18 Μαρ 2021

"ο πιο αδύναμος κρίκος (Βούδας)

 

Ρε τι έπαθα χτες. Αχάραγα άρχισε να βαράει κάποιος τις πόρτες του καφενέ. - "Ποιος είναι μωρέ μες την νύχτα;" φώναξα και πήγα να ανοίξω...

Ήταν ο αγαπητός Fairplay, γνωστό νυχτοπούλι. - "ρε καφετζή σε σκεπτόμουν και ήρθα να σου βρω λύση στο πρόβλημα σου". "καλά ρε του λέω και είναι τόσο βιαστικό, που μου ΄ρθες με τα κοκόρια; 

"Κάτσε να φτιάξω δυο καφεδάκια να τα πούμε."

Έτοιμοι οι καφέδες και άκουγα τον Μιχάλη να κάνει εισαγωγή στο πρόβλημα. 

"Κοίτα ερημοκαφετζή μου λέει, το παλεύεις ωραία το αουτσάιντερ, βοηθάμε και ΄μεις με τον επίτιμο, αλλά έχουμε και τα sans voir και μπορούμε μόνο σαν βοηθητικοί."

"Εντάξει μωρέ Fair, του λέω καλά πάμε μπορεί να βγάλουμε την χρονιά έτσι και το καλοκαίρι να τον φτιασιδώσουμε, μπορεί και να τον ισοπεδώσουμε..."

"Ναι, αλλά είχες και μέχρι πριν ένα μηνά καλό βασικό συνεργάτη τον Βούδα. Έσπαγε την μονοτονία των Αγγλιδούλων και άνοιγε ωραία την τράπουλα, είπε ο Μιχάλης και σαν να μου φάνηκε πως νευρίαζε σιγά σιγά. 

Αλλά ρε φίλε, μου λέει εδώ και ένα μήνα τρέφει κώλους σαν τους μοναχούς τότε που έπεφτε η Πόλη. Όλο δεν παίζε και πιάνει θέση Vip άδικα. Άσε που είναι και αρνητής και ξέρεις τώρα οι αρνητές στοχοποιούνται - δεν θες να μπει το αουτσάιντερ στο μάτι των Hoaxes;"

"Ποια Hoaxes μωρέ Fair; Ποια βατράχια θα μας κυνηγήσουν; Και τι να κάνουμε τώρα με Τον Βούδα, αφού μας είναι συμπαθής."

Ρε άσε της συμπάθειες μου λέει, δεν γίνεται σε στοιχηματικό καφενέ να υπάρχει βασικός συνεργάτης βυθισμένος στην  Νιρβάνα - άπραγος να κοιτάζει τ΄άστρα..."

"Ρε με αιφνιδιάζεις του λέω κάτσε να πάρουμε τον επίτιμο που δείχνει ψύχραιμος. Κάτσε καλεί - "έλα ρε επίτιμε εδώ έχω τον fairplay και μου λέει να βγάλουμε τον καψερό τον Βούδα από το κάδρο γιατί είναι αρνητής και αντιστοιχηματικός. Τι λες και εσύ ρε Νίκο;" 

Κοίτα λέει ο επίτιμος, φίλος ο Βούδας, φίλτατος ο στοιχηματικός καφενές να διωχθεί και να αντικατασταθεί." 

Ρε παιδιά να τον διώξουμε γιατί μου της έδωσε που χτες πάτησε κουβά για δολιοφθορά και έκανε τον τρελό, αλλά ποιον θα βάλουμε στην θέση του; είπα και άναψα τσιγάρο και ρούφηξα καφέ σαν τρελός. 

"Άκου, μου είπε ο Μιχάλης,  ο Eric Castel έχει έναν φίλο δυνατό, αλλά παρεξηγημένο γκουρού. Με διαγράμματα, με σχεδιαγράμματα, με άποψη, είναι ότι πρέπει για την θέση του Βούδα. 

Εντάξει αυτός μπαίνει και σε μεγάλους καφενέδες, αλλά αν του πει ο χηνάκιας,  εγώ και ο Νίκος που γνωριστήκαμε τώρα τελευταία και μας συμπάθησε θα έρθει.

Και λέμε θα κάνει μεγάλη ζημιά στο μαγαζί..."

"Ρε εντάξει σας εμπιστεύομαι να του πούμε να ρθει, αλλά πως θα διώξουμε τον άλλον;"

Αυτό άστο σε μας. Πες εσύ το οκ και θα αναλάβει δικηγόρος την υπόθεση. Ο Γιώργος έχει έτοιμη την έξωση να του την στείλει αμέσως να μας αδειάσει την γωνία και καπάκι ασφαλιστικά μετρά να μην ζυγώνει εκατό μέτρα στον καφενέ. 

Υ.γ.1 τόλμη και γοητεία - ίντριγκες και συνομωσίες κατέκλυσαν το αουτσάιντερ. Το μέλλον του Βούδα θα κριθεί σήμερα...

Υ.γ.2 "δεν θα δώσεις κάτι για Ουεφα πετάγεται ένας πελάτης αντιπαθείς" - "άλλος για ασφαλιστικά μέτρα..."









28 σχόλια:

  1. Καλά τη μυρίστηκα τη βρωμοδουλειά.
    Α ρε Βούδα φουκαρά, πάλι σου τη φέρανε.

    https://www.youtube.com/watch?v=CPtWT_fP-ME

    ΚΟΥΒΑΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ιιιιιιιιι.....
    ιιιιιιιιιιιιιιιιι.....
    ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι....

    ωχχχ....
    αμαν .....
    Τοσα ψεμματα μαζεμενα δεν εχω ξαναδιαβασει στη ζωη μου :))))
    Ολος ο κοσμος ξερει οτι ο Βουδας ειναι η αδυναμια μου ...μου φτιαχνει τη διαθεση και τελικως μου φερνει γουρι ....μάλιστα κυριε ....αυτος σου κραταει το μαγαζι εδω ....τελειως μονος του το παιδι ....ειναι αποδιευθυντης του καταστηματος και εκτελει χρεη διευθυντη :)))
    Τον εκμεταλλευεσαι και δεν του πληρωνεις και τον ΙΚΑ ...και ναι κυριε θελω να φυγει απ απ τη σπηλια σου γιατι μας τον πηρες υπουλα απ το sans voir ....εβαζε μουσικες περιεργες βουδιστικες που εφερναν γουρι στο θρεντ και σπαζανε τα κοντερτια ....μας τον πηρες και περνανε αερας οι αγγλιδουλες σου κι εμεις στο sv ξεραΐλα ....1 στα 22 μετραμε ....κι ολα αυτα γιατι μας πηρες το γουρι μας κυριε καφετζη ...τον καλο μας το Sidd ...

    Και τωρα λες αυτες τις συκοφαντιες...
    Ρε μια βδομαδα αμα λειψει θα γκρεμιστει η σπηλια και στο sans voir θα περνανε ολα αερας ...

    επυφυλασομαι παντως νομιμου δικαιωματος μου και θα επανελθω αργοτερα να σε στολισω παλι γιατι τωρα εχω δουλεια .... :))))



    Ακου εκει ....θελει να φερει αυτον με τα τσεκουρια και τα διαγραμματα στον καφενε ...:)))))


    χαχαχα.....

    κλαιω ρε ατιμε καφετζη :))))



    Sidd ....ξερεις τι παγαποντης ειναι ο καφετζης ε ? διαολ καλτσα ...


