22 Ιαν 2016

"Τι παίζει ο κόσμος σήμερα;"




Κάτι η ίωση - κάτι που μου βγαίνει τώρα τελευταία και τις Παρασκευές το ρίχνω στην στοιχηματική "νηστεία" και "περισυλλογή" για την δύσκολη Σαββατιάτικη δοκιμασία - δεν θα δει το χρώμα του χρήματος ο Μπούκ από την αφεντιά μου. Άλλα ο κόσμος - σωστά ή  λάθος θα τζογάρει και σήμερα.
και γράφω τζόγος με κίνδυνο να παρεξηγηθώ αλλά οι πιότεροι τα ζάρια ρίχνουν.

Η Μπάγερν και λογικό είναι παίρνει το χαρτί και την προσοχή του κόσμου. μετά από διακοπή όμως και σε ένα Ντέρμπι από τα παλιά - ούτε να την γράψω δεν θέλω την απόδοση - μην μου μαγαρίσει το Μπλόγκ.  Άσε που αυτό το κουνάω το μαντήλι από τώρα για το καλοκαίρι του Πέπε είναι λόγος να ζητήσει ο πελάτης παραπάνω την τιμή του διπλού - αλλά αφού αγοράζει σε τόσο εξευτελιστικές τιμές  - κορόιδο είναι ο μπούκ να δώσει κάτι παραπάνω...

Σε ένα Ισπανικό παιχνίδι - Σπορτινγκ Χιχον - Σοσιεδαδ πέφτουν κάτι λεφτά αλλά μπερδεμένα - άμα βλέπεις να βαράει ο κόσμος και στα τρία σημεία αναγκαιότητα μου βγάζει και όχι στοχευμένο στόχο. Ομάδες της πλάκας που κουβαλάν αποδόσεις της πλάκας - τι διάολο να μπλέξεις; 

Ο χαμηλός άσσος της Αμπερντιν μαζεύει πελατεία - αλλά είναι τόσο χαμηλός που περάσει δεν περάσει δεν απασχολεί τον Μπούκ - μακροχρόνια μιλάμε.

Και σαν έκπληξη στην στροφή εμφανίζεται ο άσσος της Μααστριχτ - ουρές για να τον παίξει ο κόσμος στήνει και έχουμε και τα πρώτα σπρωξίματα - και του τραβάει μια πτώση ο Μπούκ από  2,20 στο 1,90 και κοιμάται ήσυχος. Οι πιότεροι αν ο παιχνίδι ήταν αυριανό και είχαν επιλογές δεν θα το κοιτούσαν καθόλου - ρε δεν βλέπεις ότι η άλλη είναι 8 ματς αήττητη - πως αγοράζεις γουρούνι στο σακί; - Θα μου πεις έχει η Ος απουσίες - κάτσε καλά ρε...

Κοίτα έδρα η Ρεν νικάει δυο στα δέκα κι στη δίνουν κάτω από 5 στα δέκα και την παίζουν έξι στους δέκα - ρε στη σπηλιά και μακριά...

Έχουμε να ολοκληρώσουμε και το "Πρελούδιο" βλέπω να το γράφουμε στο πόδι...




3 σχόλια:

  1. Σε όλα συμφωνώ. Τα ιδια ισχυουν για τα μπετ της Δευτέρας: αν ηταν το Σαββατο δεν θα τα εβλεπε κανείς. Η Ρεν βεβαια απέκτησε καινουριο προπονητή και ο κόσμος πιστευει ότι θα γίνει αλλη ομάδα. Συμβαίνει καποιες φορες. Εκεί μενω μακριά.
    Αλλα για να πω την αμαρτία μου, παίζω και εγώ mainstream στοιχήματα και στο συγκεκριμένο πήγα με το g/g που πλήρωνε 2,10. (Τωρα 1,90).
    Ανελλιπώς σκοράρει στα 8 τελευταία η Ρεν, ανελλιπώς στα 9 τελευταία η Γκαζελέκ. Λείπουν δυο βασικοί κεντρικοί αμυντικοί της Ρεν. Για μένα το ενδεχόμενο g/g αγγίζει το 60%. Μεγάλο το 60%, αλλά πόσο να το δώσω με ολα αυτά; Σιγά μην προλάβει να τους στρωσει την αμυνα ο αλλος. Ε, στο 2,10 ειμαι καλά και δικαιούμαι να έχω πέσει και λίγο εξω στα ποσοστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέρασαν όλα τα καυτά σημεία βλέπω - αλλά οι αποδόσεις κάνουν την νίκη - πύρρειο νίκη. αλλά από το να αγοράζει ο κόσμος "μάπες" και να πηγαίνει και στον κουβά καλύτερα έτσι...

    σήμερα που υπάρχουν περισσότερες επιλογές δυσκολεύει το πράγμα...

    Χάθηκαν και κείνοι οι δυο να γράψουν τίποτα σήμερα που είμαι χάλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπα. Το δικο μου g/g δεν πέρασε... Επρεπε να πω "φερνουν συνεχεια γκολ-γκολ οι ομάδες, αλλα ΕΚΤΟΣ από την ημέρα που το πονταρω εγώ"! Ετσι θα ηταν ακριβεστερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή