3 Φεβ 2018

"ο Μπάμπης ο πακέτος"


Καλημέρα στην παρέα. Σάββατο σήμερα και οι στοιχιματζήδες παίρνουν τα κουπόνια, τους ρίχνουν κλεφτές ματιές, άλλοι τα μελετάνε πιο διεξοδικά και βουρ για τον γκισέ.

Λίγοι είναι αυτοί που πιάνουν δουλεία, με το άνοιγμα των αποδόσεων, τις ακολουθούν ευλαβικά στις ανόδους τους και στις καθόδους τους. Ξέρουν σε ποια τιμή θα αγοράσουν και σε ποια τιμή θα προσπεράσουν – είναι αναγκασμένοι να κάνουν και αυτοί ένα είδος πρόβλεψης – να μαντέψουν που θα πάει η απόδοση…

Βέβαια αυτό είναι μια δύσκολη πρόγνωση – μα με τα χρόνια αρκετές φορές πέφτουν μέσα. Όταν αγοράσουν και στην πορεία ανέβει η απόδοση μουντζώνουν την μάπα τους, τον γκισέ και καταριούνται την βιασύνη τους. Όταν αγοράσουν και πέσει η απόδοση νιώθουν σαν να είναι κιόλας κερδισμένοι – τι τους νοιάζει το αποτέλεσμα;

Δίνουν μικρή σημασία στα νέα  των ομάδων – της Αλεξάνδρας – στα νέα των οκτώ. Ρε πόσο την δίνεις ρωτούν; Απουσίες έχουν όλοι. Μεταγραφές κάνουν όλοι.

Γνωρίζουν πως η «Λυδία λίθος» στο στοίχημα είναι η απόδοση – ζουν και πεθαίνουν γι αυτό…

Και το σημείο αουτσάιντερ έχει την ιδιότητα να έχει μεγάλος αλλαγές στην απόδοση. Ένα 5αρι της Τρίτης, αρκετές φορές θα το βρεις το Σάββατο στο 3,75, αλλά και ένα σαββατιάτικο 6αρι, μπορεί να υπήρχε μεσοβδόμαδα στο 4.

Οι γκουρού λένε πως το Σάββατο και όσο ζυγώνει η ώρα του αγώνα οι αποδόσεις τείνουν προς το σωστό σημείο. Γι αυτό σπάνια θα δεις αυτούς τους περιέργους Σάββατο στους γκισέδες. «Εμείς θέλουμε να παίζουμε όταν οι αποδόσεις έχουν ξεφύγει από τα όρια του πραγματικού – τους ακούς να λεν…»

Συνήθως τα Σάββατα παρατηρούν – γιατί η Μπέρμιγχαμ από 4,50 πληρώνει 3,60; Θα μου πεις την Δευτέρα πλήρωνε 4,50. Η Σέφιλντ Γουεν. και την Δευτέρα και την Τρίτη και την Τετάρτη χάλια βγαίνει. Η Μπέρμιγχαμ έχει μια καλύτερη εικόνα των τελευταίο καιρό. Τώρα άμα δεν βλέπεις διαφορά στο 3,60 από το 4,50 – κερασμένος ο καφές και τράβα γι αλλού…

Αλλά να πούμε πως και εδώ πρέπει να κοιτάς κάτι συγκεκριμένο – με τον καιρό τα μάτια, να βρίσκουν το λάθος. Τώρα άμα εσύ με την νέα εβδομάδα, μου κοιτάς από Αρμενία μέχρι Πορτογαλία και ρίχνεις και καμιά κλέφτη ματιά από Αυστραλία για εγκεφαλικό το πας…

Είπαμε το κουμάρι είναι πιο δύσκολο από αυτό που σε αφήνει να δεις στο χαρτί ή τον υπολογιστή. Μην ακούς τους γκισέδες που σε λένε βάρα, αν δεν θες να βαράς το κεφάλι σου. Είπαμε – γιατί παίζω; Πότε παίζω; και τι παίζω; - και μην ξεχνάς την απόδοση…

Γουίγκαν(1,34) – Τζίλιγχαμ(8,97) – περνώ χθες από τον συγκεκριμένο γκισέ και να σου ο Μπάμπης ο πακέτος. «Γεια σου ρε Μπάμπη του λέω που το πας το πακέτο σου; -«λέω να το χώσω στην Γουίγκαν μεριά, μήπως και βρω παρηγοριά, μου λέει» - ρε Μπάμπη του κάνω τραίνο η Γουίγκαν δεν λέω, αλλά και 1,30 στην Αγ1; Τι να κερδίσεις από τούτο;

Και η άλλη ρε Μπάμπη μου, συνεχίζω, δεν πάει να χάσει με κάτω τα χέρια. Έχει κάνει μεγάλα διπλά, τον τελευταίο καιρό που είναι στα καλά της. Ρε βαλε το πακέτο, του λέω στην Τζίλιγχαμ, να δεις την μούρη του γκισέ πως θα αλλάξει χρώμα; Με τις Γουίγκαν δεν ιδρώσουν οι άτιμοι…

Το ιδανικό για μας θα ήταν, να ήταν λίγο ζαλισμένη η Γουίγκαν, να σου δώσει ένα πάτημα. Πάντως στα εκτός δείχνει πιο τραίνο η Γουίγκαν…

Άκρινγκτον(1,84) – Στιβενέιτζ(4,24) – έδρα έχει καλή η Άκρινγκτον – θέση καλύτερη έχει να κερδίσει να μας αφήσει ήσυχους.  Με κάτι χαλιες έπαιξε βλέπω στα τελευταία, η άλλη αν εξαιρέσεις την Σουίντον δεν μου βγάζει για 4,50. Έχει και δυο παιχνίδια η Άκρινγκτον θα μου πεις και άμα τα πάρει πάει για πιο ψηλά – ρε τούτο θα πάρει;

Λούτον(1,60) – Έξετερ(5,22) – ρε δεν πείθει η Λούτον στα τελευταία και συ μου την δίνεις στο ντέρμπι κορυφής κοντά στο 1,60; Έχει ουρά ο γκισές θα μου πεις. Στοιχηματικό μνημόνιο μέχρι να σβήσει ο Ήλιος…

Λίνκολν(2,08) – Σουίντον(3,37) – στο 4 η Σουίντον να κάτσω να το συζητήσουμε, αλλά τώρα τι να λέμε;
















100 σχόλια:

  1. Καλημερα.

    Απο το πρωι ριχνω ματιες στο betexplorer να δω που πηγαίνει στα "βαρομετρα" η ...Μπράγκα!
    11.00 εδω, 14.00 στους έξω. Ευκολο δεν ειναι να φανταστείς που θα κατσει. Καλά το λες εσυ Μπαζ.

    Οπως και το αλλο που λες:
    "Οταν αγοράσουν και στην πορεία ανέβει η απόδοση, μουντζώνουν την μάπα τους, τον γκισέ και καταριούνται την βιασύνη τους"

    Έτσι, αλλα αν πιστεύουν την αξία του σημείου τους, και πιστεύουν και οτι την ανοδο επεφεραν οι ...Μπαμπηδες οι Πακετοι, τοτε κάνουν raise.

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βιαστικα γιατι δεν προλαβαινω...

    Κραταω μια φραση μονο : αλλά και 1,30 στην Αγ1;

    Συμφωνω , προσυπογραφω , προσκυνω !!!
    Ισα που προλαβαινω ....
    Θα επανερθω αργοτερα , ελπιζω χαρουμενος :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άψογο και αυτό το άρθρο. Να μαθιανουμε και κατι ουσιαστικο περι στοιχηματος γιατι οι περισσοτεροι λειτουργουμε σαν τον Μπαμπη στο κειμενο. Στα γρηγορα να πω τι ξεχωρισα

    Ιστλιχ 2@5,25

    Πόρτο-Μπραγκα: 1,30-5-11
    Παίζει ο δεύτερος με τον τέταρτο και δίνει το διπλό 11 όταν η πόρτο γκέλαρε με την μορειρενσε εκτός (0-0) και νλικησε δύσκολα την Τοντέλα (1-0).

    Μπριζ-Σαρλερουα:1,45-4,33-7
    Παίζει ο πρώτος με τον δεύτερο και πληρώνει 7 το διπλό.12-0-0 εντός η Μπριζ και η Σαρλερουα ελτός 7-2-3. Η Μπριζ έχασε στην Γάνδη (2-0) και στα δυο τελευταια εντός δέχτηκε από 2 γκολ αν και κέρδισε 3-2 την οστανδη και 4-2 την Μουσκρον. Η Σαρλερουαστα τελευταια 6 εκτός έχει 4-0-2, νίκησε την Αντερλεχτ και ηττηθηκε δύσκολα από την Γανδη (1-0)

    Φενερ-Γκεντσλερ: το διπλο ηταν στο 7 τωρα υποχωρησε στο 6 οποτε δεν ασχολουμαι.

    Ολυμπιακος-Αεκ:1,66-3,40-5,75
    Παιζει ο δευτερος με τον τρίτο με διαφορά ενός βαθμού. Πολύ δυνατή έδρα ο Ολυμπιακος (8-1-1) αλλά και η Αεκ έχει μόνο μια ήττα εκτός (4-4-1). Νομίζω πως ο μπουκ υποτιμά την Αεκ.

    Για να δουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. LOST η Μπραγκα

    Μονο ο Μπάμπης ο Πακέτος έμεινε όρθιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δυο φορες κερδισμενος ο Μπαμπης.
    Δυο φορες χαμενοι εμεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Μπαμπης το σηκωσε το χαρτι χτες.Αν ηταν ολες οι μερες οπως χτες θα ειχε κοτερο και θα καναμε ολοι το ιδιο.Κοτερο δεν εχει αρα θα πεσουν παλι κατω τα αυτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημερα σας. Μολις ειδα οτι ο ΠΑΣ δινει πλεον 10 για νικη. Για μενα εχει αξια πλεον και θα τον τιμησω τον ασσο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμαθα οτι ο Πακετος ο Μπάμπης με τ' όνομα εχει παιξει ΜΠΑΟΚ!
      :)

      Διαγραφή
  8. Ρε συγκεντρωθείτε...ένα χάνει ο Μπαμπής ο Πακέτος και χάνεται...

    Εδώ τον έχω, πίνουμε καφέ και βλέπουμε Μπαρτσελόνα που έχει βάλει τα πακέτα.

    Πω, πω τσιγάρο και νεύρα ο πακέτος μου, βρε θα μου πάθεις τίποτα με δαύτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εκεί ανακατευτηκε; Θα μου πεις, πανε ποτέ πασο οι "Πακετοι";
      Εχει no bet εκεί; Θα σου πει ποτε ενας Πακετος οτι "δεν με ικανοποιεί η αποδοση" ή οτι "χαθηκε η αξία του σημείου και δεν παίζω"; Αυτο να δω και τι στον κόσμο!

      1-0 βλέπω η Εσπανιολ. Δεν ξερω τι θα γινει μεχρι το 90'. Ποσο δύσκολα ειναι τελικα αυτα τα σημεία. Τωρα και να περασει το διπλο, το οξυ έμφραγμα του μυοκαρδίου ο Μπαμπης δύσκολα το αποφεύγει και να έχεις το νου σου!

      Και ερχεται τωρα η ερώτηση: μα αν αυτο που κανει ο Μπάμπης ο Πακετος τελικά ειναι δύσκολο κσι αυτο που κάνουμε εμεις ειναι δύσκολο, τοτε σε αυτο το "αθλημα" ποιο είναι το ευκολο;

      Διαγραφή
    2. Εντάξει πνίγηκε στην βροχή ο Πακέτος...αυτός το κανε ακόμα πιο δύσκολο.

      Εύκολο; δεν υπάρχει τίποτα εύκολο παρά μόνο να μην παίζεις.

      Αν έχεις παίξει κανείς στο ελληνικό ντέρμπι να το πει.

      Εφτάψυχος ο Πακέτος, ετοιμάζεται για το επόμενο.

      Διαγραφή
  9. τωρα live....
    Μπριζ - Σαρλερουα 1-2 και η Μπριζ εχασε πεναλτι.
    Ομαδα που χανει πεναλτι δεν κανει ανατροπη λεει ο Μπαμπης ο πακετος....
    Τετταπλο πακετο στο Χ2 του 1,33 μολις τωρα....
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σωστος ο Μπαμπης ο Πακετος.....

    Χαμογελαει παλι , οχι γι αυτα που πηρε.....
    Χαμογελαει γι αυτο που ειπε :
    '' Ομαδα που χανει πεναλτι δεν κερδαει... ''
    :)) :))

    4 στα 5 ο Μπαμπινος........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Μπάμπης ο Πακετος δεν θα έπαιζε ποτε το 1.33 σου στο λαιβ, επειδη απλσ ειναι 1.33.
      Και ξερεις γιατι; Γιατι η Σαρλερουα κσι καθε αουτσαιντερ που κερδίζει στην εξελιξη του ματς θα εχει γισ παντα για τον Μπσμπη την ταμπελα του αουτσάιντερ αρα της ομάδας που κατά τον Μπάμπη εξ ορισμού χανει. Δεν θα το έπαιζε αυτό το 1.33. Έστω κσι αν ειναι 1.33 αποδοση φαβορι.

      Φυσικά δεν θα έπαιζε ουτε Μπριζ στο χρονικό σημείο αυτο. 2.80 εδινε; Ποσο; Τοσο περιπου. Ε, τρελός είναι; Θα επαιζε ο Μπαμπης ο Πακετος απόδοση αουτσάιντερ; Παμε καλα;

      Ο Μπάμπης το πιο πιθανό θα βρσχυκυκλωνε. Αουτσάιντερ με απόδοση Φαβορί και Φαβορι με απόδοση Αουτσάιντερ! Αυτα μονο μπερδεύουν το Μπσμπη. Και ετσι ο Μπαμπης, ο Αιωνιος Παίκτης θα ελεγε ενα μεγαλειώδες "no bet"!!!

      Παράξενο ε; Που διαφωνείτε; Ρωτηστε τον αν ακούμπησε το ματς στο λαιβ.

      Καλημέρα
      :)

      Διαγραφή
    2. Αμα πω οτι δεν τα ειπες σωστα θα πω ψεμματα
      :)

      Διαγραφή
  11. Από τα ματς που ασχοληθηκα, η φιλντε, η φενερ και η μπριζ έσπασαν μεν αλλα στο Χ. Η Αεκ περασε με το διπλο ενώ ο Μπαμπης χαμογέλασε με Πορτο και Παοκ...
    Καληνυχτα σας και καλη εβδομάδα με υγεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλησπέρα σας,
    Την Κυριακη η Αεκ υποδεχεται τον Αστερα Τριπολης: 1,25-4,5-11
    Μεγαλο φαβορί η Αεκ και σαφως ρολο στο ανοιγμα των αποδοσεων παιζει και το κινητρο της γηπεδουχου. Όμως τόσο μπαζο ειναι η Τριπολη;
    1-3-1 στα τελευταια 5 η φορμα της. Δυσκολα κερδιζει αλλα δεν χανει και ευκολα. Στα τελευταια 10 έχει 5-4-1, δηλαδη μια ήττα μόνο.
    Η δική μου εκτίμηση είναι ότι πιθανοτητες για το ματς ειναι 60-30-10.
    Νομιζω οτι οσο πλησιαζει η Κυριακή το Χ και το 2 θα πάρουν την ανιούσα.

    Στο ματς των δυο Ρεαλ, αυτή της Μαδριτης εντος δεν ειναι και τοσο αξιοπιστη (6-2-3) και ακολουθει δυσκολο ματς για το Τσαμπιονς Λιγκ με την Παρι. Η σοσιεδαδ δεν ειναι στα καλυτερα της εκτός αν το 5-0 επί της λα κορουνια αποτελει ένδειξη ανακαμψης. 1,20-7-11 το σετ και το ματς υπο παρακολουθηση.

    Τουλουζ-Παρι: 17-7-1,16 οι αποδοσεις.
    Απο δυο σερι νικες η Τουλουζ, σιγουρη πρωταθλητρια η παρι και ματς μεσοβδομαδα με Ρεαλ

    Τσαβες-Πορτο: 7,5-5-1,36
    Οδηγει το πρωτάθλημα η πορτο αλλά και η τσαβες παει μια χαρα φετος.Στην 6η θέση με μια μονο ηττα στα τελευταια 10 ματς (5-4-1).1-4-0 στα τελυταια 5 εντός η Τσαβες που θα προσπαθησει να εκμεταλλευτει και το αγχος της πορτο ενοψει του ματς με την Λιβερπουλ για το τσαμπιονς λιγκ.

    Μαντσεστερ Σιτι-Λεστερ: 1,22-6-12

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα στην παρέα.
      Γιώργο, έχω την εντύπωση πως πριν τα νοκ-άουτ του Τσάμπιονς Λιγκ οι ομάδες είναι φουλ συγκεντρωμένες και στην τσίτα. Θέλουν να διώξουν κάθε σκιά αμφιβολίας από τις εμφανίσεις τους και για αυτό προσπαθούν να καθαρίσουν τα ματς του πρωταθλήματος με συνοπτικές διαδικασίες, κάνοντας και συντήρηση δυνάμεων αν καταφέρουν να προηγηθούν γρήγορα και καθαρά. Θέλει ψάξιμο αυτό που λέω, δεν είμαι βέβαιος, αλλά νομίζω πως οι γκέλες γίνονται αμέσως μετά τα νοκ-άουτ και όχι πριν. Νομίζω.

      Διαγραφή
  13. Σχετικά με τον Μπάμπη, το μόνο που ξέρω είναι πως
    "όταν του ‘λεγες, βρε Μπάμπη τί τρέχει εδώ
    σού ‘λεγε φλου, φίλε μου όλα είναι φλου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η κόντρα της Τσέλσι είναι πραγματικό χρυσορυχείο φέτος.
    15 με τη Μπέρνλι
    9 με την Πάλας
    7,5 με τη Γουέστ Χαμ
    12 με τη Μπόρνμουθ
    7 με τη Γουότφορντ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η κόντρα της Ρεάλ Μαδρίτης επίσης.
    23 με τη Μπέτις
    12 με τη Χιρόνα
    3 με τη Μπάρτσα
    11 με τη Βιγιαρεάλ

    Στα υπόγεια είναι η θέα, λένε.
    https://www.youtube.com/watch?v=CNFo3GOK_Cg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα σας και καλό ΠΣΚ. Κοίταζα πριν λίγο τον αγώνα Σριουσμπερι-Πλίμουθ. Δεύτερη η γηπεδούχος, δυνατή έδρα (10-2-1) με μόνα ερωτηματικά ότι στα δυο τελευταία εντός δεν έπεισε με τις εμφανίσεις της, νικησε 2-1 την Ολνταμ και ήρθε ισσόπαλη 2-2 με την Ντονκάστερ.
    Από την άλλη η Πλιμουθ έχει να ηττηθεί στο πρωτάθλημα από 25-11-2017 (1-0 από Πόρτσμουθ) και μας προσφέρεται στο 5,75. Θεωρώ ότι αξίζει και σκεφτομαι να την τιμησω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιώργο
      Η Πλιμουθ ηττήθηκε τελευταία φορα 20 Ιανουαρίου απο την Γουιγκαν. Ειχα εμπλακεί τροπον τινά.
      :)
      Και οι δυο ομάδες, Σριουσμπερι και Πλιμουθ ειναι σε πολύ καλη κατάσταση. Το διπλο ειναι για 5.00 νομιζω. Αρα το 5.75 ειναι αξίας. Υπερβολικο. Απλα εγω αυτα τα σημεία με μικρο "μαξιλάρι" ασφαλείας δεν τα παιζω. Το παίξιμο ομως ειναι σωστό.

      Εγω κοίταξα ΚΠΡ @ 9.00 και Ρέντινγκ @ 7.00 επειδη οι αποδόσεις ειναι τραβηγμενες αλλα δεν εχω προβληματικα φαβορι ή σουπερ αουτσάιντερ.
      Επισης ο ασος της Ιστλι ανεβηκε στο 3.30. Η ομάδα είναι 9 ματς αηττητη. Βεβαια και η Γούντ ειναι εξαιρετική εκτος εδρας.

      Σημειο που να "τρελαίνομαι" δηλαδη δεν εχω.

      Διαγραφή
  17. Εχεις δικιο Νικο, εκτος έχει να ηττηθει από 25-11-2017.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν έχω εμπλακεί στο ματς, αλλά μόλις η Φιορεντίνα έχασε πέναλτι. Τώρα η Γιουβέντους λογικά θα τσιτώθηκε και καλά ξεμπερδέματα. Η πρόσφατη παράδοση λέει Φιορεντίνα εντός, τεράστια η αντιπαλότητα, πολύ θα γουστάρει η γηπεδούχος να βοηθήσει τη Νάπολι. Είμαι πολύ περίεργος για το αποτέλεσμα.

    Γιώργο και Νίκο, οι δυό της εφημερίδας μου συμφωνούν πως η δίκαιη απόδοση του διπλού της Πλίμουθ είναι κάπου στο 4,00. Απλώς σας το μεταφέρω.

    Χαζεύω τώρα το Σάουθεντ-Γουίγκαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχει έξι σερί διπλά η κυραΓουίγκαν. Δε μας τα λέει καλά...

      Διαγραφή
    2. Καλησπερα Δημητρη.
      Εφημερίδα που μιλάει για δίκαιες αποδόσεις αξίζει κανείς να την αγοράσει.

      Εννοείται ότι αν ρωτησσεις 5 διαφορετικούς ανρθω΄πους για την δίκαιη απόδοση μιας ομάδας, θα σου δωσουν ίσς και 5 διαφορετικές απαντήσεις. Το θεμα είναι τί την κάνουν μετά τη δίκαιη απόδοση και ποιο είναι το όριο τους να πάιξουν.

      Παμε Σριουσμπερι - Πλιμουθ.
      Φόρμα 4-1-1 εξαιρετικη και οι δυο.

      Φόρμα εντός Σριουσμπερι 3-1-0
      Φόρμα εκτός Πλιμουθ 2-2-0

      Εντός Σριουσμπερι 10-2-1 (εντυπωσιακό)
      Εκτός Πλιμουθ 4-6-5

      Αρα: ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ η Σριουσμπερι να εχει άσο <50%.
      Αντε να δωσω 50% υποτιμωντας την. Που ειναι το 25% της Σριουσμπερι;

      50-30-20

      :)

      Και αδικο να εχω δεν πειραζει. No bet.
      Bet θα ηταν με διπλο στο 7.00 που δεν...

      Διαγραφή
    3. Νίκο, δεν ξέρω ποιός έχει δίκιο και ποιός άδικο. Αυτό που ξέρω είναι πως εσύ είσαι πιο αυστηρός με τις δίκαιες αποδόσεις, ζητάς και μεγάλο πλεονέκτημα, και πολύ καλά κάνεις. Αν υπολογίζεις το διπλό στο 5,00 και για να εμπλακείς θέλεις 7,00 εφαρμόζεις 40% πλεονέκτημα. Ετσι και καταλάβει ο μπουκ το πώς σκέφτεσαι, θα σου στείλει φουσκωτούς.

      Τί κάνουν μετά τη δίκαιη απόδοση? Ο Νίκος λέει πως η Σριού δεν σου δίνει το δικαίωμα να την κοντράρεις γιατί είναι πολύ δεμένη ομάδα με φοβερή φυσική κατάσταση, με ψυχή και ρέντα. Ο Αντώνης λέει πως το σετ ξεφεύγει μακράν και το στοίχημα είναι στοίχημα.

      Διαγραφή
    4. Η Φιορεντίνα τελικά δεν αστόχησε στο πέναλτι. Απλώς δεν το εκτέλεσε ποτέ, γιατί ο διαιτητής με 3 λεπτά καθυστέρηση συμβουλεύτηκε το βίντεο και σφύριξε ένα πολύ περίεργο οφσάιντ στην αρχή της φάσης. Γιουβέντους είναι αυτή...

      Διαγραφή
  19. 0-1 η Γιουβέντους. Η εμφάνισή της όμως είναι τραγική. Αμυνα τρικυμία και επίθεση ακίνδυνη. Το διπλό της Τότεναμ αποκτάει ενδιαφέρον με αυτά που βλέπω. Βαριά η ιταλική φανέλα, δεν λέω, αλλά μια αποφασιστική και γρήγορη Τότεναμ μπορεί να την κάνει κομματάκια. Μόλις βλέπω πως η πρόκριση της Τότεναμ δίνει 2,20. Κατά τη γνώμη μου, είναι μεγάλο το λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γιουβέντους-Τότεναμ.
    Το +0,5 της Τότεναμ στο 1,99.
    Το αγοράζω ευχαρίστως κι ας το χάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Τότεναμ νίκησε 1-0 την Αρσεναλ, αλλά με εκνεύρισε η εμφάνισή της. Αργησε ένα ημίχρονο να πάρει μπρος και σπατάλησε ένα σωρό ευκαιρίες με απαράδεκτη επιπολαιότητα. Και επειδή ίσως κάποιοι μας διαβάζουν και επηρεάζονται, να ξεκαθαρίσω πως για μένα στα νοκ-άουτ το σωστότερο στοίχημα είναι να ποντάρεται η πρόκριση του αουτσάιντερ που πιστεύεις. Αρα, αν κάποιος πιστεύει πως μάλλον θα περάσει η Τότεναμ, είναι προτιμότερο να αγοράσει το 2,20 της πρόκρισης.

      Διαγραφή
  21. Bροχερες Καλημερες..........
    10 Φεβρουαριου σημερα και το ημερολογιο λεει : του Αγιου Χαραλαμπους !

    Χρονια πολλα στο Μπαμπη τον Πακετο :))
    Πολυχρονος Μπαμπινο και σημερα βαλε το πακετο σου στο 1,22 της Σιτι μπας και ανεβει η Λεστερ.....:))

    Και βεβαια δεν μπορω να πιστεψω επ ουδενι οτι ηταν τυχαιο στις 10/2 το αουτσαιντερ να εχει αρθρο με τιτλο '' ο Μπαμπης ο Πακετος''.
    Παλι στημενη μας την ειχε ο Μπαζ.......:) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλα στον Μπάμπη τον Πακετο!

      Οπως ειπε ευστοχα ο fairplay, αν δεν υπήρχε αυτός, δεν θα υπήρχαμε και εμείς!

      Τί θα παίξει αραγε σημερα ο Μπάμπης, ανημερα της εορτής του.
      Πρεπει να κερασει τους αλλους θαμώνες του Πρακτορειου. Αν καταλαβα καλα, μελετα με προσοχη τον στοιχηματικό Τυπο...

      Διαγραφή
    2. Στις 5 θα παιξει Τελφορντ και Ιστ Φαιφ....
      Οτι κερδισει θα τα βαλει στις 7,5 στη Σιτι....
      Και αφου θα τρωει και θα πινει ολη μερα , εορταζομενος γαρ, μπορει μισοζαλισμενος
      απ το κρασι να τα βαλει ολα το βραδυ και τις δεκα παρα στην Αλκμααρ στο 1,33.
      :))

      Διαγραφή
  22. Η Σάουθεντ στο 5,75. Ο μεγαλύτερος άσσος στις μικρές Αγγλίες. 10-1-2 εκτός η Γουίγκαν με 6 σερί διπλά. Στατιστικά και μόνο μπορεί να σπάσει το διπλό. Η απόδοση είναι ικανοποιητική. Το κακό είναι ότι δεν έχω ποδοσφαιρική άποψη για τις δύο ομάδες. Ποιά είναι η γνώμη σας? Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα. Ποδοσφαιρικα δεν τα ξερω Δημητρη. Ουτε θα σου πω οτι ι Γουιγκαν ειναι η Μαν Σιτι της league one.
      Καταλαβα τη λογικη της κοντρας. Οτι ηρθε η ωρα της. Δινει πατημα ομως;
      Και θα σου πω και το αλλο: εγω επαιξα Πλιμουθ - Γουιγκαν που εδινε ο ασος 6.40 καπου. Δες τις φορμα ειχε τοτε η Πλιμουθ και δες και τη Σαουθεντ που στα τελ 10 εχει 7 ηττες. ( αν βλεπω σωστα)
      Δεν λεω οτι αποκλειεται να χασει η Γουιγκαν. Λεω ομως, οτι αν χασει η Γουιγκαν να πληρωθεις κοντρα Γουιγκαν απο Ομαδα με 7/10 ηττες στα τελευταια.

      Αν το πιστευεις βεβεαια, παιχ το! Αγγλια ειναι. Τρελοκομειο ειναι.

      Διαγραφή
    2. Εχεις δίκιο για την απόδοση. Είναι μικρή τελικά. Το γιατί οι μπουκ ανοίξανε τη Σάουθεντ 1,50 πιο κάτω από την Πλίμουθ θα παραμείνει άγνωστο. Δεν θα εμπλακώ, τις φοβάμαι τις αγγλιδούλες γενικότερα. Πάντως ναι, η φιλοσοφία της κόντρας είναι το παρατεντωμένο νικηφόρο σερί απέναντι σε αουτσάιντερ που "γεμίζει" έχοντας και νέο προπονητή. Σε μισή ώρα έχει Τότεναμ-Αρσεναλ. Θα παιχτεί σπουδαία μπάλα, ελπίζω να μην τραυματιστεί κανένα σπιρούνι, τους θέλω πλήρεις με τη Γιούβε. Τα λέμε.

      Διαγραφή
    3. 2-0 στο ημιχρονο. Αυτα ειναι τα ωραια!

      Διαγραφή
    4. 3-1 η Σάουθεντ, Νίκο. Χαμογελάμε και συνεχίζουμε.

      Διαγραφή
    5. Ειχα την ελπιδα οτι το επαιξες...

      Διαγραφή
  23. Ακουστε τωρα τι τρελό παιχνιδι που είναι το στοιχημα

    Παίζω πριν λιγο καιρο Πλιμουθ - Γουιγκαν τον ασο στο 6.40 καπου.
    1-3 τελικο LOST.

    Λεει ενας φιλος τωρα:
    Σριουσμπερι - Πλιμουθ. Το διπλο 5.75. Λεω εγω "καλό ειναι, αλλα οκ, δεν έγινε και κατι"
    Λεει αλλος φιλος:
    Σαουθεντ-Γουιγκαν ψηλο αυτο το 5.75 στον ασο. Λεω "αν το πιστευεις παιχτο, δεν εγινε κσι κανα εγκλημα".

    Τα αποτελέσματα τα ξερετε. Ο Γιώργος πληρωθηκε Πλιμουθ. Ο Δημήτρης μαλλον δεν επαιξε Σαουθεντ τελικά.

    Συμπερασματα:
    1) Ατιμο πραμα το στοιχημα. Θεμα timing πολλες φορες.
    2) Αν γινοταν παντως παρόμοια ματς αυριο, θα εκανα τα ιδια. Στο 20% το 5.75 ειναι no bet για μενα. Για αλλον οχι και καποιος αλλος το εβλεπε 25%. Ετσι παει. Υποκειμενικά ειναι αυτα.
    3) 100% σωστος ο Γιωργος. 100% σωστός και ο Δημήτρης και εγω απο τη στιγμη που ο καθενας απο μας εφαρμόζει το Πρωτοκολλο του. Ολοι μας "κρινόμαστε" για τα μπετ που παίζουμε οχι γι αυτα που δεν παίξαμε.

    Και ενας μονο απο την παρεα να πληρώνεται ομως, είναι καλο για ολη την παρεα.
    (Εξαιρείται ο κ. Πακετος βεβαια!)
    :)



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μπραβο και στην Σουιντον, Δημητρη ευγε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Νικο έχεις απολυτο δικιο σε οσα γραφεις.
    Α τωρα ειδα οτι ανεβασες την αντμιρα. Την σκεπτομουν κ εγω και λεω να ακολουθησω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο αυτό.
      Ο,τι παίζεις βγαίνει!!!
      :)))))

      Διαγραφή
    2. Γιωργο εισαι γουρλης :))

      Κερδισε η ΑΝΤΜΙΡΑ στο 90+1΄ με 2-1

      Συνεχισε να μας φερνεις γουρι :))

      Διαγραφή
    3. Ειπαμε, ό,τι παίζει βγαίνει!

      Γκοοοοοοοοολ!

      Διαγραφή
  26. Χθες και οι έξι ομάδες του Τσάμπιονς Λίγκ νίκησαν.
    0-2 η Γιουβέντους
    1-0 η Τότεναμ
    0-2 η Βασιλεία
    0-1 η Παρί
    5-1 η Σίτι
    5-2 η Ρεάλ
    Για να δούμε σήμερα την Πόρτο και τη Λίβερπουλ. Ο προπονητής της Τσάβες ήταν παλιό στέλεχος της Πόρτο. Νομίζω πως καταλαβαινόμαστε. Αλλωστε, η πορτογαλική λίγκα δεν θεωρείται καθαρό πρωτάθλημα. Η Λίβερπουλ είναι Λίβερπουλ και για η Σαουθάμπτον κινδυνεύει με υποβιβασμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 2-1 η ΑΝΤΜΙΡΑ στο 91'

    GOOOOOOLLLLLL !!!
    γκαμωτεν :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μπράβο ρε Νίκο, είσαι τρομερός. Τί να πω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πεις βρε Δημητρη ?
      Αφου το ειπες....
      Τρομερος !!

      :))

      Και να σκεφτει κανεις οτι το επαιξε στο 5,00 γιατι ειχε ηδη μεγαλο μαξιλαρι :))
      Μετα μας το πηγε στο 7,50 και μας γεμισε αποριες.
      Το bet ηταν σωστο βεβαια , αλλα θα μας εβγαινε ?
      Θελουμε να παιζουμε ΚΑΙ σωστα , αλλα ΚΑΙ να μας βγαινουν ...

      Βγηκε τελικα στο 91΄ , ολα καλα !
      :)) :)

      Διαγραφή
  29. Μπραβο Νικο!!!
    Στο 91 εχει αλλη .......η νικη!!
    Λιγο πριν ξεκινησει πηρα και το dnb@6.
    Έκλεισα τα 20 πονταρισματα συνολικα με 5 νικηφορα ως τωρα . Βεβαια το δειγμα είναι παρα πολυ μικρο αλλα η αρχη ειναι το ημισυ του παντος.
    Καλη νύχτα και καλή εβδομάδα να εχουμς με υγεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ !!!

    Παρακαλουνται οι αιωνιοι παιχτες και ο αρχηγος τους ο Μπαμπης ο Πακετος οπως σπευσουν να παιξουν προσεχως στις 13/2 τα φαβορι Καρντφ και Λουτον . Αμφοτερες πλ(ε)ρωνουν 1,45 παρακαλω , ΔΕΝ το λες και λιγο ? Ετσι Μπαμπη ? Και μονά και δυαδα Μπαμπη μου και στη Λουτον βαλε διπλο πακετο . Κοτζαμ Λουτον σου δινω , να την τιμησεις δεοντως !!! :)))

    υγ : Αντε μπραβο γιατι βλεπω μια Κροουλι , '' Ποια Κροουλι ? '' :) :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι.

      Λουτον μπετόν.
      Λουτον -1.0 ΑΗ
      Λουτον -1 ΕΗ
      Λουτον & over 2.5
      Λουτον Η/Τ
      Λουτον win to nil
      Λουτον both halves
      Λουτον ...16 valves
      Λουτον παρολι.
      Λουτον και τα μυαλά στα καγκελα.

      Ελα μωρε τωρα,
      "Ποιά Κροουλι";

      :)

      Διαγραφή
  31. καλησπερα σας, Είστε μεσα στο μυαλό μου. Χωρις πολλα λόγια την Κροουλι την ειχα σημειωμενη στα τεφτερια μου και αφου την επιλέξατε και εσεις είμαι απλά υποχρεωμέμενος να ακολουθησω......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Συγκλονιστικό το ματς στο Τορίνο. Η Τότεναμ κάνει πραγματικά μεγαλειώδη εμφάνιση, απέναντι σε μια ανύπαρκτη Γιουβέντους που κατάφερε να προηγηθεί 2-0 από τα αποδυτήρια, αλλά για ένα ολόκληρο ημιχρονο βρισκόταν στριμωγμένη στα σκοινιά. Η Τότεναμ κάνει ό,τι θέλει στο γήπεδο, ανοίγει την ιταλική άμυνα με χαρακτηριστική ευκολία και είναι ζήτημα χρόνου να ισοφαρίσει. Για να δούμε.

    Γουίγκαν-Μπλάκπουθ 0-2. Ο αρνητικός κύκλος σε όλο του το μεγαλείο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανταστική η Τότεναμ, ισοφάρισε 2-2 το ματς δείχνοντας φοβερό χαρακτήρα και τώρα η σιχαμένη Γιούβε μπορεί να βάλει την εμπειρία της εκεί που ξέρει.

      Διαγραφή
    2. Ολα τα λεφτα ειναι ο σχολιασμός σου Δημητρη!
      Την περίμενες πως και πως τη μερα.
      Σου αξιζε φίλε!

      :)

      WELL DONE

      Διαγραφή
    3. Αν ξέρατε πώς ένιωθα μόλις έγινε στο ένατο λεπτό το 2-0! Εχοντας διαβάσει στην εφημερίδα μου ΠΕΝΤΕ προτάσεις για άσσο, κι έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού μου τα χουνέρια που μου έχει κάνει η Τότεναμ φέτος. Παγωμάρα. Ευτυχώς ο Ποκετίνο είχε προετοιμάσει ψυχολογικά τους παίκτες του για το ενδεχόμενο να βρεθούν πίσω στο σκορ με το καλημέρα, κι έτσι αμέσως άρχισαν φουλ επίθεση μέσα στα μούτρα της Γιουβέντους. Η οποία Γιούβε έπαιξε άθλια, όπως άθλια είχε παίξει και με τη Φιορεντίνα την Παρασκευή. Η χαρά του 2-1 και του 2-2 ήταν πολύ άγρια. Κι έτσι επιτέλους συναντήθηκα με την κουκλάρα Τότεναμ χθες τα μεσάνυχτα, αγκαλιές, φιλιά, πόσο πολύ ομόρφυνες, κι εσένα τα γένια σου άσπρισαν, πώς να μην ασπρίσουν έτσι που με βασανίζεις?

      Σχετικά με την Μπλάκπουλ, ξεκούδουνο κι αυτό, απλά παρατήρησα πως είχε εξαιρετική προιστορία στην έδρα της Γουίγκαν, όπως και η Νότιγχαμ τις προάλλες στην έδρα της Γουλβς. Για να το παίξει κάποιος αυτό το σημείο, θα έπρεπε να εστιάσει μόνο στην κακή κατάσταση της Γουίγκαν και στο ενδεχόμενο να συνεχιστεί το κακό σερί. Δύσκολα πράγματα. Πάντως δεν θα πρέπει να μας τρομάζει απαραίτητα η κακή εικόνα του αουτσάιντερ, γιατί και οι κακές εμφανίσεις κάποια στιγμή σταματούν. Αυτά τα ματς όμως είναι στο όριο του οφσάιντ και πιθανόν να οδηγούν σε φαλιμέντο όπως λέει και ο Μιχάλης. Ο Νίκος να συνεχίσει αυτό που κάνει, τα νούμερα του sans voir είναι αποστομωτικά.

      Διαγραφή
  33. LOST η Κροουλι
    WON ο Μπαμπης για μια φορα ακομη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. LOST η Κροουλι. Και δίκαια κερδισε η Λουτον (ποδοσφαρικά μιλάμε, στο στοίχημα δεν υπάρχει "δίκαια").

    Για να δειτε τωρα με τι παλευουμε στο Στοιχημα:

    Κροουλι πήραμε στο 7.50. Μια Κροουλι με 8 νίκες στα 10 τελευταια. Μάλιστα.

    7.50 εδινε όμως και η κόντρα της Γουίγκαν με την Μπλακπουλ, η οποία Μπλακπουλ ειχε 0 νίκες στα 5 τελευταια.

    Και, προσεξτε τωρα, τόσες φορές έχω κοντραρει την Γουίγκαν με αξιολογες ομάδες και φόρμες αλλα χάνω. Σήμερα (που φυσικά δεν την κόντραρα) πάει και χάνει με μία ομάδα που εχει 0 νίκες στα 5 τελευταία. Μαλιστα.

    Θα μου πεις, έχασε και το Σαββατο από τη Σαουθεντ. Μάλιστα. Επρεπε να δω ότι δεν παταει καλά. Καλώς. Αλλα να παίξω ομάδα χωρις νίκη στα 5 τελευταία εστω και στο 7.50;

    Οχι. Προτιμησα να παίξω ομάδα με 8 νίκες στα 10 τελευταία που πλήρωνε 7.50.

    Το αποτέλεσμα γνωστό. Και βεβαια το αποτέλεσμα μετράει.

    Απλά το λέ για προβληματισμό.
    Αυτό θα πει ότι το Στοίχημα δεν έχει τη λογική που θα θέλαμε εμείς να έχει.
    Αυτό θα πει επίσης ότι η "φόρμα" μπορεί να μην είναι πάντα αυτό που φαίνεται ή, ακόμα και αν είναι, δεν προδικάζει αποτέλεσμα, αλλά ίσως μόνο πιθανότητες.
    Και θέλεις και το "timing" μαζί σου.
    Και μπορεί να πει επίσης και ότι καπου μπορεί να έκανα λάθος. Το στοιχημα ειναι παιχνίδι λαθών.

    Αλλα, αν δεν είσαι συνειδητοποιημένος παίζοντας στοιχημα, ότι όλα μπορούν καλλιστα να συμβούν, αυτό επίσης είναι λάθος.

    Επομένως, πάρε κ. Μπουκ τη μία μου Μονάδα την οποία την πουλησα ακριβά, γιατι την πόνταρα στο 7.50 και όχι χαμηλότερα,(εχει τη σημασία του). Από όλο αυτό το εδω με Λουτον, Κροουλι, όχι Γουιγκαν όχι Μπλακπουλ εγώ έχασα μόλις μια Μονάδα και πάμε παρακάτω.

    Ετσι για προβληματισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις/εχουμε δικιο να διαμαρτυρεσαι.Ειναι ενοχλητικο να συμβαινει αυτο που λες με τη Μπλακπουλ αλλα ειναι μερος του παιχνιδιου.Το σιγουρο ειναι οτι αν προσπαθησεις να κυνηγισεις ξεκουδουνες εκπληξεις του στυλ Μπλακπουλ και Σουονσι τις προαλλες θα φαλιρησεις πριν το παρεις χαμπαρι.Εγω προσωπικα ρη Μπλακπουλ δε θα την επαιζα ουτε στο 10.
      Σταθεροτητα στο πλανο μας με θρησκευτικη ευλαβεια.Εχει μαξιλαρι ; Παιζω .Δεν εχει; Δεν παιζω .Τελος.

      Διαγραφή
  35. καλησπερα σας,
    Τρανμιρ-Μπρομλει 1,57-6. παιζει η 5η με την 8η με 4 βαθμους διαφορα. Στα 5 τελευταια 1-3-1 η τρανμιρ, 3-1-1 η μπρομλει. δυνατη εδρα η τρανμιρ 11-2-3, 7-4-4 εκτος η μπρομλειπου εχει στα τελευταια 6 εκτος 4-1-1. Εκτιμώ ότι το διπλό δεν επρεπε να δίνει πάνω από 5 και το τιμησα.

    Μιλαν-Σαμπντορια: 1,66-4,75 Θα περιμενω μηπως ανεβει το διπλο για να ασχοληθω.

    Υπο παρακολουθηση επίσης, Μαρσειγ-Μπορντο: 1,60-5,25
    φεγενορτ-Χερακλες: 1,14-17
    Τσβολε-Αγιαξ: 7-1,36
    Πόρτο-Ριο Αβε:1,16-15
    Αυτα προς το παρον, για να δουμε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Μπρομλει ειναι για 5.00- καλά το λες.
      Η τιμη ανοιξε στο 5.00, οποτε το αφησα.
      Δεν ειδα ομως χθες οτι εφτασε και 7.00.
      :(

      Διαγραφή
  36. ΑΕΚ-ΞΑΝΘΗ 1,33-11
    μονο στην 365 αυτη η τιμή. Στις υπόλοιπες από 8,5-9,75. η αεκ αγωνιζεται συνεχεια. Το ματς με την ξανθη θα ειναι το πεμπτο σε 14 ημερες. Εκτιμω οτι το διπλό θα έπρεπε να ηταν γυρω στο 9,5 οπότε τιμησα το 11 του διπλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΝΟΡΓΟΥΙΤΣ-ΙΠΣΟΥΙΤΣ (1,61-5,5)
    Οι ομάδες ισοβαθμούν κάπου στην μεση του βαθμολογικου πινακα με 44 ποντους. ρεκορ η γηπεδουχος εντος 5-5-5 και γενικη φορμα 4-1-1 και εντος 3-1-2. Η φιλοξενουμενη έχει εκτος ρεκορ 5-2-8, γενικη φορμα 2-2-2 και φορμα εκτος 2-1-3. Νομιζω οτι δικαιες πιθανοτητες θα ηταν 45-25-30. Το εχω υπόψην και αν ανεβει στο 5,80-6 θα το τιμησω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. καλησπερα και καλη Σαρακοστη. Ασχημο το ΠΣΚ για εμενα. Βλεπω τα επόμενα ματς και στην Γαλλία, παρι-μαρσειγ 1,20-15. Οκ, αδιαφιλονικητο φαβορι η Παρι αλλά 15 η μαρσειγ; Πολυ δεν ειναι; Εγω θα εδινα 10 στο διπλο. Με την τριτη παιζει η Παρι όχι με την 6η ή 7η της βαθμολογιας.Στο 12,50 το dnb το οποίο θεωρω εξισου καλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα Γιωργο.
      Δεν ηταν ασχημο το πσκ για σενα.
      Ειναι γενικα κακη ΟΛΗ η σεζον για τα βαλιου bet.Δεν περνανε τα καλα αουτσαιντερ....Αυτο σημαινει αυτοματα οτι για ολους εμας που τα ψαχνουμε οτι πρεπει να ειμαστε πιο προσεκτικοι και περισσοτερο αυστηροι στα κριτηρια μας ωστε να μην γελαει τοσο συχνα ο Μπαμπης ο Πακετος εις βαρος μας...
      Μαζευουμε το πσιχνιδι μας....

      Διαγραφή
    2. Ποιά είναι τα καλά αουτσάιντερ, Μιχάλη? Με παραξενεύει αυτή η έκφραση.

      Διαγραφή
    3. Εκτός αν εννοείς πως πολλά σπασίματα κάθονται στο Χ.

      Διαγραφή
  39. Γουιγκαν - Σιτι 1 @ 21,00.

    Τρωει παπαρουνα η Σιτι και δινει τον ασο 13,00.

    Τελικο σκορ 1-0 .
    Η δυναμη της κοκκινης τεραστια ακομη και αν σε λενε Μ Σιτι......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. θα ειχε κοτερο ο Μπαμπης αν νικουσε παντα... Καλημερες βροχερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλημερα

    Ουτε ο Μπαμπης εχει κότερο και ουτε εμεις.
    Ο Μπουκ ομως εχει δύο και τρια κοτερα μαζί.
    Στη θεωρία εχει ενδιαφέρον να μιλαμε για στοιχημα και για value bet.
    Στην πραξη δεν ξερω.
    Κακή η σεζόν οπως λεει ο Μιχάλης.
    +/- μηδεν για το δικο μου παιχνιδι.
    Το να μη χανεις ειναι βεβαια σημαντικό στο στοιχημα.
    Συναρπαστικό ομως δεν ειναι, αφου μπορούμε να το επιτύχουμε και μη παίζοντας καθόλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Aπογοητευση διακρινω στα λογια σου.Λογικος ομως και ο προβληματισμος.
    Ως στοιχηματζηδες 2 ειναι τα σημαντικα.
    Το πρωτο να γλιτωσουμε απο την καταστροφη.
    Το δευτερο να απολαυσουμε το στοιχημα ως χομπι στοχευοντας σε τι αλλο?
    Την διασκεδαση μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Σε συνέχεια των όσων γραφεί ο Νίκος παραπάνω η αλήθεια είναι ότι αν δεν παίρνουμε μέγαλη απόσταση ασφαλείας (η μεγάλο πλεονέκτημα) από την ορθολογική (δίκαιη) απόδοση οι πιθανότητες να βγαίνει οριακό , μηδενικό ή και χασούρα υπάρχουν και μάλιστα αυξάνονται εναντίον μας όσο πιο ελαστικοί είμαστε με το τι ποντάρουμε.

    Με άλλα λόγια μπορεί να παίζει κανείς ορθολογικά αλλά με μικρό πλεονέκτημα και αν λίγο άτυχος μπορεί να μπαίνει και μέσα.

    Υπάρχουν πολλοί που το γράφουν και το αναπαριστούν σε προσομοιώσεις

    https://taketheshot.co/2017/02/07/flipping-coins-and-the-importance-of-betting-at-the-highest-odds/

    https://taketheshot.co/2017/03/20/stake-sizing-part-1/

    Από την άλλη αν πούμε ότι μπορούμε να δρούμε σαν ρομπότ για τι είναι δύσκολο να υπάρχει εγκράτεια - αυτοέλεγχος υπάρχουν δύο βασικά προβλήματα:

    1.Δεν γίνεται μεγάλος τζίρος λόγω λίγων παιχνιδιών που επιλέγονται που συνεπάγεται μικρό κέρδος (με πολύ καλύτερες πιθανότητες έστω γιατί πάλι κανείς δεν μας εγγυάται κάτι).

    2.Αν πάμε σε μεγάλες αποδόσεις απαιτούν μικρότερη μίζα συγκριτικά.

    Που σημαίνει ότι το κέρδος με καλές πιθανότητες θα είναι κατά πολύ μικρότερο με βάση τις προσδοκίες του καθενός.

    Κατά καιρούς έχω αναρωτηθεί και έχω συζητήσει και με άλλους τον χρόνο (και όχι μόνο) που απαιτεί όλη αυτή η διαδικασία ζυγίζοντας το με το τι μπορεί να αποφέρει.

    Βέβαια το τι αποφέρει είναι λάθος σαν ισχυρισμός γιατί πχ αν μπορώ να έχω 70 παιχνίδια τη σεζόν με ROI 30% το τι αποφέρει είναι ανάλογο της μίζας.

    Καλύτερα θα είναι να έλεγε κάποιος ασχολούμαι με κάτι μου αποφέρει χ τον χρόνο - σεζόν (μια δουλειά ίσως) ,ασχολούμαι με το στοίχημα αρά ή μίζα είναι ανάλογο του χ και μπορεί να μου αποφέρει ψ (αν βέβαια ξέρω τι κάνω και μπορώ).

    Αρά μάλλον ρωτάω το χ/ψ ποσό πρέπει να είναι με βάση τον χρόνο – κόπο .



    Δεν έχω μιλήσει καθόλου για το πώς παίρνει κανείς μεγάλο συντελεστή ασφαλείας αλλά θεωρώ έχει συζητηθεί και θα συνεχίσει να συζητιέται.

    Τέλος μπορούμε να πούμε άλλο η αγάπη για την μπάλα και άλλο το στοίχημα και με βάση την δική μου άποψη η ενασχόληση με το στοίχημα δεν προσφέρει κάποια ευχαρίστηση πέρα από το δυνητικό κέρδος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Kαλημερα.Σε συνεχεια της τελευταιας φρασης θα συμφωνησω οτι ολοι εμεις που ασχολουμαστε με το στοιχημα σκεφτομαστε το κερδος .
    Καλως να ρθει εφοσον βρεθει η αξια των μπετ στη συνεχεια θα χρειαστει η απαιτουμενη υπομονη και εγκρατεια και το κερδος θα ειναι γεγονος.

    Το θεμα ειναι οτι. Αν υποθεσουμε ξεπεραστουν οι παραπανω σκοπελοι που για να γινει κατι τετοιο το πιθανοτερο θα χρειαστει αρκετο χρονο να σπασει δηλαδη η γκανιοτα και να τηρηθει αυστηρα το σχεδιο χωρις παρεκλησεις τοτε ερχομαστε αντιμετωποι με μια αλλη σκληρη πραγματικοτητα.Με τα χρηματα που κερδιζουμε και βιαζομαστε οι περισσοτεροι να προβουμε σε αναληψεις το πολυ να πληρωσουμε τον μηνιαιο χρονο ομιλιας μας στο κινητο αντε και το δευατ. Για ΔΕΗ και παραπανω λιγο δυσκολο και ειναι απολυτα φυσιολογικο κατα την γνωνη μου διοτι πολυ απλα θεριζουμε απο αυτα που σπερνουμε. Το στοιχημα το 99% των παικτων το αντιμετωπιζει ως λοταρια και καλα κανει.Αν φυγουμε ομως απο αυτο το μοτιβο θα συνειδητοποιησουμε εντρομοι οτι απο τη στιγμη που σπειραμε 2 στρεμματα βαμβακι θα θερισουμε την σοδεια απο τα 2 στρεμματα δηλαδη το κινητο.Το χ ψ που γραφει ποιο πανω ο Φωτης. Αν σπειρουμε 1000 στρεμματα η σοδεια θα ειναι η αναλογη.Με αλλα λογια τα κερδη ειναι αναλογα της επενδυσης. Εφοσον η επενδυση ειναι ψιλικα ψιλικα θα ειναι και τα κερδη σημασια εχει να μην μπαινουμε απο μεσα οπως λεει και ο Νικ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. (Part 1)
    Δεν χωρανε ολα! :)

    Πολλα βαζετε στη συζητηση.

    Πρωτα πρωτα γιατι παζουμε στοιχημα; Γιατι μας αρεσει. Αλλος μπορει να μαζευει ...γρμματοσημα ξερω γω, αλλος να συλλεγει CD, αλλος να αλλαζει καθε 6μηνο κινητο τηλεφωνο, αλλος κατι αλλο. Εμεις παιζουμε στοιχημα γιατι μας αρεσει. Δεν ειμαστε τζογαδοροι εδω μεσα. Θα ελεγα οτι ειμαστε περισσοτερο σκακιστες. Μη γελατε. Αυτο ειμαστε. Τζογαδορος ειναι ο Πακετος, που θα παιξει Παρί ΣΖ την Κυριακη. Παραδειγμα δινω.

    Δεν ειμαστε ανοητοι να νομιζουμε οτι το στοιχημα θα μας κανει πλουσιους. Ακομα και απο πριν να ξεραμε τα αποτελεσματα, οι Εταιριες θα μας "εκλειναν". Θα παιζαμε κουπονια κανονικα του Επιγειου. Ανωνυμα, Αλλα επειδη δεν ξερουμε απο πριν τα αποτελεσματα, ο Επιγειος δεν μας κανει γιατι εχει και 15% γκανιοτα. Παμε με value bet αναγκαστικα.

    Λεφτα λεφτα απο το στοιχημα δεν μπορουμε να βγαλουμε χωρις να ειμαστε επαγγελματιες. Θελουμε απλα μια λογικη αποζημιωση για τις εργατοωρες που ξοδευουμε. Απλα πραγματα. Να φαινεται οτι αξιζει ρε παιδι μου. Να παρουμε πχ μια συσκευη, ενα δωρο, ενα κατι στο τελος της σεζον. Να τη βλεπουμε και να λεμε χαλαλι.

    "Αγαπη μου, παλι στοιχημα;" "Αγαπη μου, δεν πας να δεις λιγο τηλεοραση, αυτη που αγορασαμε απο το στοιχημα;" Τελος συζητησης.

    Πλουσιοι δν θα γινουμε, αλλα το να χανουμε λεφτα δεν λεει, και παντως κατι πρεπει να βγαινει, αλλιως δεν εχει νοημα.

    Οι πιθανοτητες των ομαδων ειναι υπαρκτη εννοια. Στην αρχη ελεγα, οτι δεν μπορεις την πιθανοτητα μιας ομαδας να νικησει σε ενα ματς να την αναπαραστησεις με το στριψιμο νομισματος ή με το ζαρι. Το νομισμα ειναι 50-50. Η νικη μιας ομαδας που εξαρταται απο απειρες παραμετρους ειναι κατι αοριστο. Λαθος.

    Δεν ειναι αοριστο, αλλα εχει αντικρισμα, Αν παιξεις 10 ή 100 ματς τετοια με περιπου ιδιες παραμετρους, ποσα ματς υπολογιζεις οτι θα παρεις; Αυτο αναπαριστα η πιθανοτητα που "βλεπεις" πριν το ματς. Και εχει αντικρισμα. Ειναι λεφτα!

    Λες τωρα. Υπολογιζω οτι θα παρω τα 50. Μαλιστα 50%.Υπολογιζεις, δεν εισαι σιγουρος. Εδω και σιγουρος να εισαι (στο πειραμα του νομισματος του Φωτη) μπορει σε καποια απο τις επαναληψεις του πειραματος να βγεις "απο κατω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. (Part 2)

    Ωραια. 50% πες. Ας πουμε πιθανοτητα 50%. Ερωτημα: Που αγοραζεις?
    Εδω ειναι ολη η ιστορια.

    1) Ενας μπορει να πει, οτι "πιστευω οτι αυριο θα νικησει η ομαδα μου και το 1.90 που μου δινουν ειναι αποδεκτο, Τι με νοιαζει, αφου θα κερδισω". Και παει στο 1.90. Οποτε στα 100 ματς πρεπει να παρει τα 53 για να μη χασει. Και συνηθως παιζοντας ετσι, υπερεκτιμαμε την ομαδα μας, παρα την υποτιμαμε και το 47 μοιαζει πιο πιθανο απο το 53. Χασαμε σε βαθος χρονου!

    2) Ενας αλλος μπορει να πει: θα παιξω στο 2.10. Value τιμη για 50%. Στη θεωρια. Στην πραξη τι; Το πλεονεκτημα ειναι μικρο. Αν εχεις κανει λιγο λαθος; Αν αντι για 50 ματς, παρεις 47%, αντιο σας. Αλλα και καλη να ειναι η εκτιμηση σου, μπορει να πεσεις σε αρνητικα σερι και να χασεις προσκαιρα το πλεονεκτημα. Δειτε τις επαναληψεις, που μας εδωσε ο Φωτης. Το λαθος εδω ειναι οτι δεν δινεις στο παιχνιδι σου περιθωριο λαθους. Και λαθος θα κανεις. Συνηθως υπερεκτμωντας το σημειο σου.

    3) Παιζω στο 2.40. Μια χαρα. 20% πλεονεκτημα εχεις. Οχι 50 ματς, αλλα 42 ματς να παρεις, δεν χανεις! Στα 45 με 46 εισαι καλα. Καλα στα 50 εισαι... αρχηγος. Ακομα και την προσομοιωση του Φωτη να τρεξεις, δυσκολα θα βρεις σεζον να χασεις. Μπορει να συμβει, αλλα δυσκολα. Το προβλημα ειναι οτι οι Εταιριες δυσκολα θα δωσουν πχ ασο το 50% στο 2.40. Συμβαινει ομως, Να, η Πλιμουθ το Σαββατο, ειναι ασος του 50%. Το ονομα Μπραντφορντ κανει τον μπουκ να φυλαγεται... Δεν θα συμβει συχνα,

    Ισως πολυ πιο ευκολα θα βρεις σημειο του 25% στο 4.80 Αουτσαιντερ! Ναι! Πιο συχνα θα βρεις αουτσαιντερ με αξια, Το 25% με 4.80 σε συγκριση με το 50% στο 2.40 ειναι ιδιο σαν αξια. Απλα η πιθανοτητα ειναι η μιση και ο μπουκ το φοβαται λιγοτερο. Πιο πολυ φιβαται μη χασει λεφτα στο φαβορι.

    Στο 25% ομως αντιμετωπιζεις ενα μεγαλυτερο προβλημα απο το 50%. Το προβλημα ειναι τα πολυ μεγαλυτερα αρνητικα σερι. Ετσι αναζητας μεγαλυτερο πλεονεκτημα για να τα αντιμετωπισεις, εκμεταλλευομενος την εγγενη αδυναμια του Μπουκ: τον φοβο της επαληθευσης του φαβορι με ολα τα λεφτα πανω του! Ο εφιαλτης του Μπουκ! Η καταστροφη του!. Σε σημειο του 25% ομως μπορει να δεις και αποδοση... 7.00! Οχι 25 ματς που βλεπεις να παρεις, αλλα μονο... 15 ματς να οαρεις και εχεις καποιο μικρο κερδος. Οσο πιο μεγαλο πλεονεκτημα παρεις, τοσο πιο ξεκαθαρη ειναι η πορεια της καμπυλης προς τα πανω. Αντιμετωπιζεις και το πιθανο λαθος σου στον προσδιορισμο της δικαιης αποδοσης, αλλα και τα οποιοα αρνητικα σερι. Και μοιραια, επειδη τα ματς που πληρουν τα κριτηρια σου ειναι λιγα, παιζεις λιγοτερο και εκτιθεσαι σε μικροτερο κινδυνο και μπορεις να τοποθετησεις μεγαλυτερο ανα μπετ πονταρισμα.

    Λογικο ειναι να ξεφευγεις ομως που και που και να ενδιδεις και σε αμφιλεγομενης αξιας μπετ. Εκει μπορει να χαλασεις ο,τι με κοπο εχεις χτισει.

    Εγραψα πολλα, ισως και εκτος θεματος. Το sans voir στεκεται καλα μεχρι στιγμης, το προσωπικο μου παιχνιδι (που παιζω και πολλα αλλα) ειναι +/- αδιαφορα. Αυτο κατι σημαινει...


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ααα, είχα μέρες να μπω και δεν μου αρέσουν καθόλου αυτά που διαβάζω. Καθόλου. Και αυτά που θέλω να πω δεν λέγονται εύκολα. Θα φανούν προκλητικά, άσε που αποκτούν αλλόκοτο βάρος σε όποιον τα εκστομίσει. Διαφωνώ με την απαισιοδοξία. Διαφωνώ με το μικρό κέρδος. Διαφωνώ με τα μεγάλα αρνητικά σερί. Πρέπει να βγαίνουν λεφτά στο τέλος της σεζόν. Αυτό είναι αδιαπραγμάτευτο. Δεν είναι διασκέδαση το στοίχημα. Το έχω ξαναπεί. Ή συντρίβεις τον μπουκ ή καλλιεργείς τον κήπο σου. Κερδίζεις και στον ΟΠΑΠ, η γκανιότα του σπάει. Θέλει μεγαλύτερη επιλεκτικότητα, θέλει μεγαλύτερη υπομονή, θέλει να τον χτυπάς εκεί που σε κλέβει λιγότερο. Γίνεται. Γί-νε-ται. Παίζουμε για τα λεφτά. Μόνο για τα λεφτά. Που δεν αξίζουν μία. Μην το ξεχνάμε. Γιατί κυνηγάμε τα λεφτά? Γιατί μας λείπουν και νομίζουμε ότι θα μας σώσουν. Τρίχες.

    Τί να πρωτοσχολιάσω με τόσα που γράψατε!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Για το πλεονέκτημα στο στοίχημα, οι στήλες του "Αουτσάιντερ" μιλούν από μόνες τους. Για τα μεγάλα αρνητικά σερί, εναπόκειται στον καθένα να παραδεχτεί το γιατί και το πώς. Το μέγεθος του κέρδους συναρτάται από το μέγεθος της κάβας και τον τρόπο παιχνιδιού που καθορίζει το stake. Και εν πάσει περιπτώσει, αν για την επιλογή των σημείων πρέπει να καταφύγεις σε όλων των ειδών τα τεχνάσματα, για τη μεγέθυνση της κάβας όλα είναι μαθηματικά. Φτιάχνεις το μαθηματικό πλάνο σου και το τηρείς ευλαβικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ενας διάσημος και καλός τίπστερ έλεγε πριν λίγα χρόνια ένα σωρό μεγαλοστομίες. Τώρα εκείνες οι κουβέντες τον κυνηγούν και τον βασανίζουν δίχως τελειωμό. Παίξτε για τον εαυτό σας και μόνο για τον εαυτό σας. Το στοίχημα δεν είναι σόου, έλεγε ο Σταύρος Χατζηγιάννης. Και πάντα να σκέφτεστε πως η συντριβή σας περιμένει στη γωνία. Μόνο έτσι αποφεύγετε τον πειρασμό της αλαζονείας και της χαλαρότητας. Μόλις πεις, ξέρω τα πάντα, ήρθε η καταστροφή. Βάζουμε μικρούς ρεαλιστικούς στόχους. Και πάνω σε αυτούς χτίζουμε τους επόμενους. Τί μαλακίες κάθομαι και λέω? Μελέτη, ανάποδες στροφές, και υπομονή. Το κέρδος είναι εφικτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Εγω συμφωνω με το Δημητρη.
    Αισιοδοξια παιδες...
    Με μετρο μεν , αλλα αισιοδοξια !!!
    Δωστε μια δευτερη ευκαιρια στον εαυτο σας...
    Δευτερη ευκαιρια στην καβα σας...
    Δευτερη ευκαιρια στη στρατηγικη σας....
    Δευτερη ευκαιρια στη ζωη σας....
    Δευτερη ευκαιρια στην τσεπη σας
    Δευτερη ευκαιρια στην ομαδα που σας προδωσε.... :)
    Δευτερη ευκαιρια στη.................

    Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ !!!

    Καμμια φορα ειναι καλυτερη κι απο την πρωτη ευκαιρια....
    Την πρωτη δεν ηξερες τι να αποφυγεις.....
    Τη δευτερη ξερεις....
    Εχει μεγαλη αξια μια..........ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ !!!

    Κανει και ρημα :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλημέρα, είχα πει πριν από καιρό εδώ μέσα ότι κάθε κείμενο-σχόλιο εδώ είναι σχολείο και εξακολουθεί να ισχύει. Το στοίχημα θέλει να είσαι ρομπότ. Δεν μπορούμε να το πετύχουμε 365 μέρες το χρόνο, κάπου θα ξεφύγουμε ή και να μην ξεφύγουμε πάντα θα υπάρχουν μέρες που δεν θα μας θέλει. Ψυχραιμία, υπομονή και πάνω στις ράγες του πλάνου που ο καθένας μας έχει χαράξει.

    Και για να κάνω και λίγο χιούμορ...

    Υ.Γ. 1: Δεύτερη ευκαιρία σε ομάδα που με πρόδωσε και ακούει στο όνομα Ιντερ, Μαν. Σίτι, Αούστρια Βιέννης ΠΟΤΕ!!!

    Υ.Γ. 2: Πως φαίνεται ο άντρας ο κρητίκαρος που την έχει σκίσει τη γάτα... "Αγαπη μου, παλι στοιχημα;" "Αγαπη μου, δεν πας να δεις λιγο τηλεοραση, αυτη που αγορασαμε απο το στοιχημα;" Τελος συζητησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υποκλίνομαι ταπεινά στο ανωτέρω σχολιο!
      :)

      Ελα μωρε, ποια Ιντερ ποια Σιτι κσι ποια Αουστρια;
      Και κυρίως:

      Ποια Εξελσιορ;
      :))))

      Διαγραφή
  52. Καλημερες....
    Μπαζ φτανει αλλο ο Μπαμπης ο Πακετος , τον εμπεδωσαμε κι αυτον !
    Παμε παρακατω με νεα αναρτηση γιατι απ το κινητο δεν ειναι ευκολα προσβασιμη η σελιδα...
    Αρχισε να ποναει το δαχτυλο και μας βλεπω παλι με τενοντιτιδα του εκτεινοντος μυος ......

    υγ : Νικο ελπιζω να το ειπα καλα :) Αν οχι διορθωσε με σε παρακαλω...:)

    Δευτερη ευκαιρια ?
    Ποια Εξελσιορ ? :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά το είπες Μιχαλη. Δύο μύες είναι.
      Είναι ο Μακρός εκτείνων τον αντίχειρα μυς
      και ο Βραχύς εκτείνων τον αντίχειρα μυς.
      Στο scroll down εμπλέκεται περισσότερο ο Μακρός εκτείνων ως καταφυόμενος εις την ονυχοφόρον φάλαγγα του αντίχειρα.
      Λογικά αν το δεις...

      Ποια Εξελσιορ...
      :)

      Διαγραφή
    2. Ακους Μπαζ???
      Μην κανεις τον κουφο ! :)
      Μας κακοποιεις δυο μυες οχι εναν....
      Ανεβασε μια καλημετα αυριο ετσι για το καλο. :)))

      Εξελσιορ ;

      Ποια Εξελσιορ;;;;

      Διαγραφή
    3. Το μαρτύριο του δακτύλου ή του καρπού έλαβε τέλος - ο Μπάμπης ο πακέτος ποτέ...


      Διαγραφή
  53. καλησπερα σας, ακρως ενδιαφεροντα και κατατοπιστικα τα προηγουμενα μηνυματα σας. Όταν πονταρα στην Μαρσειγ έδινε 15, τωρα στο 10 δεν αξιζει. Πήρα την εξελσιορ και μελεταω σεντ ετιεν (7), αμπερντιν (5,50) και ολυμπιακο αν φτασει στο 7 (τωρα ειναι στο 6).

    ΑπάντησηΔιαγραφή