7 Μαΐ 2017

"Η ρουλέτα του ονείρου"

Ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με τα τυχερά παιχνίδια. Από παιδί μου άρεσε το σκάκι. Ήθελα να σχεδιάζω εγώ και όχι η τύχη το κάθε επόμενο βήμα του παιχνιδιού. Δεν ήθελα να αφήνω τίποτα στην τύχη. Πραγματικά απόρησα λοιπόν, που βρέθηκα έστω και στο όνειρό μου μέσα σε ένα καζίνο. Ποτέ δεν είχα ξαναπάει σε καζίνο άλλωστε. Τι περίεργο όνειρο αλήθεια.

Προφανώς η φάτσα μου ήταν φάτσα νεοφερμένου, (ίσως και «άμπαλου») και ένας Ξεναγός ανέλαβε να μου δείξει το χώρο. Ένας τεράστιος χώρος με κάθε λογής τυχερά παιχνίδια και (κυρίως) απίστευτο αριθμό από τραπέζια Ρουλέτας. Δεν θυμάμαι να έχω δει τόσα πολλά τραπέζια Ρουλέτας μαζεμένα. Και απίστευτα πολύς κόσμος να παίζει ασταμάτητα. Κοσμοσυρροή στα τραπέζια.

«Το Καζίνο μας είναι μοναδικό στον κόσμο για τη Ρουλέτα του. Τη Ρουλέτα του Ονείρου!», μου εξήγησε με στόμφο ο Ξεναγός. «Ε, και τι έχει η Ρουλέτα;», ρώτησα μάλλον αδιάφορα. «Κανονική είναι», μου απαντά ο Ξεναγός, «αλλά μια στις τόσες, πριν από κάποιο από τα πολλά spin, ανακοινώνονται από το Μεγάφωνο προσφορές μόνο για το Κεντρικό Τραπέζι». Στην έκφραση απορίας μου ο Ξεναγός εξήγησε: «Να. Αλλάζουμε τις αποδόσεις για ένα και μοναδικό κάθε φορά spin στο Κεντρικό Τραπέζι. Για παράδειγμα, Κόκκινο 2,30 και Μαύρο 1,60». «Μισό λεπτό», του αντέτεινα, «έτσι όλοι θα πάνε στο Κόκκινο. Θα έχουν πλεονέκτημα». «Ναι καλά!», μου είπε ο Ξεναγός γελώντας κυνικά. «Πρώτα-πρώτα οι περισσότεροι δεν προσέχουν καν το Μεγάφωνο και παίζουν ο,τι τους έρθει και σε όποιο τραπέζι τους έρθει». «Έπειτα», συνέχισε, «για να ακούσεις το Μεγάφωνο, πρέπει να έχεις,  κατά κάποιον τρόπο, εξασκημένο αυτί. Για τους περισσότερους οι ανακοινώσεις ακούγονται σαν κινέζικα, για να σου δώσω να καταλάβεις». «Ύστερα», συνέχισε, «υπάρχουν και οι άλλοι που λένε “έλα μωρέ, δύο πάνω, δύο κάτω, τι σημασία έχει;” και τέτοια». «Και μη σου πω», κατέληξε, «ότι πάρα μα πάρα πολλοί πάνε ειδικά στο Μαύρο του 1,60. Έχουν λέει προαίσθημα… Κάτι τρέχει λένε για να δίνει τόσο».

«Ε, με τέτοιους πελάτες που έχετε, μια χαρά θα τα πηγαίνετε σαν επιχείρηση, έτσι;», του λέω κάπως ειρωνικά. Ο πάντα χαμογελαστός Ξεναγός ένευσε καταφατικά, αλλά συμπλήρωσε: «Εντάξει, αλλά είναι και οι “Άλλοι”». Και με διακριτικό τρόπο μου δείχνει κάποιους -λίγους- περίεργους τύπους, παίκτες προφανώς, που ήταν καθισμένοι στο μπαρ και κοίταζαν με προσήλωση μόνο το Κεντρικό Τραπέζι. «Δεν βλέπω να παίζουν αυτοί», του λέω εγώ. «Πώς! Παίζουν. Όχι συχνά, αλλά παίζουν. Μόνο στο Κεντρικό Τραπέζι και μόνο όταν βγει ανακοίνωση από τo Μεγάφωνο». «Ναι ε;» του λέω με ενδιαφέρον. «Ναι», μου απαντά χαμηλόφωνα έως συνωμοτικά, «ετοιμάσου να δεις»…

«Το Κόκκινο στο 2,30, το Μαύρο στο 1,60» ανακοίνωσε το Μεγάφωνο. Αμέσως πετάχτηκαν πάνω οι τύποι αυτοί. «Πήγαν με το Κόκκινο», μου είπε χαμηλόφωνα ο Ξεναγός. «Για να δούμε, θα βγει;», του απάντησα. «17 Μαύρο», ανακοίνωσε μετά από λίγο ο κρουπιέρης». «Έχασαν», είπα μέσα μου. «Ναι, έχασαν», μου είπε ο Ξεναγός λες και άκουσε τη σκέψη μου. «αλλά θα ξαναπαίξουν στην επόμενη ανακοίνωση. Δεν σταματάνε».

Οι «Άλλοι» έφυγαν από το τραπέζι με ένα σφιγμένο νευρικό χαμόγελο. Η ήττα είναι ήττα… Αλλά, κάτι στο χαμόγελο τους ήταν λες και είχαν χάσει μόνο ένα μέρος από το ποντάρισμα τους - το άλλο μέρος ήταν σαν να είχε κερδίσει ήδη με το που πήγαν στο τραπέζι… Ένα περίεργο πράγμα. Δεν μπορούσα να το εξηγήσω. Και πάλι να τους στο μπαρ να κοιτάνε το Κεντρικό Τραπέζι. Με ένα περίεργο βλέμμα, να προσηλώνουν στο παιχνίδι, σαν να κρατάνε σημειώσεις, και να σκέφτονται για το επόμενο βήμα του παιχνιδιού… Σαν να μην θέλουν να αφήσουν τίποτα στην τύχη. Έμεινα λίγο να παρατηρώ αυτούς τους περίεργους τύπους. Κάτι μου θύμιζαν, αλλά δεν ήξερα τι. Όλος ο κόσμος έπαιζε ασταμάτητα και αυτοί κοίταζαν υπομονετικά το Κεντρικό Τραπέζι και περίμεναν συγκεντρωμένοι στις σκέψεις τους.

«Οι αριθμοί από 1 έως 6 στο 7,00 και από 7 έως 36 στο 1,10!!!», ανακοίνωσε μετά από αρκετή ώρα πάλι το Μεγάφωνο. Σαν «σφαίρα» έτρεξαν πάλι οι τύποι αυτοί στο Κεντρικό Τραπέζι. «Αουτσάιντερ!», σχολίασε χαμογελαστός ο Ξεναγός. «Έπαιξαν το αουτσάιντερ, αλλά καμιά φορά βγαίνει. Μία στις Έξι και την πληρώνονται με Επτά! Αλλά κοίτα και τους υπόλοιπους, που τρέχουν στο σίγουρο 1,10. Αυτοί είναι μιλιούνια!».

«Εντάξει τώρα», είπα μάλλον ενοχλημένος στον Ξεναγό. «Κάποτε θα σας καταλάβουν ότι κοροϊδεύετε τόσο κόσμο. Είμαι σίγουρος!»  Ο Ξεναγός έμεινε τελείως από τάκτ και γέλασε δυνατά για να μου απαντήσει με όση κυνικότητα είχε, ξεχνώντας τις ευγένειες: «Τι μας λές; Πάμε ένα στοίχημα;»

Και με αυτά τα λόγια ξύπνησα. «Τι μας λές; Πάμε ένα στοίχημα;» Ωραίος τύπος! Αυτή τη φορά δεν έμαθα ποιος αριθμός βγήκε, ούτε έμαθα ποιος πληρώθηκε, αν και πολύ θα ήθελα να μάθω. Τα όνειρα βλέπετε κάποτε τελειώνουν. Στο μυαλό μου παρέμεναν όμως οι σκηνές και τα πρόσωπα (λίγο θολά είναι η αλήθεια) από το καζίνο, τον Ξεναγό, τον κόσμο και (ειδικά) αυτούς τους περίεργους τύπους. «Για φαντάσου να υπήρχε τέτοια Ρουλέτα στ’ αλήθεια» μονολόγησα. «Πλάκα θα είχε. Αλλά τι λέω; Αυτά υπάρχουν μόνο στα όνειρα.». «Στο κάτω-κάτω» κατέληξα με στόμφο και περισπούδαστα, λες και περίμενα να με ακούσει κανείς, «δεν υπάρχει στον κόσμο τυχερό παιχνίδι που να δίνει έστω και υπό προϋποθέσεις στον παίκτη κάποιο μικρό πλεονέκτημα για να κερδίσει. Δεν υπάρχει…». Και θα ορκιζόμουν ότι ακριβώς εκείνη τη στιγμή άκουσα ξανά δυνατά σαν να ήταν δίπλα μου τη φωνή του Ξεναγού να μου λέει ειρωνικά:
«ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ; ΠΑΜΕ ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑ;;;»

26 σχόλια:

  1. ΘΑΥΜΑΣΙΟ !!!!
    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ !!!
    ΣΗΜΑΔΙΑΚΟ !!!

    Μπραβο nklaps :))))
    Αλληγορικο , ολο το αρθρο ειναι μια παραβολη, αλλα περιγραφει αλλα εννοει....
    Αναμεσα σ αυτους τους περιεργους τυπους που περιμεναν την ανακοινωση για το κεντρικο τραπεζι και κρατουσαν σημειωσεις θα ορκιζομουν οτι ηταν και καποιοι δικοι μου γνωστοι !!
    Τι λες....παμε οι δυο μας ενα στοιχημα ?
    Ασε τα στεικ και τα μεικ.Τωρα οι δυο μας.Εγω πονταρω all in και λεω οτι ΔΕΝ θα χασω !!!

    υγ :Κατσε να το ξαναδιαβασω για 4η φορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι ''αλλοι'' ειναι οι τρελοι του χωριου που λεγαμε χτες , και ειναι υποψηφιοι για να τους κρεμμασουν κουδουνια οι υπολοιποι ???
    Για '' πλεονεκτημα '' λεγαμε χτες , παρτο σημερα μπροστα μας.......τι γινεται ρε παιδια ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λαμπρός νέος, να τον ευχαριστήσουμε και δημόσια. και διδακτική η ρουλέτα για όποιον έχει μάτια και βλέπει...

    Να πω μόνο πως ήρθε καταϊδρωμένη η "ρουλέτα των ονείρων". μας είχε πει θα την στείλει στον ένα χρόνο του αουτσάιντερ εκεί στις αρχές του χρόνου. Φτάσαμε στα τελειώματα, αρχές του Μάη και μας την έστειλε.

    Για να κάνεις εγκαίνιά πάλι την πρώτη Αυγούστου, μην χαζεύεις ξεκίνα να γράφεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστω για τα καλα λόγια. Ευχαριστω για τη φιλοξενία όλον αυτόν τον καιρό.

    Καλα το λες Μπαζ για τον ενα χρόνο Αουτσαιντερ. Ετσι ειχα πει. Αλλα τότε, μεσα στο καταχείμωνο, αν θυμασαι, δεν ήμασταν και πολυ "τακτικοί" στο blog. To ειχα ξεκινησει να το γραφω, αλλα ηθελε "μερεμέτια" και το άφησα για μετά.

    Αμφιβαλλω αν θα μπορέσω να γραψω ξανά κάτι σαν αυτό. Καλό ή κακό ή μέτριο, δεν εχει σημασία, πάντως μέχρι εκεί μπορώ να γραψω. Επιασα το ...peak μου. Ο,τι και αν γραψω μετά, θα βγει σίγουρα χειρότερο και αυτό θα με πειράξει κάπως...

    Εν πάση περιπτώσει ομως, μπορώ να προσπαθήσω, αλλα πιο πιθανό μου φαίνεται να βγει κατι στα... 2 χρόνια Αουτσάιντερ, παρά στην εναρξη της νεας σεζόν.

    :)


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Νίκο, πολύ καλό κείμενο που λίγοι το καταλαβαίνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημερα..
    Σημερα εχουμε Μ Σιτι-Λεστερ . Εχω παιξει 1 units στο Χ στο 6,50 (τωρα ειναι στο 7,00) και 1 units στο 2πλο του 13,00 ΧΩΡΙΣ δικαιολογιες .
    Απλα να σας πω οτι στα τελευταια 13 ματς με odds>10 ειχαμε νικες του φαβορι του 1,20 χωρις καν να σπασει καποιο στο Χ.
    Θελω να δω για πόσο μπορει να συνεχιστει αυτο και πληρωνω για να μαθω.........
    :)))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παίζεις το διπλό στο 6.50 και ταυτόχρονα το Χ στο 3.25.

    Μπα! Αρχίσαμε τα +0.25 Ασιατικά;
    :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο ασος απο 1,28 πηγε στο 1,22 και το Χ απο 6,50 πηγε στο 7,50 .
    Εχουμε χρονο και στο live για να δουμε.......παρων για οτιδηποτε προκυψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ποια ασιατικα λες ?
    Εγω απο ασια ξερω μόνο λιγα κινεζικα τιποτα αλλο.
    Εχασα σημερα απο τον ασο του 1,28 με 2-1 σκορ.Παει καλα.
    Τη δευτερα εχουμε Τσελσι-Γουοτφορντ 1,28-5,50-10,00 .
    Τωρα η φοβορα ειναι αδιαφορη (ειναι ηδη πρωταθλητρια) για το 'αουτσαιντερ' δες κι εσυ τι παιζει .
    ''Εκφυλες'' οι αγγλιδουλες, δεν καθονται ευκολα να τις θωπευσεις που λεει και ο Μπαζ....
    Θα δω ομως μεχρι τη δευτερα μηπως την καταφερω και '' μου κατσει '' !!!
    :)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαχαχαχα...

    Νικο τωρα καταλαβα τι εννοεις.
    Ξερω οτι θα διαφωνισεις παλι αλλα σου ξαναλεω οτι εγω μετραω τα profit (τα φασολια) που θα μπουν στην τσεπη μου σε περιπτωση νικης.
    Λεω λοιπον , το ματς αυτο για μενα ειχε και μπολικο Χ .Αποφασιζω λοιπον να ''πεταξω '' και 1 units στο Χ .
    Ετσι αν ερθει το 2πλο του 13,00 θα ειναι σα να το πληρωθηκα 12,00, σιγα τα ωα...
    Αν ερθει Χ θα το πληρωθω σαν Χ του 5,50 αντι για 6,50 , παλι σιγα τα ωα...
    Ξερω οτι διαφωνεις , αλλα αν πεις οτι δε σου αρεσει ο τροπος που σκεφτομαι θα πεις ψεμματα :))))
    Αν θες παλι να αρχισουμε τα yield και τα roi μπορω και τωρα να αρχισω να τα μπερδευω :))))))
    Τα μπερδευα μεχρι προχτες , γιατι να μην τα μπερδεψω και τωρα ? :))))

    Εδω η Φινλανδια αλλαξε θεση ρε φιλε θα μεινουν τα yield και τα roi ???
    Σ αρεσει ο τροπος που σκεφτομαι , το ξερω ... :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι ρε συ, δεν διαφωνώ. Ολο πρέπει να διαφωνώ; Εγω το Χ2 θα έπαιζα αν επαιζα, στο 4.30. Εσυ λες ότι γενικά παίζεις ξερά σημεία. Το μόνο που σου ειπα είναι ότι ετσι όπως εβαλες τις Μοναδούλες σου, ήταν σαν να έπαιζες (στο περιπου) Ασιατικό +0.25. Αυτο είπα. Μπορούσες να βαλεις 2 Μονάδες στο Ασιατικό +0.25 που εδινε 6.00. Ιδιο θα ηταν περίπου...

      Διαγραφή
    2. Eνταξει δε διαφωνεις αυτο το καταλαβα.
      Δε μου ειπες ομως αν σου αρεσει ο τροπος που σκεφτομαι...... :)))))
      Για αυριο και μεθαυριο εχω Γουοτφορντ στο 10,00 τη Σαντερλαντ στο 19,00 και τη Γ Μπρομ στο 15,00.
      Αντε να δω θα ''μου κατσει'' καμμια να τη θωπευσω ετσι που ειναι εκφυλες αυτες οι αγγλιδουλες ???

      :))))))))

      Διαγραφή
  11. Δεν έχετε σταματημό ρε σεις; δεν σας πιάνει η ζέστη; Άμα βγει ο Μάης δυο μήνες θα μένουν- υπομονή και γέμισμα μπαταριών...

    Ωραία η ρουλέτα θα την αφήσω πρώτη μούρη εκτός και αν μου έρθει κάνα θέμα για κουβέντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φορεστ Γκριν - Τρανμιρ

    Να καλωσορίσουμε στις Αγγλιδούλες μας και την Φόρεστ Γκριν (όπως φυσικά και τη Λινκολν). Μία από τις ελάχιστες Αγγλικές ομάδες που ...φοράνε πράσινα (η άλλη είναι η Πλίμουθ, αν αυτό ΄περίεργο χρωμα που φοραει μπορει να θεωρηθεί πράσινo!). Καλά, ούτε και της Φόρεστ Γκριν πράσινο είναι, το λες μάλλον... λαχανί, αλλα anyway. Την καλωσορίζουμε. Εγω βέβαια επιμένω να κοιτάμε που και που την Νάσιοναλ Λιγκ, αλλα ΟΚ. Μεχρι Λιγκ 2.

    Εγώ ήμουν βέβαια με την Τρανμιρ. Επειδή αρεσει του Βαγγέλη και επειδή και αυτός δεσμευθηκε ότι θα υποστηρίζει την Νυρεμβέργη, τη δικιά μου ομάδα! Γενικά είμαι αντίθετος με τα πλέι οφ. 40 αγωνιστικές είναι παραπάνω από αρκετες για να ξεχωρίσουν οι καλύτερες ομάδες. Προφανώς το κάνουν για εμπορικούς λόγους και το κάνουν και για να διατηρηθεί το ενδιαφέρον μεχρι τις τελευταιες αγωνιστικές, αλλά από την άλλη, η Τρανμίρ εκανε πολύ καλή σεζόν και είναι κρίμα, χωρίς να υποτιμώ την άλλη τη μικρούλα και μπράβο της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Nάι δεν είναι όμως η ομάδα μου η Τρανμίρ ρε Νικ - καμιά δεν είναι κουμαρτζήδες είμαστε όχι οπαδοί. Άπλα ήταν κάτι που θα το πιάναμε εύκολα - τώρα με την άλλη την άγνωστη, θα περάσει καιρός για να καταλάβουμε τι καπνό φουμάρει...

    Για να οργανωθούμε εδώ ετοιμάζω ένα καλό καλοκαίρι αλλά με ρυθμούς Nklaps αν δεν βιαστώ θα έρθει Αύγουστος και ακόμα θα το ετοιμάζω. Να πούμε τέλος ρε παιδιά για φέτος και θα το ρίξουμε στις κουβέντες και οποίος αντέξει με την ζέστη.

    Θέματα θα βρούμε πάντα υπάρχουν, έχω την χαρά να πω πως με τα παιδιά που έχουν έρθει τα σχόλια είναι καλύτερα από τα κείμενα. λογικά μετά το αποχαιρετιστήριο θέμα θα βγάλουμε κάτι ή το αποχαιρετιστήριο θα γίνει εφαλτήριο για κουβέντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Μπαζ. Ετοίμασε το θέμα το αποχαιρετιστήριο.
      Μονο μια μικρή παρατήρηση:
      Δεν είμαστε κουμαρτζηδες. Δεν αφήνουμε τίποτα στην τύχη!
      :)))

      Διαγραφή
    2. Παρατηρηση στην παρατηρηση :

      Ειμαστε κουμαρτζηδες που δεν αφηνουμε τιποτα στην τυχη.

      Ειμαστε απ τους λιγους , τους αλλους , τους λοξούς. Δεν ειμαστε με τα μιλιουνια.
      Αλλα κουμαρτζηδες ειμαστε !!!

      Διαγραφή
  14. Eγω λεω μεχρι να ετοιμαστει το επομενο θεμα προς συζητηση (με το φοβο να μας πιασει Αυγουστος) , να πιασουμε το αποχαιρετιστηριο και να το κανουμε εφαλτηριο για κουβεντα.

    Ολοι μας καταλαβαινουμε την αλληγορικη σημασια της ρουλετας του ονειρου αλλα ΔΕΝ σχολιαστηκε οσο επρεπε κατ εμε σε βαθμο που θα ελεγα οτι εχει αδικιθει και το κειμενο και τα νοηματα που κρυβει.
    Ειπαμε ολοι μας ενα ''μπραβο klaps ωραιο κειμενο'' και τελος.Αυτο σηκωνει σεντονια και χρονο εχουμε πλεον αφου σφυριξε ληξη η σαιζον.
    Και εξαφανιστηκε και ο παλιουρας μας ο George , βλεπω επεμβαση Νικολουλης σε λιγο :))))
    Ψηλιαζομαι οτι την αρχη θα πρεπει να την κανω εγω , ο Νικος σαν συγγραφεας δεν μπορει ,(τι να κανει ο ανθρωπος να σχολιασει τον εαυτο του ? ) αλλα να ακολουθησουν μετα και τα σεμνα παιδια και τα μουγγα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ω σορυ , παρανοησα λεγοντας ''αποχαιρετιστηριο '' νομιζα οτι εννοουσατε τη ρουλετα του ονειρου :))))
    Ολα τα αλλα που ειπα ειναι σωστα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παίδες καλημέρα. Εδώ είμαι και σας διαβάζω.
    Επίσης σήμερα είδα καινούργια ανάρτηση στο μπλόγκ του Μπετ Κάστερ:
    http://shadowbetcaster.blogspot.gr/
    Έχει σίγουρα ενδιαφέρον η άποψη του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Γιώργο.
      Δεν το ήξερα το blog.
      Τώρα το είδα και φαίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρον.
      Εκτιμώ ιδιαίτερα τον Shadowcaster.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Το παραπανω σχολιο αναρτηθηκε προς γνωση σας , και αφαιρεθηκε γιατι δεν φταιει σε τιποτα το μπλογκ του Μπαζ.

      Διαγραφή
  17. Kαι μόνο το ονομα να μεις ''Νικολουλη'' εχει αποτελεσμα...
    Την αποψη σου θελουμε George για τα παντα ολα , οχι να μας διαβαζεις. :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή