιξε σωστά η αγορά ? Οριστικοποιήθηκε στην Πίνακλ η δίκαιη απόδοση ? Εξαυλώθηκε με τα τελευταία πονταρίσματα η όποια αξία ? Πραγματικά δεν καταλαβαίνω.
    (http://www.oddsportal.com/soccer/england/premier-league/west-ham-tottenham-IRo2dH1R/)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το καλοκαίρι του 2012, λίγο μετά την επιφοίτηση, ο Σταύρος Χατζηγιάννης έγραψε στο ΜΜ ένα άρθρο που με σημάδεψε. Τιτλοφορείτο, η χρυσή τομή των μεσαίων αποδόσεων. Μόλις είχα ζήσει μια στοιχηματική θριαμβοπανωλεθρία και είχα αποφασίσει πως δεν θα ξαναποντάρω ποτέ (ποτέ μη λες ποτέ) στη μικρότερη από τις διαθέσιμες αποδόσεις. Το άρθρο υποστήριζε πως η ευνοικότερη για τον παίκτη συνθήκη είναι οι αποδόσεις γύρω απο το 2,00 και ιδίως στη μορφή του ασιατικού πλεονεκτήματος. Με μια προυπόθεση. Ο εν λόγω παίκτης να εφαρμόζει ένα percentage staking plan. Αντιγράφω επακριβώς: " Κάποιος που ξεκινά με κεφάλαιο 1.000 ευρώ, παίζει μόνο ασιατικό (άρα αποδόσεις γυρω στο 2,00), προβλέπει με +20% και ποντάρει σε κάθε μπετ το 5% του εκάστοτε κεφαλαίου του, θα έχει κεφάλαιο 5.760 ευρώ μετά πό 200 μπετς. Κάποιος που ξεκινά επίσης με 1.000 ευρώ μπάνκα, έχει ακριβώς την ίδια προβλεπτική ικανότητα (+20%), παίζει επίσης 5% του εκάστοτε κεφαλαίου του σε κάθε μπετ, ΑΛΛΑ παίζει αποδόσεις γύρω στο 4,00, θα έχει κεφάλαιο 3.334 ευρώ μετά από 200 μπετς! Μπορεί να ακούγεται παράξενο, αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι. Είναι απλώς αποτέλεσμα της μαγείας του στοιχήματος και των αριθμών. Μπορεί να εξηγηθεί, αλλά όχι σε μια σελίδα." Το άρθρο έλεγε κι άλλα πολλά, εξίσου ενδιαφέροντα. Για το ασιατικό πλεονέκτημα μιλούσαν πολλοί και με καλά, συγκρατημένα λόγια. Ανθρωποι που εκτιμούσα και είχαν μεγαλύτερη εμπειρία από μένα. Στην πορεία βρήκα και δύο σχετικές έρευνες στο διαδίκτυο που έλεγαν παρόμοια πράγματα. Η μια είναι της Πίνακλ, αλλά δεν μου ανοίγει σήμερα (https://www.pinnacle.com/en/betting-articles/betting-strategy/staking-one-method-to-improve-your-betting). Η άλλη είναι αυτή (http://sportstradinglife.com/2014/12/should-you-bet-on-match-odds-or-asian-handicaps-markets/).

    Παίζοντας στον ΟΠΑΠ για χρόνια, και αφού αποφάσισα σταδιακά να μην παίζω παρολί και άγνωστες ομάδες, οδηγήθηκα αναπόφευκτα στα μονά παιχνίδια που επέτρεπε και που ήταν από τα μεγάλα ευρωπαικά πρωταθλήματα. Αρχισα να υποψιάζομαι πως κάτι μυστήριο συνέβαινε σε αυτά τα λιγοστά (λιγότερα από είκοσι) μονά παιχνίδια. Δεν κέρδιζαν τα μεγάλα φαβορί τόσο συχνά όσο είχα την εντύπωση. Αρκετά ματς κάθονταν στην ισοπαλία, σε ελάχιστα νικούσε το αουτσάιντερ. Χάζευα τις αποδόσεις και κάποια στιγμή το φτωχό μυαλουδάκι μου έβγαλε συμπέρασμα. Θα παίζω τη διπλή ευκαιρία, αλλά θα πρέπει να διαλέγω από αυτά τα λιγοστά ματς, ποιά φαβορί δείχνουν να χάνουν τη φόρμα τους και ποιά αουτσάιντερ δείχνουν προσωρινά βελτιωμένο αγωνιστικό πρόσωπο. Ετσι κατέληξα πως ένας συνδυασμός μιας κάποιας αξίας και μιας κάποιας αγωνιστικής πρόβλεψης ίσως ήταν η Βασιλική Οδός για το Κέρδος. Σταματάω εδώ, λίγο απότομα, αλλά έχω τους λόγους μου.

    Μένει μια εκκρεμότητα, τεράστια εκκρεμότητα, για τη διαχείριση της κάβας. Επείδη κουράστηκα να δακτυλογραφώ, θα πω συνοπτικά πως δεν χρησιμοποιώ το ισόποσο ποντάρισμα. Κι αυτός είναι ένας επιπλέον λόγος να θέλω και την ισοπαλία με το μέρος μου.

    Και τώρα όλα μου φαίνονται ανούσια. Εξω η μέρα είναι υπέροχη. Και το θηρίο μέσα σου αχόρταγο. Μόνος αντίπαλος είναι ο εαυτός σου. Ο μπουκ είναι ένας καθρέφτης.

    Γιατί γράφω όσα γράφω ? Ελπίζω να είχαν κάποιο νόημα. Είχα πεί πως θα είμαι απλώς αναγνώστης. Ζητώ συγνώμη και εξαφανίζομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλησπερα φιλε Δημητρη
      Μια χαρα τοποθετηθηκες , λογικα,ομορφα,τεκμηριωμενα.Το αν διαφωνω εγω ειναι προβλημα δικο μου εφοσον τα τελευταια 2 χρονια ησουν θετικος.Αυτο μετραει...το τι λεω εγω δεν εχει σημασια εφοσον τα νουμερα ειναι με το μερος σου , τελεια και παυλα.
      Αν και εγραψες σε προηγουμενο αρθρο βλεπεις οτι σε πηρα χαμπαρι και διαβασα προσεκτικα τα οσα εγραψες και μαλιστα δυο φορες για να καταλαβω τα οσα λες.ΔΕΝ καταλαβαινω ομως αυτο που λες ''ειχα πει πως θα ειμαι απλος αναγνωστης.Ζητω συγνωμη και εξαφανιζομαι''.
      Μην εξαφανιστεις .Να οριστε εγω σε διαβασα και ειδα κατι διαφορετικο.ΔΕΝ ειμαστε εμεις οι σωστοι και συ ο λαθος.Ο κανονας ειναι οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΕΣ οπως λεει και ο λοχαγος μαρκ ,κανε οτι θελεις αρκει να γλυτωσεις απ τα δοντια του θηριου.
      Απλα ο καθενας μας εχει το προσωπικο του στυλ , το δικο του τροπο ρε αδερφε που επειδη τον ''δουλευει'' καιρο εχει μαθει και εχει τυποποιησει καποια πραγματα.
      Το οτι μιλαμε και λεμε την αποψη μας ειναι για να δειξουμε στους φιλους μας εδω μεσα το πως σκεφτομαστε, το πως παιζουμε κλπ.
      Απ ολο αυτο εγω ελπιζω αν δει καποιος απο σας κατι καλο απο μενα να το παρει για να βοηθηθει και επισης να παρω κι εγω αντιστοιχα κατι καλο απο τους αλλους.
      Να εισαι εδω παρων και να τα λεμε.
      Παντως εχουμε κατι κοινο στον τροπο σκεψης μας .''Αυτο το φαβορι δεν κερδιζει'' λεω κι εγω αλλα εγω παω στο απεναντι σημειο , ενω εσυ διαλεγεις τα αλλα δυο.......ολα καλα και εγω προσωπικα περιμενω το σχολιο σου στη ρουλετα του ονειρου , σε παρακαλω .
      Κοιτα τι σχολιαζαμε εδω και τι εγραψε ο Νικος την επομενη μερα στη ρουλετα του ονειρου.
      Γραψε σχολιο και ασε τους εξαφανισμους !!!

      Διαγραφή
    2. Καλησπερα.
      Βαζεις παρα πολλά Δημητρη. Τα διαβαζω και τα ξαναδιαβαζω για να συνεχισουμε τη συζητηση. Τα Σ/Κ για μενα ειναι "δυσκολα" για στοιχημα, για τον απλό λόγο ότι ...παίζω με τα παιδιά!

      Εν συντομια

      Και εγω συμφωνω στο "κρίμα το αουτσαιντερ να αποσπασει ισοπαλία και εγω να χάσω ή εστω να μην πληρωθω". Και κρίμα είναι (θα έλεγα ακόμα) να μην πάρω τα λεφτα μου πίσω αν το αουτσαιντερ χασει με μονο 1 γκολ διαφορά (Ειμπαρ προχθες πχ) και δεν εχω παίξει +1.0 ΑΗ.

      Το θέμα είναι τι γίνεται σε βαθος χρόνου με τις τιμές που υπάρχουν. Αν παίξω 100 φορές τετοιο ή παρόμοιο bet, σε ποια επιλογή θα είμαι περισσότερο κερδισμένος;
      Απάντηση: δεν ξερω. Υποψιαζομαι στο καθαρό σημείο, αλλα δεν το ξέρω. Στην νέα σεζόν θα προσπαθήσω να τρέξω ένα Πρωτοκολλο με αυτό το ερωτημα. Σε ματς που εχω επιλέξει να παίξω, θα συγκρίνω προοπτικά το καθαρό σημείο, το dnb, την διπλή ευκαιρία και το +1 ΑΗ.
      Απαντηση πάλι δεν θα έχουμε γιατι τα παιχνίδια θα είναι επιλεγμένα και όχι τυχαία, αλλά κάτι θα βγει...
      Πάντς το αλλο που πιστεύω είναι ότι "Διπλή Ευκαιρία > 5.00 πονταρεται σχεδόν με κλειστα μάτια. Δεν χανεις on the long run (ειδες τι πιάσαμε από διπλές ευκαιρίες στο sans voir Δημητρη) γιατι καμία ομάδα στον κ΄σομο δεν εχει πιθανότητα νίκης >80%." Ενταξει, κανεις μια selection, μη μου βαλεις τη... Ροδεραμ ας πουμε. Να ειναι ενα αουτσαιντερ που εχει τα βασικά.

      Συμφωνω ότι δεν μας δίνει η Pinnacle στο κλείσιμο τις δίκαιες αποδόσεις. Οι Εταιρίες δεν ψαχνουν τις πιθανότητες των ομάδων αλλα την αναλογια με την οποια θα δεχθούν τα πονταρισματα στις διαφορες επιλογες από τον στοιχηματικό "όχλο". Εσυ εκτιμάς την πιθανότητα. Ασε την Pinnacle να κανει τη δουλειά της και κανε τη δουλειά σου και συ.

      Και εγω ψαχνω φαβορί ντεφορμε ή που ρεταρουν και αουτσαιντερ σε φορμα. Και οι αποδοσεις να ειναι καλές, αλλα και αγωνιστικα να σου πηγαινει. Συμφωνω απολυτα.


      Διαγραφή
  11. Καλημερα.Ωραια συζητηση.Θα ασυμφωνησω οτι το αουτσαιντερ ειναι αποτελεσματικο και προσωπικα το εχω διαπιστωσει σε αλλη μορφη σε μακροχρονια στοιχηματα επειδη τα καταγραφω ολα κυριως σε μουντιαλ και γιουρο αλλα και τσαμπιονς ειμαι καθαρα στο συν σε θεωρητικη βαση παντα και οχι στη τσεπη επειδη στη πραξη επαιξαν και αλλα πραγματα ρολο το τελευταιο ηταν το 18.00 της πορτογαλιας του σαντος περσυ το ειχα υποψιαστει οτι θα τους το παρει με την αμυνα το εχουμε ξαναδει το εργο (για τον τελικο τσαμπιονς μην εχετε καμια αμφιβολια για τον ιταλο) στην πραξη φοβηθηκα και το πουλησα εμπασι περιπτωσει κανει δουλεια το μεγαλο ποσοστο χωρις αμφιβολια.Ο μιχαλης γνωριζει το στοιχημα το προσεγγιζω διαφορετικα πονταρω μεσαια ποσοστα Μ.Ο ΣΤΟ 2.20 και εχω μεγαλο ογκο στοιχηματων.Το πλεονεκτημα που εχω ειναι βεβαια μικρο αλλα κανω μεγαλο τζιρο με περισσοτερα στοιχηματα.Στα πολλα στοιχηματα το πιθανοτερο καποια ματς να μην θα πρεπε να παιχτουν ωστοσο σημασια εχει το τελικο πλεονεκτημα-yield .H φετινη χρονια ηταν καλη η συνεχεια θα δειξει και αλλα πραγματα καλα η ασχημα.Τα μεγαλα αρνητικα σερι ειναι το προβλημα μου βρισκομαι σε διαρκη επαγρυπνηση ειδωμεν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nα βοηθησω λιγο
      Ο Δημητρης υποστηριζει οτι αν βρεις'' κατι '' που να εχει αποδειχτει οτι σε βαθος χρονου δινει κερδος πχ 5% και αντεξει η καβα σου στο μεγιστο αρνητικο σερι (να εχεις βαθος καβας πχ 50 σερι χαμενα bet) τοτε αν κανεις ενα τζιρο 200000 ευρω τοτε το 5% θα ενσωματωθει μεσα στην καβα σου και θα εμφανιστει το ποσο των 210000 ευρω το οποιο αυτοματως θα σημαινει οτι κερδισες 10000ευρω.
      Η σκεψη του ειναι σωστη (τουλαχιστον στα δικα μου ματια) , το θεμα ειναι οτι πρακτικα ''σκονταφτει '' σε διαφορα εμποδια.
      Αν θελει ας δωσει ο ιδιος περισσοτερες πληροφοριες........δικη του ειναι η εμπνευση !!!

      Διαγραφή
  12. Ετσι ακριβως σωστος Μιχαλη.Απο το συνολο της επενδυσης κερδιζουμε η χανουμε. Οτι γραφει το ποσοστο yield θα μεταφραστει σε χασουρα η κερδος σε ευρω.ΠΡΟΣΟΧΗ.Το συνολο της επενδυσης δηλαδη το yield δεν ειναι το αρχικο κεφαλαιο αλλα το ανακυκλωμενο ποσο των στοιχηματων.Αν το yield ειναι θετικο εστω και μικρο τοτε χρειαζομαστε απλα μεγαλο τζιρο για μεγαλα κερδη.Αν ειναι αρνητικο τοτε καλυτερα μικροτερος τζιρος για μικροτερη χασουρα φυσικα και αλλαγη τακτικης....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν υπαρχει κοκκινο χαλι στρωμενο θα επιβεβαιωσω.Τιποτα δεν ειναι ευκολο.Χρειαζεται αυστηρη πειθαρχια στο σχεδιο και αριστη διαχειρηση του διαθεσιμου κεφαλαιου.ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ υπαρχει πλεονεκτημα φυσικα εστω και μικρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. E ναι
    Λιγη προσοχη σ αυτο που λεμε. Δεν ειπαμε οτι η καβα θα εχει μεσα 210000ευρω.
    Λεμε οτι μετα απο ενα χρονικο διαστημα πχ 2 ετων αν πατησεις στο ιστορικο των παιγμενων bet θα δεις οτι τα παιγμενα στοιχηματα της περιοδου αυτης θα ειναι 200000 ευρω (απο τα ανακυκλωμενα χρηματα) ενω στην περιοδο αυτη θα εχουμε επιστροφες 210000 ευρω , αρα το κερδος θα ειναι 10000 ευρω.
    Αρκει να βρουμε ''κατι'' για να εχουμε με το μερος μας σταθερα εστω και μικρο πλεονεκτημα......

    Και δεν λεει οτι ειναι ευκολο , λεει οτι ειναι εφικτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Kαλημερα παιδια.Ευχομαι να ειστε ολοι καλα.Να επαναλαβω για μια ακομη φορα κλεινοντας την παρενθεση του δικου μου τροπου περαν τουτου συμφωνω απολυτα με τον τιτλο του σαιτ για το παιχνιδι με τα μεγαλα ποσοστα ανω του 3.00 και εχουμε και τις αποδειξεις με nclaps, eric castel...

    ΑπάντησηΔιαγραφή