    πονηρη αλεπου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχαχαχα τι έπος έγραψες βρε καφετζή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι να πω ρε τι να πω?
    Εμένα με κατηγορεί ευθέως ο καφετζής για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης για συνέργεια σε συνωμοσία.
    Μα είναι ποτέ δυνατόν να συναινέσω εγώ να φύγει ο Βούδας μας?
    Ουδεπώποτε!
    Ρε Μπαζ τι πήγες και έγραψες ρε?
    :))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην βγάζετε την ουρά σας απ΄ έξω τώρα. Ανάβετε φωτιές και τώρα θα κάτσω εγώ να τις σβήσω.

      Άμα αποκλειστεί ο Μουρίνιο σήμερα Βούδα τον βλέπω να φεύγει πριν από σένα...

      Διαγραφή
    2. Ναι, εννοείται, δεν μπαίνει στο αεροπλάνο για μένα. Με το πούλμαν επιστρέφει μόνος του.

      Διαγραφή
  5. Υποκλινομαι στην κεντρικη στοιχηση ...

    Ρε σαν ποιον μοιαζει ?
    Ρε σαν ποιον μοιαζει ?


    χαχαχα .....


    ΕΠΟΣ κυριοι !!!!

    :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρε το μαλάκα το Μουρίνιο, τον πήγε παράταση η Δυναμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να έρθει ο καινούργιος στη θέση μου, δεν έχω πρόβλημα.
    Θα τον στηρίξω με όλη μου τη καρδιά.

    3-0 αμαν αμαν, έχει αποκεφαλισμό το μενού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. το βαλαμε ηδη svl καλε μου Sidd...



      21/3
      14:30 Κ Μπριζ-Αντβερπ(6,50)
      15:30 Φιτεσε-Βιλεμ(7,00)
      18:05 Λιλ-Νιμ (10,00)
      18:30 Ντ Ζαγκρεμπ- Γκοριτσα (7,50)
      19:15 Αντερλεχτ- Ζουλτε Β. (5,75

      Διαγραφή
  9. Να ψηφίσει το κοινό ποιος θα φύγει πρώτος παρακαλώ - Μουρίνιο ή ο Βούδας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο special one

      ο Βουδσς να μεινει στη θεση του και να του κανεις και συξηση .

      Διαγραφή
    2. Να φύγει ο Βούδας. Ακόμα κι εγώ τον βαρέθηκα.
      Ο Μουρίνιο να μείνει. Δεν τον βαριέσαι ποτέ.

      Διαγραφή
  10. 1-1 αλλά ο Βούδας πιάνεται διπλός. 1-2 τρίζει η καρέκλα του Βούδα - για να δούμε οι υπόλοιποι...

    Τώρα κάνει δηλώσεις ο Μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα στην παρέα. Φούλαμ - Λιντς σήμερα στις 22.00 για να χαζέψουμε - αν χάσει ο Μπιέλσα ρε Βούδα, λες να μπει σε περιπέτειες;

    Δεν υπάρχει καμιά ευκαιρία στις αυριανές Αγγλιδουλες και μάλλον θα βγει άρθρο αύριο το πρωί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα. Δεν νομίζω να κινδυνεύσει η Λιντς. Θα είναι πολύ ακραίο. Οι μπουκ λένε Σέφιλντ Μπρόμιτς Νιούκαστλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φουλα - Λιντς το παιζεις τριπλή και μπορει να το χασεις ....



    Μπιλεφελντ κοιταω εγω με Λειψια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γκολάρα της Λιντς ακυρώνεται για οφσάιντ του ώμου.
    ΠΟΙΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ????????
    Θα έπρεπε να μετράνε μόνο τα πόδια που πατάνε στο έδαφος.
    Ποδοσφαιρο παίζουνε. Τα πόδια ρε μαλάκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι απίστευτος ο τερματοφύλακας της Λιντς. Τρομερές αποκρούσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 1-1 ημίχρονο - καλό ματς. Και τερματοφύλακες βγάζει ο Μπιελσα...

    Για το Βαρ με τα μοιρογνωμόνια έχει καταντήσει αηδία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή