6 Ιουν 2020

"κουβέντα με ένα φαβορί"



Nklaps  - Απόλυτα σωστό.
Επίσης, έδρα με κορωνοϊο δεν υπάρχει. Τα άδεια γήπεδα δεν είναι έδρες.

Κατά τα άλλα η σκέψη μας, ο νους μας, ο λογισμός μας είναι τώρα με αυτούς που έπαιξαν Μπενφίκα. Τους νιώθουμε, τους συμπονούμε.

Τούς σφίγγουμε με συμπάθεια το χέρι, τους χτυπάμε με αλληλεγγύη τον ώμο.
Πολλά κουράγια.
Με πόνο ψυχής και ένα καφέ της παρηγοριάς

το Αουτσάιντερ.

Βγαίνω με ένα σχόλιο του Νικ που εκφράζει απόλυτα αυτά που πρεσβεύει το αουτσάιντερ. Δεν είμαστε είρωνες, σκωπτικά αντιμετωπίζουμε, τα "αιώνια" λάθη της πλειοψηφίας των παικτών.

Το αουτσάιντερ όταν θέλει πιάνει τον σφυγμό των στοιχηματικών δρώμενων, αφού δεν ακούτε, εμείς ψάξαμε και το βρήκαμε και το βγάλαμε στο γυαλί - σας παρουσιάζουμε το καυτό φαβορί"

Να πούμε πως μας φάνηκε προβληματισμένο, σαν κάτι να το απασχολούσε και με την κουβέντα καταλάβαμε πολλά...

"καλημέρα φαβόρα - πως αισθάνεσαι που τραβάς τα βλέμματα και τους παράδες;"

"Μπα, ζείτε εσείς; δεν σας έφαγε η αρκούδα; τραβώ τα βλέμματα, αλλά δεν με παίρνει ο κόσμος στα σοβαρά, αυτό είναι το πρόβλημα μου. Με παίζουν γιατί πρέπει κάτι να παίξουν, έχει περάσει η φήμη πως είμαι εύκολο και δεν χρειάζεται μεγάλη προσοχή η ενασχόληση με τα φαβορί.

Πόσο ζηλεύω τα αουτσάιντερ - λίγοι και καλοί τα προσεγγίζουν και τους βλέπεις με τι σοβαρότητα το κάνουν. Το ψάχνουν από ΄δω, το ψάχνουν από κει, χάνουν, κερδίζουν, ξέρουν γιατί...

Σ΄ μένα έρχονται κουτσοί, στραβοί και ψάχνουν το θαύμα σαν τον Άγιο Παντελεήμονα. Και μας βάζουν και το ένα δίπλα στο άλλο και ξεφτιλιζόμαστε.

Μας πετσοκόβει κι αυτός ο κανάγιας ο γκισές και χάνουμε και εκείνη την μικρή αξία που έχουμε. Γιατί έχουμε αξία να το θυμάσαι αυτό ερημίτη - δεν είναι όλα τα φαβορί το ίδιο.

Να τώρα πήγε ο "αιώνιος" παίκτης και βάρεσε του κουτουρού - Μπενφίκα και Πόρτο μετά από δυο μήνες αποχή - τι σκατά έπαιξαν αυτοί -  και γιατί να φταίμε εμείς; Μα μετά από τόσο καιρό - που μας  θυμήθηκαν;

Ρε αυτοί βαφτίζουν το κρέας ψάρι λέμε...

Οι πιότεροι που ζυγώνουν στους γκισέδες πάνε αδιάβαστοι, απροετοίμαστοι για την πονηράδα που κρύβει το χαμόγελο του γκισέ. Το λαμόγιο βλέπει τα δελτία και ενώ του έρχεται να γελάσει, παίρνει ένα ύφος φοβισμένο και καλά ότι θα του κάνεις ζημιά με τις παπαριές που παίζεις.

Εδώ παίζουν κόρνερ και κάρτες και περιμένεις να κάνουν σοβαρό παιχνίδι με εμάς; Στο 1,15 μας ξεπουλούν και πάει ο άλλος και το παίζει - ρε παπάρα, πόσο μακριά νομίζεις μπορείς να πας με αυτό;

Ποιος τους έχει πει πως μπορεί να γίνει καθημερινό παιχνίδι με τα φαβορί; Γιατί γίναμε λύση ανάγκης για απεγνωσμένους τζογαδόρους; Γιατί  μας βρίζουν, αλλά ξαναγυρνούν σ΄ εμάς χωρίς αλλάζουν τίποτα στο παιχνίδι τους."

Εντυπωσιάστηκα, φαβορί με άποψη σκέφτηκα. να το φέρω στον καφενέ, αλλά θα το πάρουν από τα μούτρα οι λοξοί. Θα το βάλω σε μια γωνιά και άστο να υπάρχει - τι καλύτερο να σχολιάζει τα φαβορί της ημέρας ένα άχαστο φαβορί...

Υ.γ. το νου σας ρεμάλια μην μου το διώξετε, θα σας κόψω την πίστωση στον  καφενέ...

















67 σχόλια:

  1. Η Εσθονία έχει μια μικρή λίγκα 10 ομάδων .
    Σε άλλη περίσταση δε θα κοιτούσαμε εκεί .
    Με τον κορονοιό ομως τη βάλαμε κι αυτη ''ελαφρώς '' στο μενού μας.
    Αυτη την αγωνιστικη υάρχει το εξής σπάνιο αξιοπερίεργο .Η κάθε ομάδα παίζει με την κολλητή της στη βαθμολογία :
    3η με 4η
    9η με 10η
    7η με 8η
    2η με 1η
    5η με 6η

    Τα ζευγαρια ειναι λες και τα έκανε κάποιος επίτηδες για να κερδισουν τα αουτσαιντερ :)
    Παιζουν τα δυο τη μία μέρα και τα αλλα 3 την επόμενη ...
    Το βλέμμα στραμένο εκεί ...

    Θυμίζω οτι την προηγούμενη αγωνιστική κέρδισαν 4 στα 5 αουτσαιντερ και αυτο φυσικα δεν ειναι υπέρ της σκέψης που κάνουμε αλλά εμείς έχουμε μάθει να φυλάμε καραούλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο κείμενο. Κι αληθινό πέρα για πέρα.
    Εμείς οι λοξοί το αγαπάμε το φαβορί και το θέλουμε στην παρέα μας.
    Χαιρόμαστε να το βλέπουμε, όταν παίζει τη μπάλα που ξέρει.
    Απόλαυση το πώς αναπτύσσεται με αυτοπεποίθηση και συνοχή.
    Απόλαυση το πώς επιτίθεται με δημιουργικότητα και ταλέντο.
    Απόλαυση το πώς κατασπαράζει το αουτσάιντερ.
    Αρκεί να μην το έχουμε κοντράρει εκείνη τη μέρα.
    Γιατί αν το έχουμε κοντράρει στα ντουζένια του, φταίμε εμείς κι όχι αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερες
    Εκανα μεταφορα τις Εσθονικες ομορφιες απο διπλα να τις εχουμε πλησίον μας να τις παρακολουθούμε .

    Καφετζή ...απ τη μια εσυ ...απ την αλλη το σχόλιο του nklaps δεν αφηνεται και πολλα περιθωρια να πει ένας τρίτος κάτι διαφορετικο...

    Εγω αυτο που εχω να πω ειναι οτι πάντα οταν παω να βάλω τα λεφτα μου στο 15,00 , στο 20,00 ή στο 34,00 της κάθε Τοντέλας φαντάζομαι απέναντί μου το μπουκαδόρο ως ενα γέρο βρωμιάρη και ξεδοντιάρη που γελάει με την επιλογή μου . Μαζί μ αυτόν γελουν ειρωνικά και φανερά και οι πακέτοι πού έχουν ηδη βάλει τα πακέτα τους στην κάθε Πόρτο , Μπενφίκα ή Μπράγκα και σκύβουν πάνω απ το γκισέ να δούν τί ποσό θα ποντάρω εγώ και το προσμετρούν ήδη στην τσέπη τη δική τους.
    Εχουν φοβερό συναίσθημα υπεροχής εναντίον μου ... ένας εγώ με πιθανότητες αρκετά κάτω απο το 10% ...πολλοί αυτοί και με τις πιθανοτητες 80 plus υπέρ τους ... δεν τους παλευεις ...
    9 στις 10 αυτα τα bet χάνονται και βλέπω τον ξεδοντιάρη το γκισέ να γελάει ασταμάτητα μαζί μου και παρέα μ αυτόν γελάνε και όλοι οι πακέτοι και μου φωνάζουν ''άν σου βαστάει ξαναέλα '' ...
    Κάπου κάπου έρχεται Χ ... χάνουν τα πακέτα τους και βλασφημούν ...τους φταίει τάχα ο κόρακας που δεν έδωσε πέναλτι υπέρ τους...ο ξεδιοντιάρης ο γκισές ρίχνει στο σακκί του τα πακέτα και τα χαμένα τα ψιλά τα δικά μου ...χαμένος και εγώ και οι άλλοι αλλά εγω εχω την ικανοποίηση οτι δεν έπαιξα άσχημα ...παραλίγο ...ήττα μέν αλλά με άρωμα νίκης ...οι άλλοι είναι να τους χτυπάς τον ώμο με συμπόνοια...
    Μιά στις τόσες σπάει ο διάολος το ποδάρι του και κερδίζουν οι Τοντέλες , οι Βίλεμ , οι Λύκοι και οι Αρκούδες...πάω στο γκισέ να πάρω αυτό που μου αναλογεί ...απ εξω οι πακέτοι που έχασαν βρίζουν αισχρά ...με βλέπουν απο μακριά που πλησιάζω και τους ακούω που βρίζουν και μένα ...με θεωρουν υπαίτιο της τραγωδίας που ζούν ...πλησιάζω ...σταματούν το βρίσιμο αλλά με κοιτάνε και είναι έτοιμοι να με κατασπαράξουν...μπαίνω μέσα και πλησιάζω το γκισέ ...ο γεροξεδοντιάρης με κοιτάει ευθεία μέσα στα μάτια με απορία δίνοντάς μου αυτό που δικαιούμαι ...δε με ρωτάει με λόγια αλλά διαβάζω τη σκέψη του :''τί στην ευχή νομίζεις ότι κάνεις ? '' ...δεν του απαντώ με λόγια αλλά διαβάζει κι αυτός τη σκέψη μου :''Τίποτα ! Απλά δε θέλω να είμαι σαν αυτούς απ έξω !''.
    Δεν του άρεσε ...απ το βλέμα του έφυγε η απορία κι έγινε σκυθρωπός...πήρα την εκδίκησή μου κι εγώ μια φορά ...


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Neo noir ατμόσφαιρα έγραψες ρε fairplay!
      Neo noir!
      Τι έγραψε το παιδί!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο και αυτό το κείμενο. Λογοτεχνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φαβορί δεν σημαίνει ότι θα νικήσει 100% και ότι δεν θα χάσει 0%.
    Επισης, το να μην χάσει στο ποδόσφαιρο δεν ταυτίζεται με το να κερδίσει. Υπάρχει και η ισοπαλία που για τέτοιο φαβορί είναι κατι σαν ήττα.

    Μπενφικα - Τοντελα
    Το σετ πιθανοτήτων για ένα τέτοιο ματς μπορεί να προσεγγιστει πάνω κάτω στο (1-Χ-2) 70-20-10. Για την οικονομία της συζήτησης.

    Δίνει η εταιρία 1.15 τον άσο και 17.00 το διπλό.
    7.50 το Χ, 5.50 το Χ2 και 15.00 το 2 DNB.

    70% πιθανότητα για φαβορί είναι πολύ μεγάλη. Ο νέος παίκτης ή η πλειονότητα των παικτών θα πάει στην μεγάλη πιθανότητα. Απο ένστικτο επιβίωσης.

    Αλλά κάντε τον κόπο να πάντρεψετε το 70% με το 1.15. Θα δείτε ότι στα 100 τετοια πονταρίσματα θα έχεις απώλειες κοντά... 20 μίζες.
    70% πιθανότητα και όμως στον κουβά. Ή αλλιώς, ένας παίκτης που παίζει Μπενφικες του 1.15 και πιάνει έξι τέτοιες σερί, στην έβδομη που θα χάσει, γυρίζει πίσω εκεί από όπου άρχισε!
    Μη αποδοτικό το φαβορί.

    Και γιατί γίνεται αυτό;

    Γίνεται από μια εγγενή αδυναμία του Μπούκη να δώσει στο φαβορί τη δίκαιη του τιμή. Η δίκαιη τιμή του 70% είναι 1.40. Φανταστείτε τι θα γίνει αν δώσει όχι 1.40 αλλά... 1.30 λέω εγώ. Χαμός. Θα πέσουν όλοι πάνω στο 1.30. Όλοι όμως. Ανισορροπία στην αγορά. Και θα κινδυνεύσει ο Μπούκης να χρεωκοπησει από το 1.30 του άσου, αφού όλος ο κόσμος θα έχει πάει εκεί. Αυτή είναι η αχίλλειος πτέρνα του Μπουκ.

    Αναγκαστικά θα ρίξει τον άσο του φαβορί πολύ χαμηλά για να προστατευθεί. Κάνοντας το φαβορί μη αποδοτικό και ισορροπημενη την αγορά .

    Και αναγκαστικά θα δώσει στο αουτσάιντερ τιμές πάνω από τη δίκαιη τιμή συχνά, γιατί αλλιώς θα του την πουν οι άλλοι Μπούκηδες ότι έχει ξεφτιλισμενα ψηλή γκανιότα και δεν είναι ανταγωνιστικος.

    Διότι τον Μπουκαδορο ουδόλως τον ενδιαφέρει να δώσει δίκαιες πιθανότητες με τις αποδόσεις του.
    Τον ενδιαφέρει να '' ισορροπήσει '' και να εισπράξει την γκανιότα του.

    Με τις τιμές που έδωσα, μόνο το αουτσάιντερ έχει αξία αν παιξει κανείς "τυφλά" τις πιθανότητες. Τυφλά γιατί μετά τη διακοπή του κορωνοιου, ποιος βλέπει καθαρά. Τι να παίξεις τυφλά;

    Αν όμως το φαβορί ξέραμε ότι χάνει λάδια και αν ξέραμε ότι το αουτσάιντερ "βγάνει φωθιές" τότε η πιθανότητα του φαβορί είναι 70% μείον έναν αριθμό sv και η πιθανότητα του αουτσάιντερ είναι 10% συν τον αριθμό sv και θα είναι κρίμα αν κανείς δεν παίξει το αουτσάιντερ.

    Καλό απόγευμα.

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοιτάω από το πρωί αυτό το Λεβερκούζεν-Μπάγερν και ξύνω το κεφάλι μου.
    Η απόδοση θα ανέβει μέχρι την έναρξη. Πέφτουν πακέτα στη Μπάγερν.
    Στον πρώτο γύρο 1-2, αλλά και η παράδοση υπέρ της Λεβερκούζεν εντός.
    Τρώγομαι να χωθώ, αλλά διστάζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αρνητικό είναι πως η Μπάγερν αυτή τη στιγμή πετάει και δεν έχει καμιά σχέση με την ευάλωτη ομάδα του πρώτου γύρου. Η δε Λεβερκούζεν προφανώς αποδυναμώνεται από τις άδειες κερκίδες. Και η απόδοση δεν βλέπω να ανεβαίνει.

      Διαγραφή
    2. Θα σου το πω αλλιώς.
      Η Λεβερκούζεν είναι ενα 25% και στο 6.00 έχεις ένα πολύ καλό Μπετ.
      Εγώ όμως, με την νοοτροπία που έχω αποκτήσει καλώς ή κακώς νιώθω μεγαλύτερη ασφάλεια με ένα διπλό του 15% και απόδοση 10.00.
      Παιχνίδια του μυαλού.

      Και είπαμε έδρα με κορονοϊό δεν υπάρχει. τα άδεια γήπεδα δεν είναι έδρα και εδώ θες έδρα να σπρώξει τη Λεβερκούζεν.

      Δεν σε βοήθησα...

      Διαγραφή
    3. Το 1Χ έφτασε στο 3,00. Αγοράζω.

      Διαγραφή
    4. Νίκο, πάντα βοηθάς κι εσύ κι ο Μιχάλης.
      Το κρίμα στο λαιμό μου.

      Διαγραφή
    5. Την στιγμή που το έπαιξες είμαστε μαζί σου. Με τις ευχές του αουτσάιντερ και των λοξών θαμώνων του Venceremos!

      Διαγραφή
    6. Αγγιξε το 3,45 η ΔΕ. Ηδη νιώθω χαμένος.

      Διαγραφή
  7. Εχω πολλά να μάθω από σας. Παρότι είμαι σκληροκέφαλος.
    Αν καταφέρετε να με πείσετε να παίζω το καθαρό σημείο.
    Θα έπρεπε να έχω πειστεί, αλλά παραμένω βλαξ.
    Περιμένω και τα νούμερα της Διπλής ευκαιρίας για την τετραετία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκληροκέφαλους θέλουμε ρε και δεν είμαστε δογματικοί - όλα τα σημεία μπορούν να παιχτούν αναλόγως την περίσταση αρκεί να λοξοκοιτάζουν προς το αουτσάιντερ

      Διαγραφή
    2. Θα το ψάξω για σένα.

      Οσο πιο πιθανό είναι ένα σημείο τόσο πιο πολύ το προστατεύει ο Μπούκ.
      Οσο πιο απίθανο, τόσο πιο εκτεθειμένος είναι.
      Αρα η ΔΕ επόμενο είναι να έχει μικρότερη αξία από το ξερό σημείο. Λογικό είναι.

      Μονο σε μπετ με σκεπτικο sv, ΔΕ πάνω από 7.00 (θα το λέμε από δω και πέρα "σημείο Siddhartha" προς τιμήν σου!), πάνω απο 7.00 ξαναλέω, παίζεται ως αυτοτελές μπετ και έχει τεράστια αξία, εφάμιλλη με το ξερό.

      Αυτή είναι η αίσθηση μου.

      Διαγραφή
  8. Χαχαχα, όχι ρε Νίκο, μη μου το κάνεις αυτό. Ασε με στην αφάνεια, δεν θέλω τους προβολείς πάνω μου, θα αρχίσουν να σε ρωτάνε πώς και γιατί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και ποιός δεν ειναι σκληροκέφαλος...

    Ωωωωω τι βλέπω ? Εχουμε και νέες ορολογίες : ''σημείο siddhartha ''.

    Λεβερκούζεεεεεννννν 1 -0 το θηρίο...
    Καλά ξεκινήσαμε ...

    ζζζζμμμπππρρρώχνουμε να βγει να πληρωθεί ο Δημήτρης :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. follow your heart Siddhartha και όλα θα πάνε καλά. προβληματική η Μπαγερν η φαβορα μέχρι στιγμής. Γκολ σε ματς ζωής και θανάτου για την Δρέσδη στο 89 - 2-3 τελικό. από 3,70 πριν αυτό θα πλήρωνε τα δάνεια της Αγγλίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 1-1...
    Κλείνω τον υπολογιστή, δεν έχω αντοχές καλοκαιριάτικα.
    Μακάρι να αντέξει η Λεβερκούζεν, γιατί μετά το 1-0 έσβησε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και σβηστά μπορεί να κερδίσει το φαβορί. η κόκκινη στην Λειψία αλλάζει τα δεδομένα, αλλά ο γκισές συνεχίζει να παίρνει ξεκάθαρη θέση. για να το φιλοσοφήσουμε αυτό στο ημίχρονο. δεν ήταν και οδοστρωτήρας στο πρώτο με έντεκα. Για την τιμή των όπλων η Παντερμπορν ας πάρει κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα είναι τι ζητάμε από την ενδεκαδατη ομάδα?
      Να βάλει δύο γκολ κ να μη δεχτεί κανένα?
      Αλλο κόκκινη και 0-0, άλλο κόκκινη και 1-0.
      Πάντα με μπερδεύει η κόκκινη στο λάιβ.

      Πόσο απόδοση?
      Ποιο χρονικό σημείο?
      Τι σκορ?

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Γράφαμε ταυτόχρονα και βγήκε μα(κ)ακία :)

      ζητάμε 1069 ( το σκόρ 1 - 0 στο 69' )και θέλουμε να παίξουμε το 2ος γκολ.

      ειναι ήδη 1073 το Χ στο 7,00 και το 2ος γκολ στο 5,00 .

      NO BET ...εγω το αφησα κιόλας...

      Διαγραφή
    4. Έτσι.
      Το Χ 8.00 στο 83'.
      Να το παίξει μόνος του ο Γκισες.

      Διαγραφή
  13. κοίτα για να δίνει τώρα ο μπουκ 6 να μην χάσει το καφενείο και 29 να βάλει δυο γκολ και να μην φάει κανένα μας δείχνει τον δρόμο ή ρισκοδορικο dnb sto 23 τώρα η περιμένουμε στο τελευταίο δεκάλεπτο να ανεβεί το χ - τι έχασε ο μαύρος τώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εγώ επειδή θέλω να μπαίνω σιγά σιγα στο κλίμα θα βάλω κάτι ψιλά όταν πάει το χ σε διψήφιο. αλλά 7 στο 78 προσέχει ο γκισες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σε λίγο εχουμε Χέρτα και την Τσέχα τη Μποέμιανς...

    οποιος επαιξε Πατερημων δικαιωθηκε ....1191 !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ρε γκισέ το πας 17 με τρώει το χέρι κερδίζουν κόρνερ και το πας 13. άψογος. κάτι θυμάμαι καλό αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή σας ημέρα "σύντροφοι"... Ούτε και εγώ ξέρω πως βρέθηκα στα λημέρια σας, μιας και το παλιό λεωφορείο που με πήγαινε στο άγνωστο, χάλασε από κιβώτιο και μας κατέβασαν προκειμένου να το φτιάξουν... Αλλά και τι να φτιάξουν; Ερείπιο το bus από την δεκαετία του ΄60 άντε να βρουν κιβώτιο Scania του ίδιου μοντέλου. Μας είπαν να βρούμε κανά δέντρο και έχει ο Θεός... Και όχι ότι δεν μου αρέσουν τα δέντρα ρε σύντροφοι αλλά να...είμαι και λιγάκι ιδιότροπος. Βλέπετε μεγάλωσα ημερολογιακά, πάτησα τα 60 και απόκτησα χούγια. Έχω τα δικά μου ζόρια, τα δικά μου περίεργα, αλλά δεν έχω πια κουράγιο να περιμένω...ακούγοντας τις ψεύτικες ιστορίες του κάθε "καμένου" συνεπιβάτη που βρήκε ευκαιρία ανάμεσα σε αγνώστους να εξιστορεί τα κατορθώματα του προκειμένου να τα πιστέψει και ο ίδιος...Προτίμησα λοιπόν να απομακρυνθώ λιγάκι, να στρίψω το τσιγαράκι μου, αν και με στεγνό στόμα χωρίς πρωινό καφέ. Και εκεί που είχα σηκώσει το κεφάλι μου ψηλά για να δω μέχρι που φτάνει η κορυφή της πλαγιάς, είδα τον καπνό σας. Και επειδή τα φαντάσματα που με κυνηγούν τσίτωσαν από την περιέργεια του...καπνού, αλλά και επειδή γουστάρω κάθε τι "αντί"...από πιτσιρικάς, έβγαλα από την βαλίτσα μου τα λουστρίνια μου τα μαύρα γιατί μόνο με αυτά με δεχόντουσαν στο καζίνο, φόρεσα τα άρβυλα μου,έβγαλα το σακάκι μου το κλασικό, παντελόνι άφησα το ίδιο, έριξα ένα στρατιωτικό τζάκετ που κουβαλάω πάντα μαζί μου από την εποχή των Εξαρχείων και άρχισα το σκαρφάλωμα. Να πω την αλήθεια...ούτε το κεφάλι μου δεν γύριζα στις εκκλήσεις των συνεπιβατών μου αλλά και του αγχωμένου οδηγού και εισπράκτορα που προσπαθούσε να επικοινωνήσει παράλληλα με τις αποθήκες της Scania προκειμένου να τους πει τον πόνο του. "κύριε, κύριε, καλύτερα να μην απομακρυνθείτε"..."τα μέρη εδώ μας είναι άγνωστα"...Any way όπως λένε και οι Αμερικάνοι, το λημέρι σας το νοιώθω πολύ φιλόξενο και λέω να δοκιμάσω να περάσω τις επόμενες στιγμές της ζωής μου και μαζί σας! Ελπίζω να μη σας ενοχλώ την ώρα του καφέ και της συζήτησης, διότι είμαι και "ευγενής" από αίματος. Αναντάμ μπαμπαντάμ που λένε! Και επειδή είθιστε να συστηνόμαστε σαν άνθρωποι, είμαι ο Kroisos από την ξεπεσμένη Αθήνα! Δεν είμαι γκουρού... αλλά ένας ασύδωτος τζογδόρος που δεν μπορεί μετά από τόσα χρόνια να ελέγχει την απληστία του! Αυτοκατστροφικός μέχρι κόκκαλο... Τόσο άρρωστος! Δέσμιος της στοιχηματικής αδρεναλίνης μου! Μέχρι και οι μπουκ έβγαλαν ένα logo για μένα... "Παίζει ο Κροίσος και κερδίζει; Εάν κάθεται...άστον μην αγχώνεσαι, στο τέλος θα κάνει την μ@λ@κία και θα τα χάσει. Και κεφάλαιο και κέρδη! Ο τζόγος βλέπετε έχει κάτι από την παράνοια και την απληστία του καπιταλισμού και δεν μπορώ να βρώ αντίδοτο! Μη σας κουράζω όμως άλλο, θα κλείσω λέγοντας σας πως επειδή είμαι και αλογομούρης για σήμερα διάλεξα μια φοράδα την Kipps από το ιπποδρόμιο της Αγγλίας το Haydock που τρέχει στις 3.30 ώρα πατρίδας με απόδοση 2.54 και την συνδύασα με την νίκη της Wolfsburg στο 2.20 μπας και μπορέσω να αυξήσω το κεφάλαιο των 0.65 λεπτών που μου έμεινε στο πρόσφατα μπατηρημένο ταμείο μου! Κάντε και καμιά ευχή και για μένα και από μένα ότι θέλετε, δεν υπήρξα αγνώμων! Καλημέρα σύντροφοι και ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα Κροίσε. Καλωσήρθες στο καφενείο μας.
    Την Βολφσμπουργκ την έπιασες. Η φοράδα τα κατάφερε ?
    Εμείς εδώ δεν είμαστε των αλόγων, αλλά μόνο του ποδοσφαίρου.
    Αν έχεις διαβάσει έστω και λίγες από τις κουβέντες μας, καταλαβαίνεις ότι ποντάρουμε μόνο στα μεγάλα αουτσάιντερ των οποίων η απόδοση κρύβει κατά την υποκειμενική μας γνώμη στοιχηματική αξία. Πολύ δύσκολο το άθλημα. Γενικότερα.

    Μιλάει ο Ηρόδοτος:
    Είχαν λοιπόν όλοι αυτοί υποταχτεί και ο Κροίσος τούς είχε προσαρτήσει στο λυδικό βασίλειο, όταν φτάνουν στην πλούσια τότε και ακμάζουσα πόλη των Σάρδεων και άλλοι, όλοι οι σοφοί της Ελλάδος που ζούσαν τα χρόνια εκείνα, όπως ο καθένας τους έφτανε, και ανάμεσά τους ο Σόλων ο Αθηναίος· αυτός μετά τους νόμους που έβαλε στους Αθηναίους, γιατί του το είχαν ζητήσει, αποδήμησε για δέκα χρόνια, με την πρόθεση να δει και να γνωρίσει τον κόσμο, και γιατί ήθελε βέβαια να μη βρεθεί στην ανάγκη να λύσει κάποιον από τους νόμους που έβαλε. [1.29.2] Μόνοι τους δεν είχαν το δικαίωμα να το κάνουν αυτό οι Αθηναίοι, επειδή ήταν δεμένοι με όρκο μεγάλο, δέκα χρόνια να κρατήσουν τους νόμους που θα τους έβαζε ο Σόλων.
    [1.30.1] Γι᾽ αυτόν λοιπόν το λόγο και γιατί ήθελε να γνωρίσει τον κόσμο, αποδήμησε ο Σόλων και έφτασε και στην Αίγυπτο, στην αυλή του Άμαση, κι ύστερα στις Σάρδεις, στην αυλή του Κροίσου. Σαν έφτασε, τον φιλοξένησε στα βασιλικά του ανάκτορα ο Κροίσος· κι ύστερα την τρίτη ή την τετάρτη μέρα με προσταγή του Κροίσου, υπηρέτες γυρνούσαν το Σόλωνα να δει τους θησαυρούς και του έδειχναν πόσο ήσαν όλα μεγάλα και πλούσια. [1.30.2] Τον άφησε ο Κροίσος να τα δει όλα και να τα εξετάσει, κι όταν ήρθε η κατάλληλη στιγμή, του έκανε την ερώτηση: «Ξένε, ώς εμάς έχει φτάσει η μεγάλη σου φήμη για τη σοφία και τα ταξίδια σου, πως η αγάπη σου για γνώση σε έσπρωξε να επισκεφτείς χώρες πολλές, για να τις σπουδάσεις. Έτσι λοιπόν τώρα ξύπνησε μέσα μου η επιθυμία να σε ρωτήσω αν είδες κάποιον άνθρωπο κιόλας που να είναι ο πιο ευτυχισμένος από όλους». [1.30.3] Εκείνος έκανε την ερώτηση με την ιδέα πως είναι ο ίδιος ο πιο ευτυχισμένος ανάμεσα στους ανθρώπους. Όμως ο Σόλων χωρίς καμιά κολακεία και με απόλυτη ειλικρίνεια απαντά: «Βασιλιά μου, τον Τέλλο τον Αθηναίο». [1.30.4] Σάστισε ο Κροίσος με την απάντηση και ρώτησε ανυπόμονα: «Κι από πού κρίνεις τον Τέλλο πως είναι ο πιο ευτυχισμένος;» Και κείνος αποκρίθηκε: «Ο Τέλλος πρώτα πρώτα μέσα σε μια μπορεμένη πόλη, είχε παιδιά καλά και άξια, και είδε από όλα αυτά εγγόνια, κι όλα να ζουν· κι ύστερα από μια ζωή γεμάτη αγαθά, με τα δικά μας μέτρα, το τέλος της ζωής του ήρθε όλο λάμψη: [1.30.5] σε μια μάχη των Αθηναίων με τους γείτονές τους στην Ελευσίνα, όρμησε στον εχθρό, τον έτρεψε σε φυγή και βρήκε πάνω εκεί τον πιο ωραίο θάνατο. Οι Αθηναίοι τον έθαψαν με δημόσια δαπάνη και του έκαναν μεγάλες τιμές».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. [1.31.1] Έτσι μιλώντας για τον Τέλλο ερέθισε ο Σόλων τον Κροίσο με όσα είπε για την ευτυχία του, ώστε εκείνος τώρα ρωτούσε ποιόν έβρισκε ο Σόλων δεύτερο στη σειρά μετά τον Τέλλο, πιστεύοντας ακράδαντα πως τη δεύτερη θέση θα την έπαιρνε βέβαια ο ίδιος. Όμως ο Σόλων αποκρίθηκε: «Τον Κλέοβη και τον Βίτωνα. [1.31.2] Αυτοί, που ήταν από αργίτικη γενιά, και αγαθά αρκετά είχαν και επιπλέον σωματική δύναμη τέτοιας λογής· και οι δύο είχαν κερδίσει βραβεία σε αγώνες και λένε μάλιστα γι᾽ αυτούς την ακόλουθη ιστορία: Πως σε μια γιορτή που έκαναν οι Αργίτες προς τιμή της Ήρας, έπρεπε η μητέρα τους να πάει οπωσδήποτε με ζεμένο αμάξι στο ιερό, όμως τα βόδια δεν έφταναν στην ώρα τους από το χωράφι· καθώς ο χρόνος δεν τους έπαιρνε να περιμένουν, μπήκαν οι ίδιοι οι νέοι κάτω από το ζυγό και έσερναν το αμάξι, ενώ πάνω του πήγαινε η μητέρα τους. Κι αφού έσυραν το φορτίο τους σαράντα πέντε στάδια, έφτασαν στο ιερό. [1.31.3] Το κατόρθωμά τους, που το είδε όλος ο μαζεμένος κόσμος στο πανηγύρι, το επισφράγισε λαμπρά το τέλος της ζωής τους, και έδειξε στην περίσταση αυτή ο θεός πόσο είναι για τον άνθρωπο καλύτερο να πεθαίνει παρά να ζει. Γιατί οι Αργείοι τούς περικύκλωσαν και μακάριζαν τα παλικάρια για τη ρώμη τους, ενώ οι Αργίτισσες μακάριζαν τη μάνα τους, που της έτυχαν τέτοια παιδιά. [1.31.4] Και η μητέρα τους γεμάτη χαρά για το έργο και τους επαίνους των παιδιών της, στάθηκε αντίκρυ στο άγαλμα της θεάς και ευχόταν για τον Κλέοβη και το Βίτωνα, τα παιδιά της, που τόσο πολύ την τίμησαν, να τους δώσει η θεά ό,τι καλύτερο μπορεί να τύχει σε άνθρωπο. [1.31.5] Ύστερα από αυτή την ευχή έκαναν θυσίες κι έφαγαν, και σαν κοιμήθηκαν τα παλικάρια στο ίδιο το ιερό, δεν μεταξύπνησαν πια, αλλά η ζωή τους τέλειωσε έτσι. Και οι Αργείοι τούς έφτιαξαν αγάλματα και τα αφιέρωσαν στους Δελφούς, να τους τιμήσουν που στάθηκαν άριστοι άνδρες».

      Διαγραφή
    2. [1.32.1] Ο Σόλων έτσι έδωσε σ᾽ αυτούς το δεύτερο βραβείο της ευδαιμονίας και ο Κροίσος οργισμένος είπε: «Ε ξένε, και η δική μας λοιπόν ευδαιμονία τόσο μηδαμινή είναι για σένα, που την καταφρόνησες έτσι, ώστε ούτε με ιδιώτες δεν μας θεώρησες άξιους να συγκριθούμε;» Και εκείνος είπε: «Κροίσε, εμένα λοιπόν που ξέρω καλά ότι ο θεός είναι όλος φθόνο και του αρέσει να φέρνει τα άνω κάτω, με ρωτάς για τα ανθρώπινα πράγματα. [1.32.2] Στο μάκρος της ζωής του έχει κανείς πολλά να δει που δε θα τα ᾽θελε, και πολλά να πάθει. Ώς τα εβδομήντα χρόνια ανεβάζω το όριο της ζωής του ανθρώπου. [1.32.3] Τα εβδομήντα αυτά χρόνια δίνουν είκοσι πέντε χιλιάδες διακόσιες εβδομήντα μέρες, αν δε λογαριαστεί ο εμβόλιμος μήνας. Αν όμως κάθε δεύτερο έτος χρειαστεί να μακρύνει κατά ένα μήνα, για να συμπέσει ο κύκλος των εποχών με το τέλος του, καθώς αυτές θα αρχίζουν κανονικά, στα εβδομήντα χρόνια οι εμβόλιμοι μήνες γίνονται τριάντα πέντε, και οι μέρες από τους μήνες αυτούς χίλιες πενήντα. [1.32.4] Από όλες αυτές τις μέρες των εβδομήντα χρόνων, που είναι είκοσι έξι χιλιάδες διακόσιες πενήντα, ούτε μια τους δεν φέρνει κάτι όμοιο με την άλλη. Με αυτούς τους όρους, Κροίσε, ο άνθρωπος είναι έρμαιο της τύχης. [1.32.5] Σ᾽ εμένα βέβαια εσύ φανερώνεσαι να έχεις πολλά πλούτη και να είσαι βασιλιάς πολλών ανθρώπων. Όμως εκείνο που ρωτάς ακόμη δεν είμαι σε θέση να το πω, πριν μάθω πως είχες καλά τέλη. Γιατί δεν είναι ασφαλώς πιο ευτυχισμένος ο πολύ πλούσιος από εκείνον που έχει το καθημερινό του, εκτός κι αν του μείνει η τύχη πιστή και τελειώσει τη ζωή του μέσα σε όλα τα αγαθά του. Γιατί υπάρχουν ζάπλουτοι άνθρωποι, δυστυχισμένοι όμως, και άλλοι με μετρημένα αγαθά, αλλά ευτυχείς. [1.32.6] Ο πολύ πλούσιος, δύστυχος όμως, σε δύο σημεία μόνον ξεπερνά τον ευτυχισμένο, ενώ αυτός τον πλούσιο και δυστυχισμένο σε πολλά. Ο πρώτος έχει πιο πολλά μέσα να ικανοποιήσει τις επιθυμίες του και για να σηκώσει μια συμφορά μεγάλη που τον βρήκε, περισσότερη δύναμη. Όμως ο άλλος τον ξεπερνά στα ακόλουθα σημεία: τη συμφορά και τις επιθυμίες του δεν έχει όμοια δύναμη να τις βαστάξει, από αυτά όμως τον προστατεύει η ευτυχία· ούτε σακάτης είναι ούτε άρρωστος ούτε συφοριασμένος, αλλά καλότεκνος, ωραίος. [1.32.7] Και αν πλάι σ᾽ αυτά τύχει να έχει και καλά τέλη στη ζωή του, ε αυτός είναι εκείνος που ζητάς, ο άξιος να ονομάζεται ευτυχισμένος. Πριν όμως πεθάνει κάποιος, πρέπει να διστάζει κανείς και να μη τον λέει ευτυχισμένο, αλλά πως του χαμογελά η τύχη. [1.32.8] Γιατί όλα αυτά που είπαμε, να βρεθούν συγκεντρωμένα σε έναν άνθρωπο είναι αδύνατο, όπως καμιά χώρα δεν είναι αυτάρκης παράγοντας ό,τι της χρειάζεται, αλλά άλλα αγαθά τα έχει κι άλλα της λείπουν· εκείνη που θα τύχει να έχει τα πιο πολλά αγαθά, αυτή είναι και η καλύτερη. Έτσι και του ανθρώπου η ύπαρξη, μία προς μία, καμία δεν είναι αυτάρκης. Γιατί το ένα το έχει, το άλλο της λείπει. [1.32.9] Και όποιος τύχει, όσο ζει, να έχει τα πιο πολλά αγαθά, κι ύστερα να βρει και καλά τέλη στη ζωή του, αυτός για μένα, βασιλιά, αξίζει να φέρνει τον τίτλο αυτόν. Πρέπει λοιπόν σε κάθε πράγμα να εξετάζουμε το τέλος του, πού θα βγει. Γιατί πολλούς βέβαια ο θεός τούς άφησε για λίγο να γευθούν την ευτυχία, κι ύστερα τους γκρέμισε κάτω συθέμελα».

      Διαγραφή
    3. [1.33.1] Μ᾽ αυτά τα λόγια του δεν έδωσε ο Σόλων καμιά χαρά στον Κροίσο, κι αυτός, επειδή διόλου δεν τον υπολόγισε, τον έδιωξε, πεπεισμένος πως πρόκειται για έναν αστοιχείωτο, ο οποίος τα αγαθά που είχε μπροστά στα μάτια του δεν τα ψηφούσε, και έλεγε να βλέπουμε το κάθε πράγμα πού τελειώνει.

      Διαγραφή
    4. Ασφαλώς και διάβασα και κατάλαβα το χρώμα της "σημαίας" σας γιαυτό και κόπιασα! Είμαι κι εγώ κυνηγός του αουντσαίντερ διότι σαν θήραμα έχει μια γεύση από μέθη και δεν σκυλοβρωμάει μεροδούλι μεροφάι... Δεν έχω σκοπό να σας "μπλέξω" με σταβλίτες και αναβάτες διότι δεν είναι καθόλου εφικτό. Και το λέω αυτό διότι το κύριο κριτήριο επιλογής του αλόγο για ποντάρισμα λαμβάνεται ένα λεπτό πριν την εκκίνηση της κούρσας από το πως χειρίζεται την ουρά του! Και δεν είναι χιούμορ αυτό που λέω. Σαν ζωντανό ζώο, και με την ουρά του εκφράζει την όποια διάθεση του. Εάν φοβάται τους αντιπάλους ή αν έχει διάθεση να τρέξει. Δυστυχώς όμως η σημερινή φοράδα δεν μπόρεσε να αντέξει στα τελευταία μέτρα την επίθεση ενός αουντσάιντερ με απόδοση 10.00 και τερμάτισε δεύτερη. Τέλος είμαι από τους "κροίσους" που θα φιλοξενούσα και θα τιμούσα τον Σόλων προκειμένου να μάθω όσα μπορούσα περισσότερα!!! Να ευχαριστήσω για τον χρόνο και διάθεση της απάντησης σας και να σας ενημερώσω πως η γηπεδούχος Σοντερίσκε δεν μου εμπνέει καμία απολύτως εμπιστοσύνη και δεν θα εκπλαγώ αν η Σίλκεμποργκ που είναι πιο αδύνατη ομάδα, αυτή την εποχή, μπορεί να φύγει με το ροζ φύλλο του αγώνα με απόδοση κοντά στο 3.90! Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
    5. Καλώς μας βρήκες στον στοιχηματικό μας καφενέ. Λιτός, μας με χρήσιμα πράγματα για αυτόν που ψάχνει. Είμαστε λίγο μπερδεμένοι γιατί το καλοκαίρι συνήθως κάνουμε καμιά αυτοκριτική και μαζεύουμε ξύλα για τον χειμώνα.

      Τώρα με το "θανατικό" θα παιχτεί μπάλα καλοκαιριάτικα πράγμα που μας αφήνει λίγο αδιάφορους - είματσε της άποψης "κάθε πράγμα στον καιρό του και το κουμάρι αρχίζει τον Αύγουστο".

      Θέλει και φτιασιδώματα ο καφενές, θέλει και χρόνο να ξαναβρεί τα πατήματα ο καφετζής γι αυτό το καλοκαίρι θα το βγάλουμε με πολλές κουβεντούλες και λίγα στοιχήματα και καλά.

      Οι θαμώνες είναι ένας και ένας - δεν μας πλάνεψαν ποτέ οι σειρήνες των φαβορί και θα παραμείνουμε έτσι - δεν μας αρέσει η καθημερινή ελεημοσύνη από τον γκισέ.

      Μάθαμε με τα χρόνια πως πρέπει να αντέχεις για μέρες νηστικός όταν πας για μεγάλο κυνήγι.

      Αυτά καλά να περάσεις στον καφενέ μας...

      Διαγραφή
    6. Σ΄ευχαριστώ Ερημίτη για την ζεστή υποδοχή σου! Η χόβολη πάνω από όλα και τα υπόλοιπα ψάχνονται και βρίσκονται. Χαίρομαι για τα μέλη και την ατμόσφαιρα σας!

      Διαγραφή
    7. Καλωσορισες Κροίσε στον καφενέ μας .
      Ολοι μας εχουμε τα καλα μας και τα κακα μας αλλα σε γενικες γραμμες ειμαστε καλα παιδιά ( οι κακοί ειναι στις φυλακές :) )
      Καφετζη ! κερασε βαρυ γλυκο καφε τον ανθρωπο και οτι αλλο γουστάρει , ο Ξένιος Δίας επιτάσει να γεμισεις το τραπεζι του με ολα τα καλούδια ....
      Εμεις εδω κάνουμε πολυ κουβεντα για στοιχημα και παιζουμε ελάχιστα , γι αυτό μας λένε λοξούς .Δεχομαστε το χαρακτηρισμο και μας αρεσει κιολας :):)
      Θα αγανακτησεις και θα βαρεθεις μαζι μας αν θες δράση καθε μερα .
      Αυτο που ειπες οτι η ουρά του αλόγου δείχνει τη διαθεση του ισχύει ....το υπογράφω κι εγώ !
      Ξαπόστασε τώρα και τα αλλα θα τα δούμε σιγα σιγα .

      Καλως ορισες και πάλι ...

      Διαγραφή
    8. Καλώς σε βρίσκω και εσένα fairplay. Ευχαριστώ πολύ για το επιπλέον κέρασμα σου που συμπληρώνει τα υπόλοιπα κεράσματα που δέχτηκα από την ώρα που πάτησα το πόδι μου στον καφενέ σας! Χόρτασα διαβάζοντας και το λέω αλήθεια! Αγαπητέ φίλε, στην εποχή της πλήρους απομυθοποίησης, των πάντων, το να σε χαρακτηρίζουν λοξό για μένα είναι σαν να σε φωνάζουν...Comandante! Δεν νομίζω πως θα "αγανακτήσω" διότι εδώ και κάποια χρόνια συνειδητοποίησα πως ο μόνος τρόπος αντιμετώπισης του στοιχήματος είναι η μέθοδος του αντάρτικου πόλεων. Παρακολουθείς τον υποτιθέμενο ανυποψίαστο στόχο σου -διότι σαν στόχος είναι ήδη υποψιασμένος- καταγράφεις έστω και έτσι, όσα μπορείς περισσότερο που τον αφορούν και στήνεις ενέδρα έχοντας πάντα το πλεονέκτημα του αιφνιδιασμού! Ακόμη και να αλλάζει δρομολόγια για να μη γίνεται στόχος ο...στόχος... το κουμπί θα πατηθεί όταν κριθεί πως ήρθε η ώρα! Και ας μη σκάσει το μασούρι... Την φυτιλιά όμως θα την δεί πως άναψε...και μόνο αυτό μου αρκεί! Έτσι είναι και τα λεγόμενα..."λιμά" με τις μεγάλες αποδόσεις που οι τσέτουλες του στοιχήματος λοιδωρούν και φτύνουν! Το ξέρετε καλά πως δεν θα υπήρχε το στοίχημα αν δεν υπήρχαν τα αουντσάιντερ και το αντίθετο! Με το ποδόσφαιρο μην αγχώνεστε δεν έχω κανένα πρόβλημα λοιπόν να περιμένω! Με τις ιπποδρομίες είναι αλλοιώς το θέμα. Συμμετέχω σχεδόν καθημερινά στον ιερό πόλεμο επειδή ένας φίλος αδελφικός πάνω από 40 χρόνια τώρα, εργάζεται σε Βρετανική στοιχηματική εταιρία μόνο για άλογα και παρακολουθεί τα πονταρίσματα των δυνατών παικτών, προκειμένου να ελέγχονται οι επιλογές τους και οι αποδόσεις. Μη σας αναλύω και κουράζω, απλά να ξέρετε πως κάθε μεσημέρι έως αργά το απόγευμα "ενημερώνομαι" και ποντάρω ήρεμα! Πάντως αν θέλετε μπορώ να σας στείλω κάποιο νικηφόρο κουπόνι μας με απόδοση πάνω από 1,000... Τετράδα καρφί ή διάφορα άλλα παρολί με ζητούμενα πάντα! Σταματώ εδώ περί αλόγων και ζητώ συγνώμη που έβαλα τα ζωντανά στην συζήτηση. Ασφαλώς και θα τα δούμε όλα σιγά σιγά στην πορεία! Ευχαριστώ πολύ για την ευγενέστατη υποδοχή και διάθεση σας! ΥΓ. Εχω και εγώ μια λόξα που δεν θέλω να την ξεπεράσω με τίποτα... Αν τύχει ποτέ και σας κεράσω και εγώ κάτι, μη μου πείτε αυτό το συνηθισμένο και ντεμοντέ..."ααα ευχαριστούμε, αλλά δεν ήταν ανάγκη"... Ειλικρινά με κάνει τρελλό... Το κέρασμα, δεν το κάνει κανείς "λόγω ανάγκης" αλλά λόγω ψυχο-εγκεφαλικής διάθεσης! Αυτά...!!!

      Διαγραφή
    9. Εμεις εδω εχουμε μια κακιά συνηθεια :)
      Κραταμε αρχεια ειτε χειρογραφα είτε σε μορφη εξέλ με τα bet που μας ενδιαφερουν και σημειωνουμε ποια παιζουμε ..
      Αν θες βαζε εδω καθημερινά το αλογο που παιζεις ...δε με ενδιαφέρει να ποντάρω ....θελω να δω πόσο καλή ειναι η ενημέρωση του ''Άγγλου '' φίλου σου .....η ποιότητα μιας πληροφόρησης - μελέτης κρίνεται απο το αποτελεσμα της ....αν ειναι κερδοφόρα τοτε η στρατηγικη ειναι σωστή ...αν όχι πρέπει να αλλάξει η στρατηγική ....
      Βάζε αν μπορείς καθημερινά τις επιλογες που παιζεις ...θα τις ποντάρουμε ολες εικονικα απο μια μοναδα να δουμε τι θα βγει ....

      Διαγραφή
    10. Συμφωνώ με το αρχείο είναι κάτι που χωρίς αυτό δεν ξέρεις που βρίσκεσαι και που πηγαίνεις! Πολύ ευχαρίστως να εναποθέτω τις σχεδόν καθημερινές ιπποδρομιακές επιλογές για έρευνα!

      Διαγραφή
    11. Ανήμερα του Αγίου πνεύματος ξεκινήσαμε παρτίδες με αλόγατα. Αν γίνουμε αλογομούρηδες θα τον κλείσουμε τον καφενέ να το θυμάστε.

      Fairpaly ετοίμασε για τον Αύγουστο κάτι με αλογομούρηδες και εσύ Niklaps να ετοιμάζεσαι μήπως προλάβεις τον Αύγουστο του ΄25.

      Άμα γράφεται σχόλια όπως ρίχνει ο "αιώνιος" παίκτης τα παρολια μην νομίζεται πως καλοκαιριάτικα θα αλλάζω θέματα κάθε μέρα;

      Μετά από μεγάλες νίκες τα φαβορί είναι επίφοβα, γιατί πάντα μπαίνουν χαλαρά και με μια αίσθηση υπεροχής...

      Τα φαβορί σπάνια κάνουν δυο γκέλες μαζεμένες, γιατί μετά από στραβή μπαίνουν υποψιασμένα...

      Κείνος ο SIDDHARTA που χάθηκε πάλι; θα ψάχνει την φώτιση σε κάνα πρακτορείο - θέμα για επαναληπτικές τον Σεπτέμβρη εσύ " η μαθητεία του SIDDHARTHA στα πρακτορεία"

      Διαγραφή
    12. Ούτε ο καφενές θα κλείσει, ούτε και μουστάκι θα κοπεί... Και στην τελική θυμήσου τι μου έγραψες; "δεν μας πλάνεψαν ποτέ οι σειρήνες των φαβορί και θα παραμείνουμε έτσι - δεν μας αρέσει η καθημερινή ελεημοσύνη από τον γκισέ". Δεν τολμώ να σκεφτώ λοιπόν πως ελοχεύει παραστράτημα με τέτοια Yield; Τώρα αν ενοχλεί το χλιμίντρισμα και ο θόρυβος που γίνεται μέσα στον στάβλο από το πετάλωμα, πάω πάσο... Σήμερα πάντως, οι αλογομούρηδες δεν έχουν καμία σχέση με τους παλιούς και το λέω διότι γεννήθηκα σε συνοικία που φιλοξενούσε στάβλους από την δεκαετία του ΄60 μιας και ο παλιός ιππόδρομος απείχε 2 χιλ από το σπίτι μου και έβλεπα το "χάλι" των αιμοδοτών. Υπερασπίζομαι τα ζωντανά...διότι ξέρω τι πάει να πεί: pay my tickets now!

      Διαγραφή
    13. Καλημέρα με τις σημερινές επιλογές μου στο ιπποδρομιακό στοίχημα!

      Κυμαινόμενο ποντάρισμα
      Haydock 4.15 Finery @ 2.87 Χ 1.00
      Wolverhampton 5.30 Mitrosonfire @ 5.00 Χ 3.00
      Wolverhampton 6.00 Sampers Seven @ 4.33 Χ 4.00
      Wolverhampton 7.00 Caravan Of Hope @ 2.50 Χ 2.00
      Wolverhampton 7.00 Australis @ 3.50 Χ 2.00
      Leopardstown 2.00 Russian Emperor @ 2.50 Χ 1.00

      Σταθερό ποντάρισμα
      2:15 Haydock - Brookside Banner @ 10.00 Χ 1.00
      2:45 Haydock - She Can Boogie @ 8.00 Χ 1.00
      6:00 Wolverhampton NAP - Olcan @ 8.50 Χ 1.00
      Wolverhampton 8.00 Squelch @ 3.50 Χ 1.00

      Διαγραφή
    14. Καλη επιτυχία Broker Bet.

      Ωρες Αγγλίας είναι προφανώς αυτές.
      Το λέμε για όποιον θέλει να συμμετασχει.
      Η Αγγλία είναι 2 ωρες πίσω.

      Επίσης η Πράσινη την πόλη Wolverhampton την έχει ως... "Γουλβς"! Την ομάδα δηλαδή της πόλης.
      Εχει κέφια ο μεταφραστής τους!
      :)))

      Διαγραφή
    15. Σημαντική η παράλειψη μου σχετικά με την ώρα,ζητώ συγνώμη. Ώρα Αγγλίας αναγράφεται στο δελτίο που όντως είναι δύο ώρες πίσω μας. Χαχα ναι, είναι σαν να λέμε ποιο είναι το μεγαλύτερο λιμάνι στην Ελλάδα και να απαντάει... Ολυμπιακός Πειραιώς... Ευχαριστώ για τις ευχές!!!

      Διαγραφή
    16. Είπαμε να κρατήσουμε αρχεία με τον ''Άγγλο'' φίλο σου εννοόντας οτι θα σου λεει ενα-δυο αλόγατα τη μέρα ....
      Εδω πιο πανω βλέπω εβαλες το μισό σταυλο , 10 άτια βλέπω ....δε συμφέρει η καταγραφή ....πολυ χαρτί θα ξοδέψουμε και δε θα βγάλουμε και συμπέρασμα στο τέλος ...:)

      Καλη τύχη να έχεις πάντα στις επιλογες σου αλλα η καταγραφή σταματάει πριν αρχίσει ...πολύ χαρτί ..

      Διαγραφή
    17. Τον πήρες από τα μούτρα ρε fairplay τον άνθρωπο, αλλά θα χαθούμε στην παρακολούθηση - που να παίζαμε κιόλας...

      Διαγραφή
    18. Οταν λέμε ''πολύ χαρτί '' αυτό εννοούμε Ερημίτη ...οτι θα χαθούμε στην καταγραφή ...κατά τα αλλα μια χαρά επιλογες ειναι ...η μορφή των επιλογών ομως όντως δεν βοηθάει στην καταγραφή ...

      Διαγραφή
    19. Δυο τα έπιασε μου φαινεται με 3.50 απόδοση. Για να μην γράφει θα χώνεται στους γκισέδες να δει αποτελέσματα - σαν το κινο, αλλά πιο υποψιασμένο...

      Δεν έχουμε και τίποτα καλύτερο για το καλοκαίρι...

      Άλλα πες και συ ρε αδερφέ δυο πράγματα να καταλάβει ο κόσμος τι κάνεις

      Διαγραφή
  19. Καλημέρα, ωραίο κουπόνι σήμερα έβγαλες ρε γκισέ. Θα μου επιτρέψεις μια και έχω όρεξη να ασχοληθώ με τα ξύλα του χειμώνα και με τα μερεμέτια του καφενέ.

    SIDDHARTA σ αφήνω στο πόδι μου, γιατί οι άλλοι δυο αγνοούνται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα.
    Ετοιμάζω απολογισμό sans voir live.

    Σχηματικά: από την αρχή της σεζόν μέχρι τον Covid επελέγησαν 218 ματς για παρακολούθηση στο λάιβ. Με το δικό μας Πρωτόκολλο λάιβ.

    Τελικά, από τα 218 ματς, είχαμε εμπλοκή, παίξαμε δηλαδή, στα 27 (1 στα 8 περίπου).
    Η μέση απόδοση των 27 αυτών στοιχημάτων ήταν 12.92 την στιγμή της επιλογής. Δύσκολα στοιχήματα.

    Από τα 27 αυτά ματς που παίξαμε κερδίσαμε μόλις τα 4 (14,8% επιτυχία).

    Ποντάραμε 27 Μονάδες και επέστρεψαν 56 Μονάδες.
    Profit 29 Μονάδες
    Yield 107.4%

    Απο τα 218 ματς προεπιλογή, τελικά βγήκαν τα 34. Εμείς μεζέ πήραμε μονο στα 4 ενωβτα υπόλοιπα 23 που παίξαμε ηταν κουβάδες.

    Μολονοτι απο αυτα που βγήκαν ήμασταν παρόντες σε ελάχιστα, και αν και με πολλούς κουβάδες, τελικά κερδίσαμε καθαρά.

    (τα υπόλοιπα αύριο στο thread)

    ΥΓ καλωσορίζω τον νέο θαμώνα και εγώ με τη σειρά μου.






    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτό λέμε ο σωστός παίκτης πρέπει να σκάζει γαϊδούρι - μπράβο παιδιά συνεχίστε έτσι. Με 15.5% στο σύνολο μπορείτε να βάλετε και λίγα ακόμη.
      Με μέτρο όμως γιατί το ζωντανό σε ξεμυαλίζει εύκολα.

      Περιμένω πιο αναλυτική παρουσίαση ειδικότητα του Niklaps

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ nklaps για το καλοσώρισμα σου! Θα μου επιτρέψεις να σου πω πως όταν κλείνεις λογιστική σεζόν έστω και πετσοκομένη, λόγω ιού, με Profit 29 Μονάδες και Yield 107.4% δικαιούσαι να συμμετάσχεις επι πληρωμή φυσικά, σε στοιχηματικό σεμινάριο με θέμα : Αναναιώστε την γκαρντρόμπα του καλοκαιριού σας και κλείστε θέσεις με την Emirates Airlines!!! Ένα μεγάλο μπράβο σας!!!

      Διαγραφή
  21. Η ώρα του καφέ - σε λίγο θα μπουν και οι πρώτες ποινές - μπορεί και όχι. Ξυπνάτε τον Βούδα, χάθηκε στην Νιρβάνα του! Για να μην μου ζητάτε φυσικοθεραπείες και μείνω από ξύλα, το μηχάνημα του διαβόλου έχει ένα κουμπάκι "page Down" το πατάτε μόλις ανοίξετε το άρθρο και σας πάει στο κάτω μέρος της σελίδας. Ανοίξτε τα στραβά σας κάπου εκεί έχει το τελευταίο σχόλιο. δεύτερος τρόπος - στην αρχική σελίδα κάνετε κλικ στο τελευταίο σχόλιο και σας πάει εκεί. δεν θέλει κόπο θέλει τρόπο...

    Ρε γκισέ τελευταία είναι η Δυναμό Δρέσδης ή άλλη εκτός έδρας έχει να χάσει από το ΄19 (βάζω και διακοπή και θανατικό μήπως τσιμπήσει) - δεν αξίζει για κάτι παραπάνω;

    "Πάλι εσύ, μου λέει άγρια ο γκισές, πάρε ένα εικοσάρι βάλτο στην Δρέσδη, βάλτο στο μαξιλάρι σου, βάλτο στον κώλο σου - μόνο φύγε από δω και παράτα με.

    Πω, Πω νεύρα ο γκισες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αχ ρε γκισε μας βγηκες και νευρικος. Την Παρασκευη παιζει Ντιναμο Δρεσδης - Αμβουργο, τα δικα του ο γκισες 66% πιθανοτητες για το διπλο. μαλιστα...

    9 στα 15 τα παίρνει αβίαστα η φοβόρα. Αμβούργο έχει 3 διπλά στα 15 - 20% με το εικοσάρικο του γκισέ παίζεις Αμβούργο το πιάνεις και πάλι χαμένος είσαι.

    Δεν χάνει όμως εκτός το Αμβούργο για να είμαστε δίκαιοι. Έχει όμως το διπλό (από 6,40 στο 6,00) πτωτικές τάσεις - δεν μ αρέσουν αυτά.

    Για να δούμε λίγο το παιχνίδι που αρχίζει σε λίγο και την διακύμανση των αποδόσεων μήπως ρίξουμε το εικοσάρι του γκισέ...





    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το άρπαξεν η Δρεσδη αλλα νωρίς είναι.

      Η εμπνευση του Μπαζ (το αλλο ματς λεμε) είναι η κακή εκτός έδρας εικόνα του Αμβούργου. Χτικιάρα είναι έξω. Δεν χάνει μεν, αλλά μόνο 3 νίκες σε 15 εκτός και θέλει και άνοδο.

      Σωστά το λες Ερημίτη. Bonus ...αφοσίωσης υποψιάζομαι πήρες, δεν ξες τι να το πρωτοκάνεις! :)))

      Αλλα και το αουτσάιντερ δεν βοηθά τον εαυτό του. Μία νίκη στα 3 ματς μετα Κορωνοιό. Θα μου πεις δύσκολα ματς ήταν και αυτό που κέρδισε ήταν Αιμα και Αμμος.

      Μία φορά βάλαμε Δρεσδη στο sv και φάγαμεν επτά. Ακόμα τρώμε γκολ! Ακούω Δρεσδη και τρέχω.

      Οπως λέμε πολλές φορές με τον fairplay, αν είναι ζωντανή στο ημίχρονο και πληρώνει αυτό που θέλουμε την ώρα που θέλουμε, το βλέπουμε.

      Οι συνειρμοί παίζουν στοιχημα?

      Διαγραφή
    2. Άμα κέρδιζε η Δρέσδη θα έπεφτε το διπλό και θα κυνηγάγαμε δυο σερί εντός νίκες για μια ψόφια. Εμείς θέλουμε μια αντίδραση στο δεύτερο ημίχρονο και να μην χάσει ακόμα καλύτερα. Θα πάει για άσσο, δυο την Παρασκευή όσο μπορεί κάτι να πάει κάπου στο στοίχημα.



      Διαγραφή
  23. Μπελενενσες - Γκιμαραες

    1145 ....8,00 ο ασος

    1160 ....5,00 ο ασος


    θελω να παιξω ρε γκισε αλλα δε βοηθας...

    παιξτο μόνος σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χο....


      1 - 1 τελικό

      αμέτρητες φορές μας εχει σώσει η τσιγγουνιά του γκισέ .

      Διαγραφή