5 Μαρ 2016

"Το δαιμόνιον του Σωκράτη"


Έψαχνα τον Χειμώνα εγώ και έχασα αλλαγές εδώ πέρα – νέες ιδέες, νέοι άνθρωποι, νέες προτάσεις – έφυγε όμως και κείνος ο Μακρατζακης – ήρωας είχαμε πει γιατί ανακατευόταν με τα σκατά – για όλα τα γούστα προτάσεις – εμείς θα καταντήσουμε βλέπω σαν το «δαιμόνιον» του Σωκράτη – δεν
πειράζει χρειάζεται και αυτό –  παίκτη μου «αιώνιε» παίκτη μου μην ξεχνάς χαμηλά την μπάλα – ποιος παίζει πια με καμινάδες;

Μάνφιλντ (2,00)– Γέοβιλ (3,67)– άμα ξεκινάμε με τούτο καταλαβαίνεις που πάει η δουλειά – έχει στρώσει η Γέοβιλ και «κτυπάει» σωτηρία. Μια ήττα στα τελευταία 8 βλέπω και 6 βαθμούς πάνω από την άβυσσο.  Πρόσφατα διπλά Ντάγκεναμ και Γουίμπλετον, ένα ακόμα διπλό πληρώνει σήμερα 4. Μάνφιλντ δεν την λες και εύκολη αφού έχει 3 νίκες μέσα στα τελευταία 4 – νίκες με ομάδες από το κάτω ράφι, αλλά νίκες που την έχουν μια ανάσα από τα μπαράζ. Δεν κάνεις και καριέρα με αυτό αλλά δεν βλέπω και τίποτα άλλο…

Λέιτον(1,96) - Λούτον (3,71)– ανεβασμένες και οι δυο με αλλαγές στους πάγκους, η πρώτη 

http://www.infobeto.com/stoixima-prognostika/to-daimonion-toy-swkrati 

2 σχόλια:

  1. Βαγγελη καλημερα. Αποχη εγω. Πλην ενός ασου. Της Κροουλι με τη Μορκαμ. Σιγα την ομαδα την Κροουλι. Ναι αλλα η αλλη ειναι η μαυρη απελπισία. Ασος του 50% που τον βρισκεις στο 2.60 κατι. Μου φανηκε παραξενη η τιμη. Αλλαγη προπονητη δεν ειχαμε. Ειδα το βοηθο να μιλα με τους παικτες. ? Δεν ξερω γιατι τοσο ψηλα οσος. Σαν να βλεπει χ ο Μπουκ. Δεν παει στο δ... Αντε -0 25. Σπανια παιζω ασιατικά. Ας ειναι.
    Και τελος το 1.65 της Εβερτον κοντρα στη Γ Χαμ (εκτος θεματος) μου φανηκε insane. Χ2 και ας έρθει οτι να ναι.
    Α και το 16.00 της Α Βιλα σηκωνει κατι ψιλα ας ειναι χαλια. Οχι 16.00. Δεν υπαρχει αυτη η πιθανοτητα στο ποδοσφαιρο.
    Αυτα. Δεν ασχοληθηκα. Γενικα οχι για πολλα η αγωνιστικη.
    Thanks
    Θα τα πουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για οφθαλμοθεραπεία υπάρχει και το Τοτεναμ - Αρσεναλ για οποίον είδε το Παοκ - Ολυμπιακος. ξέχωρα από το ποδόσφαιρο που θα δει, ας δει και τον διαιτητή πως δεν θα σφυρίζει. δεν τα θέλουν τα πολλά σφυρίγματα οι Εγγλέζοι - δεν είναι εκεί πρωταγωνιστές οι διαιτητές - οι δικοί μας φρου φρου και βουτιά φάουλ αι σιχτίρ... δεν υπάρχει ρυθμός έτσι...

    Στοιχηματικά αυτό πιάνεται; - κάτσε καλά ρε..

    την καλημέρα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή