20 Νοε 2016

''το χαλί και το πληκτρολόγιο''


Έκατσα ν στρώσω ένα χαλί χθες γιατί πάγωσα δω πάνω. Άμα δεν είναι χαλί μαγικό, τι μας το λες θα μου πείτε; - τι μας νοιάζουν τα χαλιά σου και η γέρικη παραξενιά σου; Εγώ θα το πω και ας μην είναι χαλί μαγικό.

Έβγαλα λοιπόν τραπέζια, οθόνες, πληκτρολόγια, καρέκλες, κέρατα και έστρωσα το χαλί. Ζεστάθηκε λίγο το κοκαλάκι μου και λέω άντε ξαναβάλτα, τώρα που είσαι ζεστός να γράψεις και κάτι, ξημέρωμα Σαββάτου.

Τα βάζω όλα με προσοχή και , στρίβω και ένα τσιγαράκι – εδώ να πω πως πολύ τσιγάρο τραβάει η συγγραφή, ή το ένα θα κόψω ή το άλλο. Δεν γίνεται να το ντουμανιάζω δω πέρα για να βγουν οι λέξεις – μην σώσουν και βγουν.

Όλα λοιπόν συνδέθηκαν κανονικά, η οθόνη άναψε, το ποντίκι έκανε τις βόλτες του, αλλά το πληκτρολόγιο πάπαλα. Άντε να μπεις από κάτω να το κουνήσεις, μπας και κουνήσει, αλλά τζίφος. Το έπιασαν τα διαβόλια του και έπιασαν και μένα τα δικά μου.

Κάτσε να βαλέ ένα παλιό λέω, που έχω κάπου εδώ πεταμένο. Αυτό μπήκε με ήχο. Ωραία λέω θα δουλεύει αυτό.  ήταν όμως επιλεκτικό, άλλα γράμματα πατούσε, άλλα και που τα πατούσες εσύ, αυτό στον κόσμο του.

Κι είμαι και πολύ νευρικός για ερημίτης. Και τα έβαλα με το πληκτρολόγιο και με θεούς και διαβόλους. Και αποφάσισα να εξαφανίσω το σάιτ, ως δια μαγείες. Κάτσε λέω άμα μπω έτσι και γράψω τίποτα, δεν θα καταλάβει κανείς τι λέω.

Υπάρχει κόσμος βέβαια που μου λέει και πως τώρα δεν καταλαβαίνει εύκολα  κανείς τι γράφω. Με προβληματίζει αυτό, αλλά είμαι και ξεροκέφαλος.

Γέλασα όταν ο nklaps μου έστειλε μάιλ και ρωτούσε αν το έκανα συνδρομητικό; Να πω την αλήθεια ήθελα να βάλω το άλλο με τις κατασκευές – που σου λέει κλειστό λόγω ανακαίνισης. Αλλά αυτό δεν το έβρισκα και προτίμησα την εύκολη λύση.

Σήμερα τα βασανιστήρια συνεχίζονται. Έχω ανεβάσει το λάπτοπ επάνω, θα τα γράψω εδώ και πρέπει να τα στείλω στο μεγάλο για να βγουν. Έχει χαλάσει η είσοδος για το ποντική σε αυτό εδώ και έτσι δεν με βολεύει.

Τα μηχανήματα του διαβόλου – δεν τα είπα τυχαία. Ένα πληκτρολόγιο, ένα χαμένο πράγμα , να μπορεί να σου χαλάσει την διαθέσει. – να άλλαξες πληκτρολόγιο θα μου πείτε. Είναι Κυριακή σήμερα και τώρα που το θέλω δεν το έχω. Είμαι και ανυπόμονος για ερημίτης…

Μήπως να το έφτιαχνες λίγο το σάιτ; αναρωτιέμαι για να δικαιολογήσεις το «κλείσιμο» Που να μπλέξω τώρα με αυτά; Να γίνει και καμιά στραβή και να με ξαναπιάσουν τα διαβόλια μου;  άσε που τώρα θα πρέπει να ξαναμπλέξω με τα πληκτρολόγια και δεν ξέρω που θα φτάσω.

Γι αυτό άμα βλέπετε περίεργα πράγματα  – κάτι περίεργο συμβαίνει εδώ   - όχι στην οικουμένη.

Υ.γ. 1 τρία τσιγάρα μου πήρε αυτό – μάπα θα βγει, αλλά θα το αφήσω…

Υ.γ. 2 ούτε εισαγωγικά δε ρίχνει τούτο. Ρε ρίχτω κει, μη πω διαόλια…  




2 σχόλια:

  1. Καλημερα. Ψυχραιμια, και ολα τα τεχνικα προβληματα επιδιορθωνονται. Πανω απ ολα ψυχραιμια.
    Το χειροτερο ολων ειναι να πρεπει να κανεις ...format. Εκει να δεις γλεντια. Ολα τα αλλα ειναι ευκολα.

    Για το αλλο που δεν σε καταλαβαίνει ο κοσμος παμε με τη στατιστικη: απο τους 100 ανθρώπους ποσοι παιζουν συστηματοκα στοιχημα; Να δεχτουμε οι 10; Απο αυτούς ποσοι ΔΕΝ ειναι αιώνιοι παικτες που ψαχνουν τα ετοιμα;
    Αυτο ειναι το δικο σου target group.
    Τοσο απλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα. έκανα τον περίπατο μου και ήρθα για πληκτρολογίου συνέχεια. τούτο ρε το έβαλα σε άλλο υπολογιστή και παίζει - ο νόμος του Μέρφι το βάρεσε, δεν εξηγείται αλλιώς...

    τώρα για τι χθεσινό σου ερώτημα για την υποστήριξη - οι εθελοντές όταν δεν τους θες σωρό - όταν τους θες, ούτε με το ντουφέκι δεν βρίσκεις. σιγά μην μας άφηνε μια σωστή γραμματέας να βγάλουμε το παραπάνω κείμενο χωρίς εισαγωγικά, χωρίς τίποτα; θα το είχε διορθώσει στη στιγμή.

    τα λάπτοπ δεν βάζει κεφαλαία το άλλο δεν βάζει το ν και το β και εισαγωγικά. έτσι δεν γίνεται δουλειά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή