24 Μαρ 2018

"αχταρμάς"



Ελληνικό ποδόσφαιρο γεια σου – όλα τα χει ο μπαξές, κουμπούρια, μπραβιλίκια, δηλώσεις του πολέμου και μπόλικη πρέζα, για να μην βαριέσαι ποτέ. Αρχίσει δεν αρχίσει στα παπάρια μας κύριοι…

Η «λίγκα των κολασμένων» που παρακολουθούμε με λοξές ματιές, πρέπει να είναι ανώτερη από την δίκια μας παπαριά. Κλείστε το ρημάδι να βρει και καμιά άλλη ενασχόληση ο περιούσιος λαός.

Αλλά αυτή η σαστιμάρα, η βουβαμάρα, η μουγκαμάρας για το ναρκόπλοιο από τα σάιτ και τα έγκριτα κανάλια, μαρτυρεί ποσό Ουγκάντα είναι η Ελλάδα. Ρε δεν λεμέ για κάνα ταγάρι γεμάτο κόκα, άλλα για τόνους και δεν μου την παίζεις την είδηση;

Δημοσιογράφοι σου λέει μετά – φερέφωνα του κερατά, σαν αρκούδες μοιάζουν που τους βαρούν και χορεύουν. Εδώ έβγαλαν το μνημόνιο ευλογιά, δεν θα έκαναν γαργάρα ένα τέτοιο έγκλημα κατά της ανθρωπότητας;

Δεν είδα και την Εθνική, άλλα πρέπει να ήταν η γνώστη άγευστη, άχρωμη και μια εχθρική προς το ποδόσφαιρο ομάδα – δεν υπάρχει προπονητής Σκίμπε.

Ρε παπάρα, αφού δεν έχεις ποδόσφαιρο πως θες να έχεις εθνική; Τι παράλογες απαιτήσεις που έχεις…

Στοίχημα; Τι διάολο να γράψεις τώρα γι αυτό; Είπαμε είναι το μέσον και όχι ο σκοπός.

Φλίτγουντ Τάουν(1,90) – Νορθάμπτον(4,20) – ματς κόλαση, έκανε ένα μεγάλο διπλό η Φλίτγουντ, αλλά έχει να κερδίσει μέσα από της 28 του Οκτωβρίου – τι σκατά φαβορί είναι τούτο; Η άλλη η ταλαίπωρη το παλεύει και στα 5 τελευταία εκτός, σε δύσκολες έδρες έδειξε χαρακτήρα. Εντός χάνει – εκτός δεν χάνει.

Εντάξει, δεν είναι και κάνα ματς που πας με αέρα στον γκισέ. Ο άτιμος ο γκισές θέλει αέρα, θέλει πίστη στην επιλογή σου, άμα πας κακομοίρικα, κακομοιριά θα είναι το αποτέλεσα σε βάθος χρόνου.

Όλα παίζουν το ρόλο τους, το έχουμε πει. Η Αγγλική σαιζόν για φέτος ήταν προβληματική, το να πιέζεις καταστάσεις θα σε οδηγήσει σε δύσκολες καταστάσεις μη αναστρέψιμες.

Ρε λέμε δεν υπάρχει παιχνίδια για να το κοιτάξεις πάνω από δέκα δευτερόλεπτα – τι κακό είναι αυτό; Δεν μου έχει ξανασυμβεί, βλέπεις κάτι αουτσάιντερ ντυμένα στα κόκκινα και τα προσπερνάς τρέχοντας.

Ψάχνει ο άλλος ο λοξός στην Τασμανία, στην Αυστραλία, χαράς στο κουράγιο του. θα την βρει την άκρη αυτός, δεν τον φοβάμαι. Έχω ψαχτεί και εγώ στους τελειωμένους ανά την υφήλιο, αλλά βαριέμαι και ξαναγυρίζω στις Αγγλιδούλες.

Τώρα θα αρχίσουν και τα άχαστα λόγω κινήτρου – και αυτά κι αν τα βαριέμαι. Κουτσοί, στραβοί με δικαίωμα στην νίκη, στο όνειρο. Και δως του φαβορί ο κουτσός εναντίον του αδιάφορου και ουρές στους γκισέδες.

Και θα τρίβουν τα χέρια τους οι γκισέδες, σιγά μην κλάψουν αν δώσουν και κάνα χαρτζιλίκι για να έχει να παίξει ο «αιώνιος» παίκτης στο Μουντιάλ.






56 σχόλια:

  1. Καλημερα
    Κωστης Παλαμας....οτι και να πει κανεις ειναι λιγο , τα ματια της ψυχης μου και ο δωδεκαλογος του γυφτου δεν ξαναγραφονται !!!
    Τα εθνη και τα κρατη καταρρεουν οταν δεν υπαρχουν ανθρωποι του πνευματος , δειτε την εποχη μας ...αχταρμας εχουν γινει ολα , στο survivor εχουμε Ελληνες με Τουρκους , η tv παιζει Τουρκικα σηριαλ και οι απεναντι εχουν απαγαγει δυο παιδια δικα μας.....

    Δημοσιογραφοι λεει....α στα διαλο ρε τσουτσεκια και τσανακογλυφτες του κερατα...
    Α στα διαλο ρε δουλοι των αφεντικων σας που δινετε και ορκο οτι θα ειστε αμεροληπτοι και αντικειμενικοι.Μια φορα ετυχε στη ζωη μου να μιλησω σ ενα ΜΕΓΑΛΟ καναλι για φλεγον θεμα του Θεσσαλικου καμπου και ειπα ολο κι ολο 5 φρασεις με νοημα.Ε το βραδυ στις ειδησεις με το μονταζ που καναν εβγαινε αλλο νοημα...Ντροπη τους Αισχος.Ρε μεγκαλε αλλο ειπα αλλο εβγαλες ...Ρε εσυ εισαι μαγος δεν εισαι δημοσιογραφος , αδικησε κυριος...Ετσι για την ιστορια τις επομενες μερες ηρθε αλλος συναδελφος του , αυτον τον περιμεναν πολλοι.....

    Απο στοιχημα τιποτα αυτο το σ/κ , λοξες ματιες στο ζωντανο ετσι απο συνηθεια....

    Ο nklaps ψαχνει στην Ταζμανια , φροντιζει για την επομενη μερα , καλα κανει , περισι το καλοκαιρι καναμε το χαβαλε μας με το αζημιωτο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Ο άτιμος ο γκισές θέλει αέρα, θέλει πίστη στην επιλογή σου, άμα πας κακομοίρικα, κακομοιριά θα είναι το αποτέλεσμα σε βάθος χρόνου".

    Ωραιο αυτο. Διαπιστωμένο. Μου εχει τυχει, μη λεμε ψεματα.

    Με την Τασμανια περασαμε καλα το καλοκαιρι. Και ηττες ειχαμε και νικες ειχαμε και νικες που ο Μπουκ τις μετονομασε σε ηττες, παραδεχομενος την ξεφτιλα του. Δεν το ξεχναμε.

    Ομως το ωραιο στοιχημα ειναι αυτο με σκεπτικο. Οχι τα "ασυμμετρα". Η ωραια σκεψη. Αυτα που γραφει ο Μπαζ, αυτα που γραφουν ολα τα παιδιά εδω, το sans voir. Ε, αυτα φετος ηταν λιγα. Και γενικα και ειδικα στις Μικρες Αγγλιες. Και φαίνεται οτι ΜΟΝΟ αυτα τα λιγα επρεπε να παιξουμε ολη τη σεζον. Τιποτε αλλο.

    Ο γκισες βεβαια οταν τον επισκέπτεσαι στη χαση και στη φεξη και μόνο για sans voir σε κοιταει με μισο ματι. Οχι τοσο επειδη κερδιζεις, όσο επειδη δεν του κανεις τζιρο. Τζιρος ισον γκανιοτα κσι γκανιοτα ισον γκισες. Τεινω να πιστεψω οτι πρεπει να παίζεις που και που καμια βλακεία ετσι για ξεκαρφωμα! Κανα public bet κανα ντέρμπι ή κανα "προβλεπτικο" ή και καμια δυαδα! Να κανεις τον ασχετο.

    Προς το τελος της σεζον βαδίζουμε. Μια σεζον που γενικα εδειξε οτι οσο πιο λιγα επαιξε κανείς, τοσο πιο καλα του πηγε...

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρονια πολλα Βαγγελη , οτι επιθυμεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρονια Πολλα με υγεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ παιδιά, να μαστε καλά και τ άλλα θα τα βρούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κανω copy - peste και μεταφορα απ το προηγουμενο :


    fairplay20 Μαρτίου 2018 - 7:31 μ.μ.
    Στις 25/3 παιζουν στη Β Ολλανδιας οι πιτσιρικαδες του Αγιαξ με τους πιτσιρικαδες της Αλκμααρ και το διπλο ειναι στο 13,00 !!!
    Ναι , οκ , ξερουμε ποια ειναι καλυτερη ομαδα και καραφαβορι , δεν υπαρχει αμφισβητηση επ αυτου.
    Το θεμα μας ειναι ομως οτι το 13,00 σημαινει οτι η φιλοξενουμενη ειναι ασβεστης.
    Κοιταω φορμες και βλεπω οτι καθε αλλο παρα ασβεστης ειναι η Αλκμααρ Β'.
    Απο τις 5/2/18 στα τελευταια 8 σερι η Αλκμααρ εχει 6-1-1
    Απο τις 5/2/18 στα τελευταια 8 σερι ο Αζαξ Β' εχει 5-1-2
    Οριστε ???
    Επισης στις 9/3 η Αλκμααρ Β' εκανε μεγαλη νικη ΕΚΤΟΣ μεσα στην Εμμεν και πλωρωνε 10,00 το διπλο.
    Επισης στις 9/3 ο Αζαξ Βου εκανε μεγαλη ηττα ΕΝΤΟΣ απο την Γκο Αχεντ Ι. και πληρωνε 11,00 το διπλο.
    Δηλαδη η μια παροτι φαβορα κανει γκελες τρανες τελευταια.....
    Η αλλη ηταν τελευταια στη βαθμολογια μεχρι τις 26/2 και απο τις 5/2 γυρισε το διακοπτη και κανει πρωταθλητισμο....
    Να θυμισουμε οτι καμμια απο τις δυο δεν εχει δικαιωμα ανοδου , οποτε ματς γοητρου ειναι περισσοτερο , εγωισμου θα λεγα ....
    Επισης ο Αζαξ Βου υποχρεωτικα καποια στιγμη προσεχως θα σβησει μηχανες να κανει χωρο για τη Ναιμεγκεν που εχει λυσσαξει για ανοδο .
    Δεν λεω οτι θα το κανει απο αυτη την αγωνιστικη αλλα αν οι μικροι της Αλκμααρ μπουν δυνατα και το ζορισουν λιγο δεν το χει και πολυ ο Αζαξ Βου να κανει πισω ....
    Το 2 dnb στο 11,00 !!!

    ....το σημειωσα στην πρωτη διαλογη και παρακολουθω :))


    Αυτα τα ομορφα ειχαμε γραψει πριν λιγες μερες.
    Τελικο σκορ 0-1 με γκολ στο 76 ' .
    Δεν επαιξα ομως , παιχνιδια της τυχης ..........
    Συνεχιζουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζι το "βλέπαμε" στο live μιας και το "στάμπαρες".
      Ανύπαρκτη η ΑΖ στο γήπεδο με μόλις μια τελική (εκτός στόχου ολότελα!) μέχρι το 79'.

      Αυτό είναι το ποδοσφαιρο, και σε αυτό το αθλημα καλούμαστε να παίξουμε στοιχημα. Αλλα δεν είναι εύκολο να παίξεις κόντρα σε αυτό που βλέπεις και ας είναι (μα γι αυτό είναι!) μεγάλη η απόδοση.

      Συνεχίζουμε.

      Διαγραφή
    2. Αυτο ακριβως.

      Πως να παιξεις εναντια σ αυτο που βλεπουν τα ματια σου ????

      Μια φραση , 10 νοηματα , οσο πληρωνε το διπλο :)

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα σας, ελπίζω να είστε ολοι καλά. Μια πρώτη αξιολόγηση για τα ματς του ΠΣΚ. Εξέλσιορ (ακολουθουμε τον Νίκο) @13 το dnb,

    Μπανικ οστραβα-Βισοτσινα Τζιχλαβα: 5,25 το διπλό και η φόρμα είναι 0-1-4 και 4-0-1 αντίστοιχα.

    Σουονσι 15 το διπλό, 13 το dnb με μια μονο ηττα εκτος για το πρωτάθλημα από την Μπραϊτον

    Ντορτμουντ 8 το διπλό

    Εξετερ 5,25 το διπλό.
    Υπό παρακολουθηση και βλεπουμε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στην Σουονσι δεν ανεφερα ότι έχει μια ήττα μονο εκτός για το πρωτάθλημα εντός του 2018

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. η Εξελσιορ απο το 15,00 πηγε στο 13,00.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Επί του πιεστηριου....
    Έξετερ@5,50 &dnb@4
    Βισοτσινα@ 4,5 .....δεν ασχολουμαι πλέον
    Σουόνσι @17 & dnb @14,1 )παρακολουθηση)
    Εξελσιορ έχω ήδη πονταρει dnb@13
    Ντορτμουντ@7,5 (παρακολουθηση)

    Πλέον της Εξέλσιορ θα ποντάρω την Εξετερ στο 5,50 καθώς πιστεύω αξίζει η απόδοση και το διπλό δεν θα έπρεπε να δίνει πα΄νω από 4-4,20.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξετερ χαμενο....την αφησα 0-1 στο ημιχρονο και την εφαγα την κρυαδα οταν ειδα το τελικο!!!

      Διαγραφή
  11. Πιτερχεντ-Κλαϊντ: 1,50-5,50
    4-0-2 & 3-2-1 φόρμα γενική και εντος για την γηπεδουχο
    5-1-0 & 3-1-2 φορμα γενικη και εκτος για την φιλοξενουμενη
    8-2-5 ρεκορ εντος η γηπεοδυχος
    6-3-6 ρεκορ εκτος η φιλοξενουμενη.
    Δικαιη απόδοση του διπλού 4,5-5. Αν ανέβει στο 6 θα το πονταρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε χαίρομαι ρε Γιωργο.
      Έτσι πρέπει να παίζουμε στοιχημα.
      Δίκαιη αποδοση και μετα οριζεις εκει που παιζεις με safety margin .
      :)

      Διαγραφή
    2. στοιχηματικο σχολειο η παρεα σας παιδια!!

      Διαγραφή
  12. καλημερα, καλη Μ Εβδομάδα και καλό μήνα.
    Πλίμουθ σήμερα στο 4,5 στην έδρα της Σκανθορπ. Η Σκανθορπ έχει να κερδίσει εντός απο την Πρωτοχρονιά (1-0 την Μπέρι). Η Πλίμουθ έχασε στο τελευταίο εκτός από την Τσαρλτον με 2-0, προχτές όμως επικράτησε εντός με 4-0 της Σάουθεντ. Ισόβαθμες οι ομάδες, 7-7-6 εντός η Σκα΄νθορπ, 6-7-6 εκτός η Πλίμουθ. 8-1-1 ρεκόρ γενικά στα τελευταια 10 η Πλιμουθ, 1-6-3 η Σκανθορπ.
    Προσωπικά θα έδινα 40-30-30. Το διπλό 3-3,30 οπότε το 4,5 με καλύπτει , όπως και το dnb@3,30 .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χάμπτον & Ρίτσμοντ - Γουέλινγκ: 1,66 -4,75

    Υπερβολικό το 4,75 του διπλού για την δεύτερη καλύτερη εκτός έδρας ομάδα της κατηγορίας (9-5-4) η οποία προέρχεται από τρια σερί εκτός 'εδρας διπλά και επιπλεόν ξεκούραση αφού το τελευταίο της ματς αναβλήθηκε. Επειδή όμως η γηπεδούχος έχει αρκετές ισσοπαλίες εντός (9-8-1 ρεκόρ) θα πάρω κάλυψη την ισσοπαλία και θα επιλέξω 2dnb@3,50

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1-1, στο 97΄ δεχθηκαμε την ισοφαριση και απο το 68΄ νομιζω παιζαμε με 10 παιχτες...

      Διαγραφή
  14. καλημέρα σας...
    Μπενεβεντο-Βερονα (1,80-4,33)
    Η μια υποβιβασμένη η αλλη οχι ακομα. Το παλευει αλλα δεν ξερω αν μπορει. Πάντως για μενα το διπλο επρεπε να ειναι στο 3-3,20. Οποτε το 4,33 το βρισκω ενδιαφερον....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ριντ - Βάτενς: (1,25-11)
    1,25 ο ασσος όταν από 23-2-2018 που επανεκίνησε το πρωτάθλημα η Ριντ δεν έχει ακόμα νίκη ; 0-3-2 το ρεκόρ της και εντός έχει μια ισσοπαλία και μία ήττα. Η Μικρούλα Βάτενς από την επανέναρξη έχει ρεκορ 2-1-1 και μάλιστα στο τελευταίο της παιχνίδι πήρε 2-2 στην έδρα της Νέουσταντ που είναι δεύτερη στην βαθμολογία.
    Οι πιθανότητες για μενα είναι 65-25-10
    Ανάμεσα στην ΔΕ@3,75 και 2dnb@9 επιλέγω το δεύτερο και ας χάσω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι εντυπωσιακό! Και δεν μπορώ να μην το πω.

      Από προχθες, νομιζω ήταν Κυριακή, συζητάω με τον fair για το ματς αυτό. Το διπλό ήταν 8.00 ή καπου εκεί.
      "Ρε συ", του λέω "να έχουμε υπόψη μας για λαιβ τη Βατενς".
      Το είχα σημειώσει λοιπόν και σήμερα την ωρα που το κοιταζα πάει 9.00 -> 9.50 και 11.00. Πριν λιγες ωρες αυτό.
      Εχω σημειωσει ότι μετα την επανεναρξη η Βατενς εχει 1 νικη 2 ισοπαλιες και 1 ήττα ενω η φαβόρα εχει να κερδίσει περιπου από τον... Νοέμβριο.
      Λεω του fairplay ότι το σετ αν ειναι 60-25-15 και με το 2 DNB στο 9.00 εχω expected value 60%, αρα δεν παω live αλλα θα παω pregame.

      Εχω εντυπωσιαστεί με την ταυτιση του τρόπου σκέψεως Γιωργο.
      Δεν εξεταζουμε το να βγει ή όχι το bet (που θα θελαμε να βγει), αλλα εξετάζουμε τωρα την σκέψη.

      Ειμαστε μαζι!
      :)

      ΥΓ Γιωργο, αν το βλεπεις 65-25-10, τότε το X2 σου δίνει σημαντικά μεγαλυτερο value από το draw no bet.

      Διαγραφή
    2. Μάλλον σέβομαι περισσότερο απ' όσο πρέπει την Ρίντ και της έδωσα 5% παραπάνω απ' ότι εσύ Νίκο. Για το Χ2 έχεις δίκιο, δεν το πρόσεξα έγκαιρα. Λογικό είναι να ταυτίζεται ο τρόπος σκέψης μου με τον δίκο σου Νίκο αφου διαβάζω συνέχεια sans voir!!!!
      Καλή μας επιτυχία αν και ότι και να γίνει γνωρίζουμε ότι το ποντάρισμα μας αξίζει και δεν μας έπιασε κοροϊδο ο μπουκ.....

      Διαγραφή
  16. Ανεξαρτητως αποτελεσματος ηταν καλο bet.
    Συνεχιζουμε...

    Γιωργο επευρεψε μου σε παρακαλω σε τονο φιλικο και οχι συμβουλευτικο : Μην αναλωνεις χρονο στη Σκωτια , δεν εχει bet απ τα δικα μας , κι αν βρεις καποια στη διαρκεια της χρονιας εχουν πολυ κακο ποσοστο επαληθευσης και βγαινεις χαμενος.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Lost

    Θσ το ξαναπαιζα τετοιο μπετ σε αυτήν την αποδοση και με αυτα τα δεδομένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 2-0 ΗΤΤΑ
    Συμφωνω με τον Νικο, θα το επαιζα και εγω παλι με αυτα τα δεδομένα.
    Μιχαλη δεκτη η οποιαδήποτε παρατηρηση τοσο από σενα όσο και από τα αλλα παιδια. Εξαλλου μετράω μόνο 3 μήνες σχεδόν σ αυτον τον τρόπο σκεψης και στοιχηματισμού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας ενωνει ολους ο κοινος σκοπος.Μας ενωνουν πραγματα .Δε μας χωριζει τιποτα.Το οτι ειδες το ιδιο πραγμα μα το Νικο δειχνει οτι ακολουθουμε ολοι τον ιδιο δρομο. :) :))

      Διαγραφή
  19. Χρονια πολλα σε ολους .
    Χριστος Ανεστη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημερα.
    Αντε να εχεις παιξει το χτεσινο ΡΕΑΛ - ΓΙΟΥΒΕ ο αγωνας να οδηγηθει στην παραταση και να εχεις τη γνωστη εξεληξη ......:)
    Πως την παλευεις ???
    :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα σε ολους. Χρόνια Πολλα με Υγεια, Χριστος Ανεστη!!!.
    Κάποιες σκεψεις μου για το τριημερο.
    παρι-Μονακο (1,25-10). Πρωτος-δευτερος, 10 το διπλο, 9 το dnb. Η παρι έχει να νικησει την μονακο εντός για το πρωταθλημα από 10-2-2007 (4-2). Έκτοτε στο παρισι 0-6-2. Για μενα το ματς ειναι 65-20-15. Επελεξα το 2dnb με αποδοση 9.

    Αντμιρα- Σαλτσμπουργκ (7-1,40)
    Ισχυρή έδρα η Αντμιρα (9-2-3) χωρίς κίνητρο και πιθανον κουρασμενη από το ματς με την λατσιο η φιλοξενουμενη.

    Μπλακπουλ-Φλιτγουντ (1,90-4)
    Πιο ισοροπημενο επρεπε να είναι το σετ. Η φλιτγουντ είναι δυνστη εκτός (9-3-9) έχει δε 3 νικες στα τελευταια 6 εκτός.

    Καλο σας βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Γιωργο.
      Πραγματικα μενω εκπληκτος μαζι σου . Αν δεν κανω λαθος εχεις πει οτι ασχολεισαι μ αυτον τον τροπο σκεψης μολις 3 μηνες . Αν κανω καπου λαθος διορθωσε με σε παρακαλω.... :)
      Οι επιλογες σου ειναι και στις δικες μου σημειωσεις για προσεχως...
      Τωρα ποιες θα επαληθευτουν και ποιες οχι , ουδεις γνωριζει πριν , αυτο που ξερω ομως ειναι οτι εισαι τριων μηνων ΓΙΓΑΝΤΑΣ !!!
      Μπραβο ειλικρινα ! :)
      Να βαλω κι εγω ενα δικο μου ετσι για το καλο.........
      ΛΙΒΕ - ΜΠΟΡΝΜΟΥΘ 2 @ 12,00 !!!
      Το διπλο ηταν και στο 17,00 και επεσε και στο 10,00 , τωρα ειναι στο 12,00 , υπο παρακολουθηση λοιπον......
      Δεν εχει το βαλιου που εχουν τα δυο που ανεφερες εσυ πριν ( ειδικα η Μονακο βγαζει ματια ) , αλλα ειναι ενα bet με σκεπτικο . Η Λιβε ειναι μεθυσμενη απο την προκριση της επι της Σιτι , αντικειμενικο στοχο στο πρωταθλημα δεν εχει αφου παιζει καπου αναμεσα σε 2η - 3η - 4η θεση ....Απεκλεισε τη Σιτι στο τσουλου , κοιταει απευθειας στον τελικο του τσουλου , ποιος θα νοιαστει για την 3η η 4η θεση στο πρωταθλημα ? Ο Γκλοπ ηδη εχει δωσει τις πρωτες εντολες στους παικτες του να φυλανε τα ποδια τους .....
      Τωρα θα μου πει καποιος , ρε φιλε η Μπορνμουθ τι αντικειμενικο στοχο εχει ? Να νικησει την αηττητη Λιβερπουλ μεσα στο Ανφιλντ........
      Μα εισαι με τα καλα σου , τι λες ρε φιλε ??? Απο τη Λιβε στα καλα της εδω ανετα τρωμε 3....Εδω ομως μιλαμε για μεθυσμενη πολιτεια σ αγαπω ....ΑΝ δωσει αφορμη η Λιβε , η αξιοπρεπεστατη στα ΕΚΤΟΣ εδρας Μπορνμουθ καραδοκει , δεν κερδιζει ευκολα αλλα ΔΕΝ χανει και ευκολα ....οποια βρει μποσικη την τιμωρει .
      Μενει να δουμε με τι διαθεση θα μπει η ΛΙΒΕ στον αγωνα ......

      Διαγραφή
    2. Να σαι καλα Μιχάλη. Όντως από τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους ασχολούμαι με αυτόν τον τρόπο σκέψης στοιχηματικά. Διαβασα αρκετά από τα άρθρα εδώ, τα σχόλιά σας, το θέμα του Νικου (sans voir) και όλα αυτά με έχουν βοηθήσει σημαντικά. Βέβαια καλή η θεωρία αλλά για να μάθεις χρειάζεσαι εξάσκηση και μάλιστα συνεχή.
      Την είδα και εγώ την Λίβερπουλ & την είχα στην δεύτερη κατηγορία επιλογών. Είναι όμως υπό παρακολούθηση.
      Από τα ανωτέρω ματς που παρέθεσα έχω επιλέξει μονο την Μονακό προς το παρόν και τα υπόλοιπα τα παρακολούθώ....

      Διαγραφή
    3. Και με την δική μου ευχή, Γιώργο.

      Διαγραφή
  22. Οι υπερβολες του μπουκ....
    Κρου 2 @ 8,50 ???

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Kαλημερα
    Απο οσα αναφεραμε προχτες δεν περασε τιποτα . Ευτυχως δεν παιξαμε . Σημερα παμε με την Αντμιρα του sans voir την οποια βεβαια την ανεφερε και ο Γιωργος .
    Η Μονακο ειναι υπο σκεψην , η Μπερμιγχαμ απο το 11,00 πηγε στο 8,00 και μας χαλαει αυτο και η Γκιμαραες Β ειναι ΑΧΑΣΤΗ σε 7 σερι ΕΚΤΟΣ εδρας εχει 5-2-0 !!!!!

    :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλησπερα
    Εν αναμονη των Μονακο και Αντμιρα παρατηρησα εναν ασσο του 1,20 και νομιζα οτι εβελεπα πριμερα και μπαρτσελονα. Κοιταζω παλι και βλεπω οτι προκειται για Β Εθνικη Ελλαδος και για τον Εργοτελη. Δεν ασχολουμαι με την κατηγορια, ειδα ομως οτι ο γηπεδουχος ειναι στη ζωνη του υποβιβασμου ε ρεκορ 7-6-12 και εντος επιδοσεις 4-4-4. Υποδεχεται τον Απολλωνα Λάρισσας που ειναι στην 7η θεση ε ρεκορ 14-1-10 και εκτος ρεκορ 4-1-7. Η φορα του εργοτελη γενικα ειναι 1-1-3 και εντος 3-0-2. Του Απολλωνα 3-0-2 τόσο γενικα οσο και εκτος. Καθαρα προκειται για ασσο κινητρου. Οι αποδοσεις βεβαια συφωνα με τα στατιστικα ειναι για γελια. Δεν θα ασχοληθω με το ματς παρα μονο σε επιπεδο παρατηρησης....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Οταν το αουτσαιντερ διασυρεται

    Κατ αρχας να αρχισω με το "αστείο": Μου αρεσει που είπα ότι από την αρχική διαλογή (που δεν πέρασε τίποτα) εμειναν 2 μπετ: η Αντμίρα και η Μονακό. Ε, τρώει η μία 6 και τρώει η άλλη 7! Προσεξτε, δεν χρησιμοποιώ "Ιστορικό Ενεστώτα" του ρήματος "τρώγω". Οχι! Κανονικός ενεστώτας είναι! Ακόμα τρωνε!!! Right now! Αν μπορούσα θα εβαζα και ...Ενεστωτα Διαρκείας με ρήμα + ing! Ακόμα τρώνε λέμε!
    :)

    Οταν παίζεις αουτσαιντερ το ξέρεις ότι οι νίκες σου θα είναι λίγες. Θα είναι συνήθως δύσκολες με μόλις ένα γκολ. Με το "ζόρι" στα χασομέρια. Αλλες φορές οι "νίκες" θα είναι παρ ολιγον νικες και θα χαλάσουν στα χασομέρια αν και η ομάδα σου ήταν υποτιθεται καλυτερη. Το άξιζε. Αδικία δηλαδή. Αλλοτε θα δεχθείς μία δύσκολη ή επαγγελματική ήττα. Παλεύοντας άλλες φορες με - υποτιθεται - αξιοπρεπεια - και άλλες φορές όχι, χανοντας δίκαια και καθαρα.

    Και τέλος, μπορεί να δεχθείς μία βαριά ήττα.

    Αυτό τώρα, το να φαει το αουτσαιντερ σου πολλά, ειναι δυστυχώς μέσα στο παιχνίδι και στους κινδύνους του να κοντραρεις μεγάλα φαβορί. Μπορεί όντως να φας πολλά. Είναι άβολο, αλλά συμβαίνει.

    Εκεί πάνω τώρα μπορεί να λεχθούν πολλά. Αλλα ισχύουν, άλλα όχι. Εγω προτιμώ να μην λέω τίποτα και να διαβαζω για το επόμενο μπετ, αλλα τα γραφω για χαρη της παρεας. Τί και τί μπορεις να πεις μετα από αυτό:

    1) Υπάρχει το "ωραίο" που το λέμε εμείς που παίξαμε το μπετ της "εξάρας" αυτό το: "και 0-1 να χάναμε, πάλι μία Μονάδα να χαναμε. Τί 0-1 τί 2-6;"! Το λέμε για να παρηγορηθούμε προφανώς, αλλα δεν παύει να ειναι η αλήθεια.

    2) Η φράση νούμερο 2) το πάει ένα βηματάκι περαιτερω στο ψυχολογικό impact ούτως ειπείν της ήττας. Λέμε το εξής: "τι είναι χειρότερο, να τρως εξ αρχης 6 ή να προηγείσαι και να χανεις, υποτίθεται αξιοπρεπώς, το bet στα χασομέρια;"¨. Ελα ντε. Πάντως και στις δύο περιπτώσεις μία Μονάδα χάνεις.

    3)Το πας παικτικά: "η ομάδα μου ήταν καλή, αλλα όταν τρως γκολ στο 3' αλλάζει όλο το παιχνίδι". Αυτό θυμιζει κάτι σε δικαιολογία, ασχετα αν εμπεριεχει αληθεια.

    4) Τέλος υπάρχει και η εξηγηση που βασίζεται ευλαβικά στο απότελεσμα: "κύριοι, αφού φαγαμε 6, το μπετ ήταν λάθος με την ίδια λογική που ένα μπετ που χανεται στο 90' ήταν καλά διαβασμένο και με την ίδια λογική που ένα μπετ που περναει εστω στο 90+4 σε κάνει ...παικτούρα".

    Τίποτα δεν ισχύει και όλα ισχύουν.

    Για μενα δεν ισχύει ότι ένα τετοιο μπετ ήταν ντε και καλά λάθος. Οταν βλεπεις 50% την πιθανότητα να πάρεις αποτέλεσμα, τότε είναι άλλο ένα 50% η πιθανότητα να χάσεις και εκεί μέσα είναι και η πιθανότητα να διασυρθείς. Δεν σημαίνει ότι επειδή διασυρθηκες, η πιθανότητα να παρεις απότελεσμα σε χρόνο pregame ήταν 0%.

    Από την άλλη, δεν γίνεται να μην περνά από το μυαλό σου ότι έκανες κάτι λάθος και θα πρέπει να ψάξεις ψυχραιμα να δεις τι πήγε στραβα. Ιδιαίτερα όταν αυτά τα αποτελέσματα επαναλαμβανονται τελευταια. Να σημειώσω ότι στις 3 τελευταίες ήττες του sans voir δεχθηκα ...2 πενταρες και 1 εξάρα σε βαθμό που να ξέρω από τώρα τί τίτλο περίπου θα βάλω στο επόμενο bet που θα ανεβάσω. Το οποίο επόμενο προφανώς μπορεί και να ξαναχάσει αλλά και προφανώς δεν υπάρχει και κανένας Νόμος που να του απαγορεύει να κερδίσει για να εξηγούμαστε.

    Ουτε είναι θρίαμβος ένα κερδισμένο bet, ούτε καταστροφή ένα χαμένο. Κάθε bet είναι ξεχωριστό και θα πρέπει να το αντιμετωπίζουμε με την ψυχραιμία σαν είναι το πρώτο μας bet. Ολα τα υπολοιπα, τα αναάμβανει η θερία του alue betting.

    Κι αν είναι οι ήττες μας βαριές, η σκέψη είναι που μένει
    μ' αυτήν, μία νίκη μοναχά τις ήττες υπερβαίνει.

    :)

    ΥΓ Ακόμα τρωνε γκολ!




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παψε ρε γκρινια... :))

      Σε ολες τις ηττες μια μοναδα χαμενη ειναι. Τα υπολοιπα τα ειπες μια χαρα . Για το sv λεω οτι σε μια πολυ δυσκολη χρονια για τα αουτσαιντερ αυτο παραμενει καταπρασινο αλλα ναι οντως ειναι λιγο ατυχο.....
      Στις 9/3 και ωρα 21:00 επαιζε Ντε Γκρααφ - Ντορντρεχτ και το διπλο ηταν 10,00 .Το παιξαμε κι οι δυο και μας πληρωσε( 0-1 στο 62' με πεναλτι ) αλλα δεν ηθελες να το βαλεις γιατι ηταν late.Αυτοι οι κανονες σου να θες να ανεβασεις ωρες πριν για να το δει ο κοσμος στερησαν απ το sv 9 μοναδες κερδους ενω σρην τσεπη μας μπηκαν.... :)
      Και χτες οντως Αντμιρα και Μονακο διασυρθηκαν αλλα αρπαξες στο live στο 69' '' το να βαλει πρωτη γκολ η Γουεστ Μπρομ''....Μαρτυρας εγω :))
      Υπαρχουν δλδ εκτος απ τους φανερους κουβαδες και κρυφα ταμεια...και βεβαια ενας παιχτης του επιπεδου klaps χεν αναφερεται ποτε σ αυτα ( και καλα κανει ) αλλα μη μας παραπονιεσαι κιολας...:))
      :)) :)))
      υγ: ο Μουρινιος ακομη κλαιει...:)))

      Διαγραφή
    2. Το να βαλει πρωτη γκολ η Γ Μπρομ πληρωνε ολοστρογγυλο 11,00 !!!

      Διαγραφή
  26. Καλημερα και χρονια πολλα για ολες τις ημερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολυ ωραια αναλυση συμφωνω σχεδον σε ολα .Κρατω αυτο... (Οταν βλεπεις 50% την πιθανότητα να πάρεις αποτέλεσμα, τότε είναι άλλο ένα 50% η πιθανότητα να χάσεις και εκεί μέσα είναι και η πιθανότητα να διασυρθείς.)

    Δεν κρατω αυτο...(Από την άλλη,δεν γίνεται να μην περνά από το μυαλό σου ότι έκανες κάτι λάθος και θα πρέπει να ψάξεις ψυχραιμα να δεις τι πήγε στραβα. Ιδιαίτερα όταν αυτά τα αποτελέσματα επαναλαμβανονται τελευταια).

    Δεν νομιζω να εγινε κατι λαθος, η θα γινει η δεν θα γινει ετσι απλα.Απο την στιγμη που τα κριτηρια επιλογης των μπετ ειναι ακριβως τα ιδια εξαρχης χωρις να επηρεαζονται απο συναισθηματα η κατι αλλο δεν εχει απολυτως καμια σημασια αν θα γινει νικη με 1-0 ηττα με 1-0 στα χασομερια η ηττα με 6-0.
    Δεν υπαρχει τιποτα λαθος, θεωρω οτι τα αποτελεσματα βρισκονται μεσα στα τοξα των επιτυχιων και των μη επιτυχιων.
    Δεν υπαρχει καμια λογικη σε μεμονωμενα αποτελεσματα στο ποδοσφαιρο.Τα 6 γκολ που εφαγε το αουτσαιντερ δεν μου λεει απολυτως τιποτα.Μην πατε μακρια. Δειτε τα προσφατα παιχνιδια του τσαμπιονς. Η ρεαλ ομαδαρα ναι καλυτερη στα σημεια απο την γιουβεντους παει και ριχνει 3 γκολ εκτος. 0-3?? που επαιξε μεσα στην στουρμ γκρατς? Η γιουβεντους κανει το ιδιο μεσα στη ρεαλ. Καμια λογικη μην το ψαχνετε. Στα σημεια νομιζω εαν προχωρουσε το παιχνιδι θα το επαιρνε η ρεαλ η ρεντα της γιουβε μεχρι εκει ηταν ...εμπασι περιπτωσει τα πραγματα εξελιχθηκαν διαφορετικα.

    Ολα θα γινουν οπως πρεπει να γινουν σε βαθος χρονου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή